Skocz do zawartości
[BOT] Fraguś

[ CS 1.6 ] Pełna lista zmian na serwerze COD MOD

Rekomendowane odpowiedzi

Pełna lista zmian na serwerze COD MOD

 

Temat dotyczy zmian na serwerze FG COD MOD.

[ 193.33.177.59:27015 ]

 

---

 

W dniu 16 grudnia 2016 roku została wypuszczona wersja OPEN-BETA serwera COD MOD.

W związku z tym, iż cały silnik jest napisany od nowa, dział serwerowy został oczyszczony ze starych tematów.

 

---

 

 

UPDATE 1.00.01 BETA

  1. Powiększenie ilości slotów do 32.
  2. Zmiana ilości poziomów z 201 do 401.
     
  3. Silnik COD MOD został napisany od nowa, a wraz z nim
  4. Nowy system klas z podziałem na drużyny, bez frakcji - łącznie 27 klas!
    -> klasy stworzone od podstaw, posiadające moce, tj. M18 Claymore czy AirStreak; 
  5. Nowy system statystyk klas.
    -> inteligencja, wytrzymałość i kondycja zostały zaprojektowane inaczej;
    -> moce klas, opierające się na inteligencji, będą prawidłowo pobierane;
    -> system zadawanych obrażeń został całkowicie przeprogramowany;
    -> koniec z bugowaniem się kondycji graczy ( wcześniej niekiedy gracze nie mogli się ruszać )!
  6. Nowy system EXP'a.
    -> z każdym poziomem ilość zdobywanego EXP'a będzie rosnąć ( wcześniej utrzymywał się na tym samym poziomie );
    -> na podstawie zadanego obrażenia, przydzielana będzie ilość EXP'a ( wcześniej za każde zadane 20 obrażeń, otrzymywaliśmy EXP'a )!
    -> koniec z podbijaniem poziomów, jeśli zabiliśmy kogoś, kto miał wyższy poziom ( teraz staramy się sami zaspokoić swoją klasę )!
    -> podczas zdobywania EXP'a, brane pod uwagę jest zabicie lub strzał w HeadShot ( dotychczas za HS był osobny, stały EXP );
    -> EXP wyświetlany będzie w sposób dynamiczny ( tekst będzie powoli się obniżał )!
  7. Nowy system dodatkowego EXP'a.
    -> za każdą zemstę na graczu, otrzymasz EXP'a;
    -> za zabicie 3, 5, 7, 10, 15, 20 graczy pod rząd, zdobędziesz coraz to więcej dodatkowego EXP'a;
    -> przebudowany system zdobywa doświadczenia za ilość graczy, rozdzielony na dwa ( nie trzy jak dotychczas ) stopnie: half i full players;
  8. Nowy system bonusów wypadających z graczy.
    -> od teraz bonusy są podobne do tych z COD MW3 ( click )
    -> od teraz można zdobywać w bonusach pełną amunicję oraz fragi;
  9. Nowa waluta na serwerze - FRAGI.
  10. Nowy, całkowicie zbudowany sklep na fragi.
    -> dodane nowe itemy, czyli możliwość respawnu oraz zakupu 5 fragów za $$;
    -> usunięto możliwość zakupu grawitacji;
  11. Nowy V.I.P z nowymi możliwościami! 
    -> 5 unikalnych perków;
    -> zdobywany EXP jest zdecydowanie większy niż dotychczas;
    -> będzie zdobywał dwukrotnie więcej fragów niż zwykły gracz;
    -> będzie mógł posiadać wszystkie granaty, a nawet zestaw do szybszego rozbrojenia paki ( wcześniej nie było to możliwe! );
  12. NOWOŚĆ: czarny, nielegalny rynek z perkami, które można wystawiać lub kupować za fragi!
  13. NOWOŚĆ: darmowy system rejestracji użytkowników ( dostępny wkrótce ).
  14. Zablokowaliśmy możliwość zmiany nazw na serwerze, aby uniknąć problemów z rejestracją i wczytywaniem klas.
  15. Wiele, wiele więcej... - zapraszamy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.00.02 BETA - 18.12.2016

  • Skorygowano ilość uzyskiwanego EXP'a za zabicie gracza oraz za zadane obrażenia.
  • Zwiększono ilość uzyskiwanego dodatkowego EXP'a, np. za podłożenie bomby, zemstę, ilość graczy.
  • Naprawiono błąd z wielokrotnym pokazywaniem awansu do kolejnego poziomu i jednoczesnym odgrywaniu dźwięku.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem nieprawidłowej ilości graczy podczas zdobywania dodatkowego EXP'a.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem graczy podczas wymiany perkami, gdy nie posiadali perka.
  • Naprawiono błąd z brakiem dodawanie broni do perka Podstępny Scout.
  • Naprawiono błąd z możliwością otrzymywania życia, mając perk Stalker.
  • Naprawiono błąd z kupowaniem fragów oraz respawnu w sklepie.
  • Naprawiono błąd z brakiem możliwości wymiany perkami.
  • Naprawiono błąd z odbijaniem pocisków w klasie Seal.
  • Poprawione niektóre informacje przy kupowaniu itemów w sklepie.
  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.00.03 BETA - 19.12.2016

  • Dodano nowe perki:
    -> Morfina - 1/3-5 na ponowne odrodzenie się po śmierci;
    -> Apteczka - raz na rund możesz się uleczyć. Perk niszczy się po 5 użyciach.
    -> Sekret Szpiega - masz 1/3-6 szans odrodzenie się na respie przeciwnika oraz przebranie wroga.
    -> Nożownik - 1/2 na natychmiastowe zabicie z noża oraz + 50 życia i szybkości 
    -> Naboje Seal - dostajesz +40 szybkości oraz zadajesz +10 obrażeń ze wszystkich broni.
    -> Naboje Śmierci - dostajesz +50 życia oraz zadajesz +7-15 dodatkowych obrażeń ze wszystkich broni.
    -> Sekret Generała - dostajesz HE, z którego masz szansę 1/2-4 zadać 100 ( +inteligencja ) obrażeń oraz +30 szybkości.
    -> Prawilne buty - nie słychać twoich kroków, po upadku z wysokości nie tracisz życia oraz +25 szybkości.
    -> Silna ręka - dostajesz +15 wytrzymałości i 1/3-5 na oślepienie wroga.
    -> Prawa ręka - zadajesz 5 ( +inteligencja ) dodatkowych obrażeń oraz +20 wytrzymałości i szybkości.
  • Dodano dla perków posiadających wybraną ilość użyć informacje w HUD.
  • Opóźniono respienie się po śmierci w klasie Żołnierz.
  • Opóźniono respienie się po śmierci w perkach Morfina i Elitarna Morfina.
  • Zmniejszono ilość uzyskiwanego EXP'a za zabicie oraz za zadane obrażenia.
  • Zwiększono lekko widoczność w perku Stalker oraz dodano maksymalnie 5 uzyć.
  • Naprawiono błąd z podwójnym dodawaniem mocy perków i klas.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym dodawaniem broni od perków.
  • Naprawiono błąd z brakiem usuwania broni, jeśli zmieniamy klasę.
  • Naprawiono błąd z możliwością posiadania perków V.I.P przez zwykłego gracza.
  • Naprawiono błąd z umiejętnością 1/6 na natychmiastowe zabicie z HE u Osamy.
  • Naprawiono błąd z możliwością zakupu ammo, gdy posiadało się pełny magazynek.
  • Naprawiono błąd w perku Elektromagnes niemożliwość używania Elektromagnesu.
  • Naprawiono błąd w klasie Sanitariusz, kiedy po jej wybraniu nie posiadało się Apteczek.
  • Naprawiono błąd z SentryGun'em, który nie był usuwany, gdy gracz przeszedł do Spectators.
  • Naprawiono błąd z dodawaniem doświadczenia za wygraną rundę, gdy gracz był na Spectators.
  • Naprawiono błąd, kiedy to perki posiadające określoną liczbę użyć, nie były prawidłowo usuwane.
  • Naprawiono błąd, kiedy to perki posiadające losowość mocy, nie były prawidłowo usuwane ( np. Kamuflaż ).
  • Naprawiono błąd, kiedy to klasy posiadające umiejętności z użyciem ( np. Lotnik ), po zmianie klasy będąc żywym, nie uzyskiwały tych mocy.
  • Naprawiono błąd, kiedy to klasy zadające dodatkowe obrażenia mogły natychmiast zabijać przeciwników.
  • Naprawiono błąd, kiedy to w klasach i perkach posiadających przebranie wroga, nieprawidłowo ustawiało model gracza.
  • Naprawiono błąd, kiedy to w klasach i perkach posiadających dodatkowe obrażenia, mogły aktywować bug 0 HP.
  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.00.04 BETA - 20.12.2016

  • Dodano licznik rund dla perka Stalker
  • Zmniejszono zdobywanie EXP'a za zadane obrażenia.
  • Zwiększono ilość życia w SentyGunie.
  • Zwiększono ilość zapotrzebowania XP do następnego poziomu ( niektórym może cofnąć poziom ).
  • Naprawiono błąd z brakiem usuwania umiejętności w perku Stalker.
  • Naprawiono błąd z możliwym użyciem mocy w perku Elitarna Śmierć.
  • Naprawiono błąd z możliwym zabiciem LPM z noża w perku Nożownik.
  • Naprawiono błąd z natychmiastowym zabiciem w perku M4 Komandosa.
  • Naprawiono błąd z możliwym zabiciem LPM z noża w klasie Czarnoskóry Wojownik.
  • Naprawiono błąd z możliwym zabiciem ze wszystkich broni lub granatu, jeśli wcześniej miało się umiejętność natychmiastowego zabicia z noża.
  • Naprawiono błąd, kiedy to w perkach i klasach, posiadających 1/2 na użycie umiejętności, była ona cały czas aktywna.
  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.0 FULL - 07.01.2017

  • Reset poziomów, statystyk oraz fragów.
  • Dodano darmowy system rejestracji kont na serwerze.
  • Dodano możliwość blokowania SentryGuna z poziomu serwera na mniejszych mapach.
  • Dodano bonusy wypadające z graczy w celach testowych.
     
  • Przebudowany został system EXP'a:
    -> zwiększono wymagany EXP na dany poziom;
    -> dodano dodatkowy EXP oraz fragi za pierwsze 3 miejsca po zakończeniu mapy.
    -> w celu wyrównania poziomu nowych graczy, EXP za zadawane obrażenia został dostosowany;
    -> w celu wyrównania poziomu nowych graczy, ofiara po zginięciu będzie otrzymywała trzykrotnie mniej XP od zabójcy;
    -> naprawiono błąd, kiedy to dodatkowy EXP dla zwykłych graczy był nieprawidłowo naliczany;
    -> naprawiono błąd, kiedy to mnożnik dodatkowego EXP'a dla V.I.P był nieprawidłowo naliczany;

  • Przebudowany został system wytrzymałości:
    -> system będzie prawidłowo zmniejszał otrzymywane obrażenia ( szczegóły: click );
    -> naprawiono błąd, kiedy to strzelając do kogoś, kto posiadał znaczną ilość wytrzymałości, dodawało mu HP;

  • Przebudowany został system podnoszenia broni:
    -> ograniczono wywoływanie się funkcji;
    -> ograniczono podnoszenie broni do tych, które gracz miał przed wyrzuceniem w EQ;
    -> naprawiono błąd, kiedy to można było podnosić broń z perka, którego wcześniej wyrzuciliśmy;

  • Poprawiony został system dodawania i zabierania broni:
    -> naprawiono błąd, kiedy to granaty dla V.I.P były usuwane przy zmianie klasy;
    -> naprawiono błąd, kiedy to bronie klasy mogły zostać utracone, jeśli gracz posiadał perk z tą bronią;
    -> naprawiono błąd, kiedy to zdobywając perk z bronią, którą gracz posiada w klasie, mogliśmy uzyskać darmo ammo;

  • Naprawiono błąd, kiedy to menu perków wyłączało się po wybraniu perka.

  • Naprawiono błąd, kiedy to od sklepu powstawały błędy dotyczące kupowania itemów przez nieistniejących graczy.

  • Naprawiono błąd, kiedy to grając klasą Elektron nieprawidłowo pobierało obrażenia pioruna, co mogło skutkować natychmiastowym zabiciem wroga.

  • Naprawiono błąd, kiedy to grając klasą Konspirant nieprawidłowo losowo moc natychmiastowego zabicia przeciwnika.
    -> zwiększono również szansę z 1/2 do 1/3 na natychmiastowe zabicie ze Scouta;

  • Naprawiono błąd, kiedy to posiadając perk Czarna Śmierć nieprawidłowo wywoływało moc na natychmiastowe zabicie przeciwnika.

  • Zmieniono całkowicie działanie perka Szybkie Ręce, dzięki czemu błędy związane z animacją zostały usunięte.

  • Zablokowano RoundSound po użyciu NUKE.

  • Zablokowano możliwość wymiany perkami, które mają określoną ilość użyć.

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.1 FULL - 01.04.2017

  • Reset poziomów, statystyk oraz fragów.
     
  • Dodano możliwość zablokowania SentyGun'a na mniejszych mapach.
  • Dodano blokadę działania SentyGun'a, gdy osoba posiadająca go jest na Spectator.
  • Całkowicie przebudowano system doświadczenia.
    -> przeorganizowano EXP potrzebny do uzyskania poziomu;
    -> przeorganizowano EXP zdobywany za zabicie gracza;
    -> przeorganizowano EXP zdobywany za zadane obrażenia;
    -> dodano EXP'a dla ofiary otrzymującej obrażenia ( by wyrównać poziom i wspomóc graczy z niskimi poziomami );
  • Całkowicie przebudowano system obrażeń perków i klas.
    -> wszystkie klasy, które posiadały moce powiązane z obrażeniami, będą prawidłowo działać;
    -> wszystkie klasy, które posiadały moce powiązane z obrażeniami, będą prawidłowo uzupełniać się z Perkami;
    -> wszystkie klasy, które posiadały moce oparte o system obrażeń ( np. miny ) będą ze sobą prawidłowo współpracować;
    -> wszystkie perki, które posiadały dodatkowe obrażenia, będą współgrać z klasami;
  • Dokonano korekt i zmian w poszczególnych klasach.
    a) Młody Snajper - od teraz będzie posiadał 150% ( + inteligencja ) obrażeń z AWP oraz inne statystyki;
    b) Żołnierz - zwiększono szansę na zrespienie się po śmierci z 1/7 do 1/6;
    c) Telegrafista - zmniejszono szansę na natychmiastowe zabicie z UMP45 z 1/12 do 1/15;
    d) Snajper - zwiększono szansę na natychmiastowe zabicie z AWP z 1/3 do 1/2 oraz dodano SG552;
    e) Szturmowiec - zmniejszono szansę na oślepienie z 1/6 do 1/9 oraz zmniejszono ilość skoków z 3 do 2;
  • Naprawiono krytyczny błąd związany z podnoszeniem broni bądź utratą jej w przypadku wyrzucenia perka.
  • Naprawiono błąd z naliczaniem losowych mocy perków.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym naliczaniem wytrzymałości.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym dodawaniem EXP'a za zadawanie obrażeń z mocy klas, np. miny / rakiety.
  • Naprawiono błąd z użyciem, kiedy to po użyciu Nuke mapa zmieniała się na taką samą.
  • Naprawiono błąd z Konspirantem, kiedy to miał możliwość używania mocy 1/1 z Scout'a.
  • Naprawiono błąd z błędnym wyświetlaniem napisu po użyciu Apteczka.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.1.1 FIX - 02.04.2017

  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym wybuchem u Destruktora.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym działaniem SentyGun'a, gdy gracz przeszedł na Spectator i ponownie dołączył do drużyny.
  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.1.2 FIX - 05.04.2017

  • Reset poziomów klas.
  • Dodano voicemanagement. 
  • Zmniejszono EXP'a za zabójstwo graczy.
  • Naprawiono błąd z możliwością zabicia przez swój granat w Kapitańskim Granacie. 
  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.2 BETA - 07.07.2017

  • Całkowita reinstalacja serwera.

  • Przeniesiono serwer na nowy silnik - reHLDS.
    -> dodano nowy semiclip;
    -> dodano nowy kodek głosowy wraz z anty-spamem;
    -> pozostałe dodatki do silnika zostały aktualizowany;

  • Skonfigurowano od podstaw reunion.
    [!] Gracze Non-Steam będą używać STEAM:ID generowany na podstawie IP!

  • Przeniesiono serwer na nowy AmxModX.
    -> zwiększono optymalizację modułów;
    -> zwiększono optymalizację połączeń MySQL i SQLite;
    -> zwiększono bezpieczeństwo serwera poprzez blokadę nicków zawierających znaki specjalne;

  • Przeniesiono serwer na nowy system banów - FragBans 4.0.

  • Serwer został całkowicie skonfigurowany od podstaw.
    a) Nowe ustawienia FPS oraz pingboost.
    b) Nowe ustawienia rate serwera - dzięki nim gracze poczują zdecydowaną różnice w jakości strzelania.

  • Skonfigurowano na nowo mapcycle serwera.
     

  • Całkowity reset poziomów, statystyk oraz fragów.
     

  • Dodano zaawansowany system blokad perków dla danych klas.

  • Dodano podstawowy pistolet na starcie rundy do każdej klasy w zależności od drużyny ( glock18 / usp ). 

  • Dodano powiadomienie o maksymalnej ilości fragów, na jaką można wystawić dany perka na czarnym rynku.
     

  • Zmiany w systemie klas:
    -> Cichy Zabójca: Zmniejszono bazową mniejszą widoczność;
    -> Czarnoskóry Wojownik: Naprawiono błąd z przyznawaniem dodatkowych broni dla klasy.
    -> Zmieniono drobno statystyki w klasach, tj. Aspirant, Cichy Zabójca, Elektron, Generał, Komandos,
    Lotnik, Młody Snajper, Najemnik, Osama, Pancernik, Wsparcie Ogniowe;

  • Zmiany w systemie perków:
    -> Elitarny Kolczan Prawilnosci: Zmniejszono ilość otrzymywanych statystyk z 60 do 50;
    -> Bóg Życia: Zmniejszono ilość otrzymywanego dodatkowego życia z 125 do 100;
    -> Buty Czarnoskórego Wojownika: Zmniejszono losowość szybkości z 60 - 75 do 50 - 70;
    -> Kampernik: Zmniejszono ilość dodatkowe obrażenia z AutoKampy z 25 do 20;
    -> Kołczan Prawilności: Zmniejszono ilość otrzymywanych statystyk z 35 do 25;
    -> Krowie Łajno: Zmniejszono ilość dodatkowych obrażeń z M249 z 15 do 10;
    -> M4 Komandosa: Zmniejszono ilość dodatkowych obrażeń z M4A1 z 20 do 15;
    -> Morfina: Zwiększono losowość odrodzenia się z 3 - 5 do 3 - 6;
    -> Naboje Seal: Zmniejszono dodatkową szybkość z 50 do 40;
    -> Naboje Śmierci: Zmniejszono losowość dodatkowych obrażeń z broni z 7 - 15 do 5 - 12 oraz zmniejszono dodatkowe życie z 40 do 30;
    -> Nożownik: Zmniejszono dodatkowe życie oraz szybkość z 50 do 35;
    -> Platynowe Naboje: Zmniejszono losowość dodatkowych obrażeń z 20 - 25 do 15 - 20;
    -> Przeklęte Naboje: Zwiększono losowość wyrzucenia broni przeciwnikowi z 4 - 6 do 5 - 8;
    -> Sekret Generała: Zmniejszono ilość dodatkowych obrażeń z HE z 100 do 75 oraz zmniejszono dodatkową szybkość z 30 do 25;
    -> Sekret Szpiega: Zwiększono losowość pojawienia się na respie z 3 - 6 do 4 - 7;
    -> Silna Ręka: Zwiększono losowość oślepienia gracza z 3 - 5 do 7 - 11;
    -> Szaleństwo: Zwiększono losowość natychmiastowego zabicia z 5 - 9 do 7 - 12;
    -> Tytan: Zmniejszono losowość wytrzymałości z 50 - 75 do 40 - 60;

  • Zmiany w systemie fragów:
    a) Ulepszono system dodawania fragów.
    b) Usunięto dodatkowego fraga za wygranie rundy.

  • Zmiany w systemie sklepu:
    a) Zwiększono cenę dla Zestawu Medycznego z 8 do 10 Fragów.
    b) Zwiększono cenę dla Ammon z 10 do 15 Fragów.
    c) Zwiększono losowość i ilość EXP'a dostępnego podczas zakupu Super Exp'a.
    d) Zwiększono losowość i ilość EXP'a dostępnego podczas zakupu Mega Exp'a.

  • Zmiany w systemie doświadczenia:
    a) Zmieniono wymaganą ilość doświadczenia na poszczególne poziomy.
    b) Zmieniono system przyznawanie doświadczenia za zadanie obrażeń graczom.
    c) Zwiększono mnożnik otrzymywanego EXP'a przez V.I.P'a z 30 do 40%.
    d) Zwiększono ilość otrzymywanego EXP'a za podłożenie, rozbrojenie bomby, wygranie rundy oraz za pełny serwer.
    e) Zmniejszono ilość otrzymywanego EXP'a za zabicia gracza.
    f) Naprawiono błąd z brakiem przyznawania dodatkowego doświadczenia.
    g) Naprawiono błąd z brakiem przyznawanie doświadczenia za premię od ilości graczy na serwerze.
    h) Usunięto dodatkowe doświadczenie za ilość zabójstw, tzw. kill-streak.
    [!] Zdobywanie doświadczenia przeszło ogromne zmiany, nastąpił istotny balans w fazie testów.

  • Zmieniono sposób działania wytrzymałości klas.

  • Zmieniono kolorystykę i wygląd wyświetlanie informacji o klasie.

  • Zmieniono ilości punktów możliwych do szybkiego dodawania statystyk klasy.

  • Zmieniono sposób wyświetlania informacji po zabiciu z HS oraz za dokonanie Zemsty.
     

  • Naprawiono błąd z dźwiękami typu multi-kill.

  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym przyznawaniem perka graczowi.

  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym usuwaniem mocy perka graczowi.

  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym przyznawaniem poziomu graczowi.

  • Naprawiono błąd z możliwością usuwania broni dla gracza, który nie miał wybranej klasy.

  • Naprawiono błąd z możliwością otrzymania perka mimo braku posiadania klasy przez gracza.

  • Naprawiono błąd z możliwością kupowania itemów w sklepie, gdy gracz nie posiada wybranej klasy.

  • Naprawiono błąd z możliwością otrzymania minusowych statystyk klasy po wyrzuceniu perka.

  • Naprawiono błąd z brakiem wyświetlania wiadomości na czacie, gdy index gracza wynosił 0.
     

  • Zoptymalizowano system przyznawanie perka graczowi.

  • Zoptymalizowano system wyświetlania informacji o perku gracza.

  • Zoptymalizowano system wypadających bonusów po śmierci graczy.
     

  • Usunięto modele broni dla glock18 oraz usp.

  • Usunięto podział klas ze względu na drużynę.

  • Usunięto dźwięki podczas strzelania do graczy z drużyny.
     

  • Kilka mniejszych poprawek.

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.2.01 FIX - 11.07.2017

  • Zwiększono ilość slotów z 20 do 25.
     
  • Dodano moduł do zmiany modeli graczy.
  • Zmiany w klasach premium:
    a) Allah - usunięto moc 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE oraz dodano potrójny skok.
    b) Seal - dodano potrójny skok.
  • Naprawiono błąd z brakiem przebrania wroga w klasie Allah.
  • Naprawiono błąd z brakiem przebrania wroga w perku Sekret Szpiega.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.2.02 FIX - 11.07.2017

  • Naprawiono błąd z brakiem pobierania dźwięków COD MOD.
  • Naprawiono błąd, kiedy to Sniper mógł natychmiastowo zabijać z innych broni niż AWP oraz nóż.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.3 - 16.08.2017

  • Reset poziomów, statystyk oraz fragów.
     
  • Dodano zabezpieczenie przed wchodzeniem na tekstury.
  • Dodano zabezpieczenie przed wyrzucaniem graczy z powodu Reliable channel overflowed.
     
  • Dodano nową klasę Szpieg.
    -> Ma przebranie wroga.
    -> 1/5 na odrodzenie się na respie wroga.
  • Zmiany w systemie klas premium:
    a) Allah
    -> Zwiększono szansę na zrespienia się na respie wroga z 1/6 do 1/5.
    b) Snajper
    -> Zwiększono szansę na natychmiastowe zabicie wroga z noża z 1/2 do 1/1.
    -> Naprawiono błąd z możliwością natychmiastowego zabicia wroga z LPM - od teraz będzie to możliwe tylko za pomocą PPM.
  • Zmiany w systemie klas non-premium:
    a) Admirał 
    -> Zwiększono ilość życia z 120 do 125 na starcie.
    -> Za zabicie będzie otrzymywał +25 HP, zaś za HS +40 HP.
    b) Amadeusz 
    -> Zwiększono ilość HP z 20 do 25 na starcie.
    -> Zmniejszono przelicznik dodatkowych obrażeń do MP5 za inteligencję.
    c) Cichy Zabójca 
    -> Zwiększono nieco widoczność klasy.
    -> Zmniejszono ilość życia na starcie z 120 do 115.
    d) Generał
    -> Zwiększono dodatkowe obrażenia z HE na starcie z 50 do 60.
    e) Grenadier
    -> Zwiększono ilość AirStreak z 1 do 2.
    f) Komandos
    -> Zwiększono ilość dodatkowych obrażeń z M4A1 z 8.5 do 10.
    -> Zmniejszono ilość życia z 140 do 130 na starcie.
    g) Konspirant
    -> Zwiększono ilość pułapek zakopujących graczy z 1 do 2.
    h) Młody Snajper
    -> Dodano moc 1/2 na natychmiastowe zabicie z noża [ PPM ].
    i) Najemnik
    -> Usunięto przebranie wroga.
    -> Zwiększono szansę na wyrzucenie broni przeciwnikowi z 1/11 do 1/8.
    j) Osama
    -> Zwiększono kondycję z 25 do 30 na starcie.
    -> Zwiększono inteligencję z 0 do 25 na starcie.
    -> Zwiększono ilość życia z 110 do 115 na starcie.
    k) Pancernik
    -> Zwiększono inteligencję klasy z 20 do 30.
    -> Zwiększono wytrzymałość klasy z 40 do 50.
    l) Sanitariusz
    -> Zwiększono na starcie ilość życia dodawanego przez apteczkę.
    -> Zmniejszono kondycję z 20 do 0.
    -> Naprawiono błąd z posiadaniem większej ilości apteczek niż wskazuje opis.
    m) Telegrafista
    -> Dodano flashbang.
    -> Zastąpiono moc 1/12 na natychmiastowe zabicie gracza na 1/12 na oślepienie wroga.
    n) Wsparcie ogniowe
    -> Zwiększono szansę na zadanie krytycznych obrażeń z 1/4 do 1/3.
    o) Żołnierz 
    -> Zwiększono szansę na odrodzenie się po śmierci z 1/5 do 1/3.
    -> Zastąpiono moc 1/12 na oślepienie wroga na 1/15 na natychmiastowe zabicie gracza.
  • Zmiany w systemie doświadczenia:
    a) Dodano otrzymywanie doświadczenia przez ofiarę za zabicie przez gracza, który miał wyższy poziom
    [!] Obliczenie: różnica między poziomem ( np. 100 - 50 = 50 x 5 = 250 doświadczenia ).
    b) Zwiększono próg doświadczenia na dany poziom.
    c) Zwiększono nieznacznie ilość otrzymywanego doświadczenia za zabicie gracza.
  • Zwiększono wyświetlane informacje o IP serwera, aby ułatwić graczom
  • Zwiększono czas przenikania graczy na starcie rundy z 10 do 25 sekund.
  • Usunięto klasę non-premium Destantowiec.
  • Usunięto dźwięki podczas przeładowywania broni.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.4 - 31.08.2017

  • Reset poziomów oraz fragów.
  • Przeniesiono serwer na inną jednostkę, aby uniknąć wielu problemów z połączeniem graczy.
     
  • Dodano logi z wybierania klas celem przeprowadzenia analizy grywalności klas.
  • Dodano blokadę 10 sekund do użycia niektórych umiejętności w klasach i perkach.
  • Zmiany w systemie klas non-premium:
    a) Szpieg
    -> Zwiększono szansę na pojawienie się na respie przeciwnika z 1/5 do 1/4.
    b) Sanitariusz
    -> Zwiększono bazową szybkość z 0 d 20.
    -> Zwiększono bazową ilość apteczek z 2 do 3.
    -> Zwiększono mnożnik inteligencji dla regeneracji życia od apteczek.
    c) Żołnierz
    -> Zwiększono szansę na ponowne zrespienie się po śmierci, gdy jest mała ilość graczy żyjących w drużynie.
  • Zmiany w systemie doświadczenia:
    a) Przebudowano całkowicie system dodawania doświadczenia dla ofiar.
    b) Dodano ograniczenie dodawania doświadczenia za śmierć do 100 poziomu.
    c) Zwiększono mnożnik doświadczenia dodawanego dla ofiar. 
  • Naprawiono błąd z dodawaniem ujemnego EXP'a.
  • Naprawiono błąd z brakiem przenikania graczy z drużyny.
  • Naprawiono błąd z brakiem usuwania niektórych mocy klas i perków.
  • Naprawiono błąd z mniejszą widzialnością u graczy mimo wyrzucenia perka.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 1.4.1 FIX - 03.09.2017

  • Dodano blokadę perków dla klas:
    a) Cichy zabójca
    -> Moc Assasyna
    -> Prawilne buty
    b) Młody Snajper
    -> Nożownik
    -> Nóż zagłady
    c) Snajper
    -> Nożownik
    d) Szpieg 
    -> Morfina
    e) Telegrafista
    -> Silna ręka
    f) Żołnierz
    -> Szaleństwo
  • Zmniejszono nieco mnożnik doświadczenia dla ofiar.
  • Zmniejszono nieco mnożnik dodatkowego doświadczenia za zabicie gracza.
  • Naprawiono błąd ze słyszeniem kroków w klasie Cichy Zabójca.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym działaniem mocy klasy Admirał.
  • Naprawiono błąd z brakiem sprawdzania poziomu ofiary po śmierci, gdy ta otrzymała dodatkowy EXP.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym dodawaniem mocy przy zmianie klasy.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym naliczaniem statystyk bonusowych od perków przy zmianie klasy.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.0 BETA - 27.09.2017

  • Reset poziomów, fragów oraz statystyk.
     
  • Dodano kilka nowych klas:
    a) Morderca 
    -> Ma 1/8 szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi oraz 1/6 na natychmiastowe zabicie z HE 
    -> Broń: AK47 oraz HE
    b) Ninja
    -> Ma zmniejszoną grawitację i mniejszą widoczność na nożu, a gdy jest w powietrzu może uderzyć w ziemię zadając 50 ( +inteligencja ) obrażeń przeciwnikom.
    -> Broń: MP5
    c) Rewolwerowiec 
    -> Zadaje 25 ( +inteligencja ) obrażeń z Deagle oraz natychmiastowe przeładowanie Deagle po zabiciu przeciwnika.
    -> Broń: Deagle
  • Dodano kilka nowych perków:
    a) Anty AWP
    -> Jesteś odporny na pierdolone AWP.
    -> Jest 50% szans na znalezienie perka.
    b) Anty Flash
    -> Jesteś odporny na flashbangi.
    c) Fart Strzelca
    -> Masz 1/4-7 szans na natychmiastowe zabicie z GLOCK18 oraz USP.
    d) Fragowicz
    -> Kradniesz 1-3 fragów przeciwnikowi
    e) Generator HP
    -> Co 1s generujesz 3 HP.
  • Dodano system % na uzyskanie danego perka.
  • Zmiany w systemie doświadczenia:
  • a) Zwiększono mnożnik doświadczenia po śmierci gracza.
    b) Naprawiono błąd z nieprawidłowym naliczaniem doświadczenia podczas zabijania graczy.
  • Zwiększono potrzebną ilość fragów do użycia Nuke z 20 do 25.
  • Naprawiono błąd z brakiem możliwości wymiany perkami.
  • Naprawiono błąd w perkach na natychmiastowe zabicie związany z zadawaniem większych obrażeń niż posiadał gracz, a co za tym szło taki gracz mógł otrzymać więcej doświadczenia.
  • Zoptymalizowano doświadczenie przyznawane za ilość graczy na serwerze.

 


 

Zmiany w klasach premium...

 

Długo oczekiwane zmiany w klasach premium, które mają na celu wyrównać poziom rozgrywki.

 

---

 

1. Allah

  • Dodano moc 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE.
  • Usunięto moc 1/6 na pojawienie się na respie wroga.
  • Usunięto bronie GLOCK18 oraz TMP.

Zmiany mają na celu zmniejszenia dominacji klasy, która posiada na starcie HE oraz AK47. 

Jednocześnie w związku z tym, że klasa miała być zbliżona do Osamy, otrzymuje 1/3 na natychmiastowe zabicie z HE.

 

2. Ghost

  • Dodano ciche kroki.
  • Dodano broń drugorzędną xm1014 na krótkie dystanse.
  • Zmniejszono bazową ilość HP ze 125 do 120.
  • Usunięto bronie GLOCK18 oraz MP5.

Zmiany mają na celu zwiększania szansy dla klasy na krótkich dystansach, jednocześnie zmniejszając nieznacznie bazową ilość życia.

Ciche kroki mają podkreślić atut tej klasy, gdyż ta moc świetnie komponuje się z jej nazwą oraz posiadanymi duchami.

 

3. Seal

  • Dodano moc zmniejszonej widoczności na nożu.
  • Zwiększono bazową ilość HP ze 120 do 130.
  • Zwiększono bazową ilość kondycji z 15 do 20.
  • Zmniejszono bazową ilość wytrzymałości z 60 do 20.
  • Usunięto moc 1/6 na odbicie pocisku.
  • Usunięto moc odporności na HE.
  • Usunięto wszystkie granaty dostępne w klasie.

Klasa przeszła całkowity rework. Moce dotyczące odporności zostały usunięte, zastępując je zmniejszoną widocznością na nożu. 

Oprócz tego, klasa zyskała całkowicie nowe statystyki. Pozostałe moce, tj. zwiększone obrażenia z M4A1 czy potrójny skok zostały utrzymane.

Zmiany mają na celu zwiększyć atrakcyjność klasy oraz wyrównać jej poziom na tle innych klas premium, gdyż była bardzo rzadko grana.

 

4. Szturmowiec

  • Dodano moc odporności na HE.
  • Zwiększono bazową ilość wytrzymałości z 30 do 40.
  • Zmniejszono moc na oślepienie wroga z 1/9 do 1/10.
  • Zmniejszono bazową ilość HP ze 150 do 120.
  • Zmniejszono bazową ilość kondycji z 15 do 10.

Aby dopracować bardziej charakter klasy, dodana została moc odporności na HE.

Jednocześnie klasa była bardzo mocna ze względu na posiadane statystyki ( głównie bazowego życia ). Dlatego też zdecydowaliśmy się dokonać istotnych korekt.

Dzięki powyższym zmianom, klasa nie powinna być już tak dominująca mimo posiadanego braku recoil'a.

 

 


 

Zmiany w klasach zwykłych...

 

Przeprowadziliśmy dokładną analizę wszystkich klas pod względem ich popularności.

Dlatego niektóre klasy otrzymały sporo nowych usprawnień tudzież zmian.

 

---

 

1. Amadeusz

  • Uproszczono sposób naliczania dodatkowych obrażeń z MP5 zależnych od inteligencji.

2. Aspirant

  • Zmniejszono bazową ilość HP ze 130 do 120.

[!] Niewielka zmiana ma na celu zmniejszenia początkowej dominacji klasy, gdyż samo posiadania M4A1 oraz potrójnego skoku jest mocnym atutem klasy.

 

3. Cichy Zabójca

  • Zmniejszono bazową ilość kondycji z 35 do 25.

[!] Niewielka zmiana ma na celu zmniejszenia początkowej dominacji klasy, gdyż samo posiadanie cichych kroków oraz zmniejszonej widzialności jest mocnym atutem klasy.

 

4. Destruktor 

  • Zwiększono bazową ilość kondycji z 20 do 40.
  • Zmieniono sposób naliczania dodatkowych obrażeń po śmierci zależnych od inteligencji.

[!] Zdecydowaliśmy się podnieść dwukrotnie bazową szybkość, aby zapewnić klasie wyższa mobilność z racji posiadania broni M3.

 

5. Elektron

  • Dodano wyświetlanie zadawanych i otrzymywanych obrażeń od pioruna.
  • Zwiększono bazową ilość obrażeń zadawanych przez pioruny.

[!] W porównaniu z innymi klasami, Elektron miał dwukrotnie niższe obrażenia zadawane ze swojej mocy, stąd był zbyt słaby w początkowej fazie rozgrywki. 

Zwiększenie zadawanych obrażeń przez pioruny powinna nieco zbalansować jego rozgrywkę.

 

6. Generał

  • Zwiększono bazową ilość wytrzymałości z 0 do 35.
  • Zwiększono bazową ilość zadawanych obrażeń z HE z 50 ( +inteligencja ) do 60 ( +inteligencja ).
  • Zmniejszono bazową ilość kondycji z 30 do 0.
  • Zmniejszono bazową ilość inteligencji z 50 do 40.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym zadawaniem obrażeń z granatu HE.

[!] Klasa zyskała buff do wytrzymałości zadawanych obrażeń z HE, z kolei jej szybkość bazowa została usunięta, aby nadać jej charakter "tanka".

Powyższe zmiany powinny zwiększyć atrakcyjność i popularność klasy również z racji naprawienia problemu z zadawanymi obrażeniami z HE.

 

7. Komandos

  • Dodano moc 1/2 na natychmiastowe zabicie z noża.
  • Zwiększono bazową ilość kondycji z do 10 do 30.
  • Zwiększono moc dodatkowych obrażeń z M4A1 z 8.5 do 10.
  • Zmniejszono bazową ilość wytrzymałości z 40 do 10.
  • Usunięto moc zmniejszonej widoczności na nożu.

[!] Klasa była dość popularna na serwerze głównie ze względu na zmniejszoną widoczność na nożu oraz wytrzymałość, niemniej jednak w związku ze zmianami w innych klasach zdecydowaliśmy się na usunięcie tych atutów i przywrócenie jej właściwego charakteru poprzez dodanie mocy 1/2 na natychmiastowe zabicie z noża oraz zwiększenie kondycji czy dodatkowych obrażeń z M4A1. Pozostawiliśmy nieco wytrzymałości na starcie tak, aby gracze mogli pewniej zabijać graczy z noża.

 

8. Konspirant

  • Dodano moc 100 ( +inteligencja ) obrażeń ze Scout'a.
  • Dodano broń Deagle oraz Flashbang.
  • Zmniejszono bazową ilość wytrzymałości z 15 do 0.
  • Usunięto moc 1/3 na natychmiastowe zabicie ze Scout'a.
  • Usunięto moc posiadania pułapek zakopujących graczy.

[!] Klasa była najmniej popularna ze wszystkich dostępnych na serwerze z powodu braku praktycznie szans w starciu z innymi graczami. Dlatego też klasa potrzebowała ogromnych zmian, które przywróciłyby jej świetność. Przede wszystkim zamiana mocy 1/3 na natychmiastowe zabicie na zadawane obrażenia zależne od inteligencji pozwoli na zbliżenie się jej do klasy Młody Snajper. Ponadto dodanie dodatkowych broni zwiększy jej szanse w starciu z graczami na krótkim dystansie. 

 

9. Lotnik

  • Zwiększono bazową ilość HP z 120 do 130.
  • Zwiększono bazową ilość kondycji z 25 do 30.
  • Zwiększono mnożnik inteligencji do zadawanych obrażeń z rakiet.
  • Zmniejszono bazową ilość inteligencji z 30 do 20.

[!] Dzięki powyższym zmianom, klasa na tle innych będzie zdecydowanie bardziej grywalna głównie ze względu na zwiększenie mnożnika inteligencji wpływającego na obrażenia zadawane przez rakiety. 

 

10. Młody Snajper

  • Zwiększono moc zadawanych obrażeń z AWP z 150% do 200%.
  • Zwiększono bazową ilość wytrzymałości z 10 do 15.
  • Zmniejszono bazową ilość kondycji z 30 do 25.
  • Usunięto moc 1/2 na natychmiastowe zabicie z noża.

[!] Mimo ogromnej popularności klasy, zdecydowaliśmy się ją jeszcze bardziej ulepszyć we właściwym kierunku. Moc natychmiastowego zabicia została usunięta ze względu na to, że rzadko kiedy gracz z niej korzystał. Oprócz tego zmniejszona została nieco bazowa kondycja. Aby zrekompensować zmiany zwiększone zostały bazowe obrażenia zadawane z AWP.

 

11. Osama

  • Zwiększono bazową ilość HP z 110 do 120.
  • Zwiększono moc dodatkowych obrażeń z AK47 z 7.5 do 10.
  • Dodano 2 x AirStreak ( możliwość zrzucania bomb powietrznych ).
  • Usunięto moc 1/6 na natychmiastowe zabicie z HE.

[!] Klasa wymagała istotnych zmian do podkreślenia jej charakteru, dlatego zamiast 1/6 na zabicie z HE otrzymała możliwość używania AirStreak. Ponadto zwiększenie dodatkowych obrażeń z głównej broni oraz bazowego życia zwiększy jej szans w starciu z innymi graczami. 

 

12. Pancernik

  • Dodano moc odporności na Flashe.
  • Dodano granat flashbang.
  • Zwiększono bazową ilość inteligencji z 20 do 30.
  • Zwiększono bazową ilość wytrzymałości z 40 do 60.
  • Zmieniono główną broń z MAC10 na UMP45.

[!] Dzięki powyższym zmianom, klasa będzie miała większe szanse na starcie z innymi klasami oraz wzmocni jej charakter.

 

13. Sanitariusz

  • Dodano moc 1/12 na natychmiastowe zabicie z AUG.
  • Zmniejszono ilość apteczek z 3 do 2.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym naliczaniem zadawanych obrażeń od apteczek.

[!] Klasa otrzymała buffa w postaci natychmiastowego zabicia z AUG'a, aby zwiększyć jej szanse w starciu z innymi klasami.

 

14. Saper

  • Zwiększono bazową ilość inteligencji z 20 do 50.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym naliczaniem zadawanych obrażeń od min, które mogły zadawać nawet 200 obrażeń.

15. Żołnierz

  • Zwiększono bazową ilość wytrzymałości z 0 do 20.
  • Zwiększono moc na natychmiastowe zabicie gracza z 1/15 do 1/12.

W związku z powyższymi zmianami, klasy: Grenadier oraz Telegrafista zostały usunięte z serwera.

 


 

Zmiany w perkach...

  • Anty Naboje
    -> Dodano losową wartość odbijanych pocisków 1-3.
  • AWP Snajper
    -> Dodano 50% szans na znalezienie perka.
  • Bóg życia
    -> Dodano 50% szans na znalezienie perka.
  • Buty Czarnoskórego
    -> Zwiększono losowość kondycji z 50-75 do 50-85.
  • Frag bonus
    -> Zwiększono moc dodatkowego HP za zabicie gracza z 40 do 50.
  • Kapitański granat
    -> Dodano 50% szans na znalezienie perka.
  • Kołczan prawilności
    -> Zwiększono bonus do statystyk z 25 do 50.
  • Moc assasyna
    -> Dodano zmniejszoną grawitację na nożu.
  • Morfina
    -> Zwiększono losowość mocy z 3-6 do 3-5.
  • Naboje śmierci
    -> Zwiększono losowość mocy z 5-12 do 7-15.
  • Platynowe naboje
    -> Zwiększono losowość mocy z 15-20 do 18-24.
  • Podstępny scout
    -> Zwiększono losowość mocy z 1-3 do 1-2.
  • Sekret generała
    -> Zmieniono sposób działania perka tak, aby zdawał dodatkowe obrażenia z HE, a nie je modyfikował.
  • Sekret szpiega
    -> Zwiększono losowość mocy z 4-7 do 3-5.
  • Silna ręka
    -> Zwiększono losowość perka z 7-11 do 6-9.
  • Stalker
    -> Dodano 33% szans na znalezienie perka.
    -> Naprawiono błąd z możliwością posiadania 5 a nie 1 HP.
    -> Usunięto ilość użyć perka.
  • Życiowy zakręt
    -> Zwiększono ilość życia z 35 do 40.
    -> Zwiększono ilość szybkości z 20 do 25.

Po konsultacji z graczami, perk Naboje Seal zostały usunięte.

Nie miał on najmniejszego sensu, gdyż jest dużo perków posiadających dodatkowe obrażenia.

  • Ustrzel fraga! (+) 7
  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.0.1 FIX - 27.09.2017

  • Dodano nowy perk Oczy Waszki.
    -> Widzi niewidzialnych graczy.
    -> Jest 25% szans na znalezienie perka.
  • Dodano kilka nowych blokad perków dla klas.
  • Zwiększono skalowanie mocy uderzenia w ziemię dla Ninji.
  • Zmniejszono szansę na znalezienie perka Stalker z 33% do 20%.
  • Naprawiono błąd z brakiem cienia posiadając perk Stalker.
  • Naprawiono błąd z brakiem możliwości używania AirStreak przez Osamę.
  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.0.2 FIX - 28.09.2017

  • Zmiany i balans klas.
    a) Konspirant
    -> Zwiększono bazową inteligencję z 0 do 15.
    -> Zwiększono mnożnik inteligencji dla dodatkowych obrażeń ze Scouta.
    b) Lotnik 
    -> Zwiększono bazową kondycję z 30 do 40
    -> Zmniejszono bazową ilość życia z 130 do 120.
    c) Osama
    -> Dodano ograniczenie używania AirStreak po 10 sekundach od rozpoczęcia rundy.
    -> Zwiększono bazową inteligencję z 0 do 20.
    -> Zmniejszono bazową kondycje z 20 do 15.
    d) Rewolwerowiec
    -> Zmniejszono mnożnik inteligencji dla dodatkowych obrażeń z Deagle.
    -> Naprawiono błąd z możliwym natychmiastowym zabiciem gracza.
    e) Sanitariusz
    -> Zwiększono bazową ilość życia ze 130 do 140.
    -> Zmniejszono bazową inteligencję z 40 do 20.
    f) Seal
    -> Zmniejszono drastycznie widoczność klasy na nożu.
    g) Żołnierz
    -> Dodano granaty HE oraz FB.
    -> Zwiększono bazową wytrzymałość z 20 do 25.
    -> Zwiększono moc na natychmiastowe zabicie gracza z 1/12 do 1/10.
    -> Zmniejszono bazową kondycję z 20 do 15.
    -> Naprawiono błąd z niewłaściwym zadawaniem obrażeń w momencie aktywacji mocy na natychmiastowe zabicie gracza.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym działaniem perka Oczy Waszki.
  • Naprawiono błąd z nazwą perka Anty AWP widniejącego w spisie perków.
  • Poprawiono opis klasy Komandos oraz Żołnierz.
  • Poprawiono opis perka Fast Strzelca.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.0.3 FIX - 29.09.2017

  • Zmiany w systemie fragów:
    a) Od teraz tylko V.I.P będzie otrzymywał fragi za:
    -> Za pełen serwer ( 1 frag );
    -> Za wygranie rundy ( 1 frag );
    -> Podłożenie i rozbrojenie bomby ( 1 frag );
    b) Od teraz zwykły gracz będzie otrzymywał fragi tylko za zabicie gracza.
  • Zwiększono ilość i szybkość leczenia u Sanitariusza.
  • Zwiększono szanse na znalezienie paczki ammo w bonusie po śmierci gracza.
  • Zmniejszono szanse na znalezienie fraga w bonusie po śmierci gracza.
  • Naprawiono błąd z brakiem dodawania dodatkowego doświadczenia przy zabiciu gracza z HS.
  • Naprawiono błąd, kiedy to bonus po śmierci gracza mógł nie dać żadnego bonusu graczowi podnoszącemu go.
  • Naprawiono błąd, kiedy to gracz podnosząc bonus mógł po wylosowaniu apteczki posiadać więcej życia niż powinien.
  • Poprawiono opis V.I.P'a.
  • Poprawiono opis klasy Amadeusz.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.1.0 - 02.12.2017

  • Reset poziomów i fragów.
  • Reset rankingu oraz wszelkich statystyk.
     
  • Całkowicie przeinstalowano AMX MOD X.
    -> Poprawiono liczne błędy w pluginach na skutek wadliwych modułów.
    -> Poprawiono liczne błędy z przenoszeniem graczy i wchodzeniem do Spectators.

  • Przebudowano konfigurację serwera.
    a) Zmieniono nieco nazwę serwera.
    b) Zmieniono nieco konfigurację rate.
    c) Zmieniono całkowicie ustawienia protokołu NS i S.
    d) Zmieniono całkowicie wyświetlanie informacji w hud gracza.

  • Dodano wyświetlanie losowych wiadomości w opisie serwera.

  • Dodano nową klasę Truciciel.
    -> Truciciel zatruwa przeciwnika 3 razy, zadając obrażenia zależne od inteligencji.
  • Dodano nowy perk Anty Perk.
    -> Gracz może zniszczyć dowolny perk przeciwnikowi. Perk niszczy się po użyciu.
  • Dodano potrójny skok do wszystkich klas dla V.I.P'ów.
  • Dodano nowy RoundSound.
  • Dodano nowy wygląd informacji po śmierci.
    [!] Informacja będzie wyświetlać nick zabójcy, jego poziom, klasę oraz aktualny perk.
  • Dodano informacje o zablokowaniu perka dla danej klasy.
  • Zmieniono opis większości perków oraz klas.
  • Zmieniono kolejność wyświetlania klas podczas wyboru.
  • Zmieniono sposób działania wytrzymałości klas i dostosowano ją do prawidłowych wartości.
  • Zmieniono sposób wyświetlania informacji na czacie o statusie V.I.P oraz posiadanej klasy gracza.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym wyświetlaniem opisów mocy klas i perków.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym przenoszeniem graczy z drużyny do drużyny.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym naliczaniem blokady do użycia mocy klas i perków.
  • Naprawiono błąd z brakiem otrzymywania prawidłowego perka podczas wymiany i zakupu na rynku.
  • Naprawiono błąd z możliwością używania AirStreak w KillStreak przed 10 sekundami od rozpoczęcia rundy.
  • Naprawiono błąd ze słyszeniem kroków w klasach i perkach mimo posiadania footsteps. 

 

 


 

Zmiany w perkach...

  • Dodano informacje o użyciu mocy perka na przeciwniku.
    [!] Informacje będą wyświetlać się w HUD zarówno posiadaczowi perka, jak i wrogowi, np. podczas zablokowania pocisku czy natychmiastowego zabicia z broni.
  • Przebudowano niektóre perki i sposób działania ich mocy.
    -> Anty Naboje
    -> Fart Strzelca
    -> Fragowicz
    -> Nożownik
    -> Nóż Zagłady
    -> M4 Generała ( dawniej M4 Komandosa )
    -> Morfina
    -> Kapitański Granat
    -> Szaleństwo Eliminator Rozrzutu
    -> Wrogie Naboje
    -> [V.I.P] Elitarne Anty Naboje
    -> [V.I.P] Elitarny Kołczan Prawilności
    -> [V.I.P] Elitarna Morfina
  • Zmieniono sposób działania systemu blokowania perków dla danych klas.
  • Naprawiono błąd z przywracaniem możliwych użyć perka Apteczka podczas spawnu gracza.
  • Naprawiono błąd z możliwością kupowania perków na rynku mimo braku posiadania wystarczającej ilości fragów.
  • Usunięto % szans na otrzymanie perka.

 

Zmiany w klasach zwykłych...

 

Aktualizacja 2.0 cieszyła się ogromną popularnością wśród graczy, ponieważ wiele klas zostało zmienionych i zbalansowanych.

Kolejne zmiany lub poprawki wnoszą ciekawe rozwiązania oraz nowe koncepcje.

 

1. Amadeusz

  • Zmniejszono nieznacznie przelicznik inteligencji do zadawanych dodatkowych obrażeń z MP5.

2. Destruktor 

  • Dodano broń do klasy: hegrenade.
  • Zwiększono przelicznik inteligencji do zadawanych obrażeń po wybuchu.

3. Elektron

  • Zmniejszono czas do użycia kolejnej błyskawicy z 3 do 2s.

4. Generał - NOWA WERSJA!

  • Nowe statystyki klasy.
  • Nowa bronie klasy: M4A1 oraz HEGRENADE.
  • Dodano moc +10 dodatkowych obrażeń z M4A1.
  • Usunięto moc dodatkowych obrażeń ze wszystkich broni.

[!] Z racji niskiego zainteresowania wśród graczy poprzednią wersją Generała, został on znacząco przebudowany. Nowe moce oraz przede wszystkim broń powinna przyczynić się do jej znacznego wzrostu popularności. 

 

5. Komandos - NOWA WERSJA!

  • Dodano moc 1/8 szans na wyrzucenie broni przeciwnikowi.
  • Zwiększono bazową wytrzymałość z 10 do 15.
  • Zmniejszono bazową ilość szybkości z 30 do 25.
  • Usunięto moc +10 dodatkowych obrażeń z M4A1.

[!] Klasa zyskała nowe oblicze za sprawą Generała. Nowa moc pozwoli na większą możliwość korzystania z drugiej mocy, czyli szansy na natychmiastowe zabicie z noża.

 

6. Lotnik

  • Zwiększono bazową ilość życia z 120 do 125.
  • Zmniejszono bazową ilość inteligencji z 30 do 20.
  • Zmniejszono bazową ilość szybkość z 40 do 35.

7. Konspirant -> Młody Snajper - NOWA NAZWA!

  • Zmniejszono bazową ilość inteligencji z 15 do 10.

8. Morderca - NOWA WERSJA!

  • Dodano moc 1/10 na natychmiastowe zabicie wroga.
  • Usunięto moc 1/8 na wyrzucenie broni przeciwnikowi.

[!] Zależało nam na podtrzymaniu charakteru klasy, dlatego moc na wyrzucenie broni przeciwnikowi została dodana dla klasy Komandos, w zamian dodając moc na natychmiastowe zabicie przeciwnika.

 

9. Ninja

  • Zwiększono nieznacznie przelicznik inteligencji do zadawanych obrażeń wrogom od uderzenia w ziemię.
  • Zmniejszono bazową ilość inteligencji z 30 do 25.

10. Osama

  • Dodano ograniczenie używania AirStreak co 5 sekund.
  • Zwiększono bazową ilość inteligencji z 20 do 30.

11. Pancernik - PRZEBUDOWA!

  • Zastąpiono moc odbijania pierwszego pocisku na 1/6 szans na odbicie pocisku.
  • Zwiększono bazową ilość życia z 115 do 120.
  • Zwiększono bazową ilość szybkości z 0 do 15.
  • Zmniejszono bazową ilość wytrzymałości z 60 do 40.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym odbijaniem pocisków.

12. Rewolwerowiec 

  • Zmniejszono przelicznik inteligencji do zadawanych dodatkowych obrażeń z Deagle.

[!] Narzekaliście na Rewolerowca? Nic bardziej mylnego - zmniejszamy bardzo mocno mnożnik inteligencji do zadawanych obrażeń z Deagle!

 

13. Saper

  • Dodano moc widzenia przeciwników na radarze.
  • Zmniejszono bazową ilość min z 3 do 2.
  • Zmniejszono zadawane obrażenia przez miny.
  • Zmniejszono bazową ilość wytrzymałości z 30 do 10.
  • Zmniejszono bazową ilość inteligencji z 50 do 40.

[!] Czy Twoim zdaniem Saperowi brakowało jakiejś mocy? Jeśli tak myślisz to... nie jesteś w błędzie! Dodajemy nową moc, która świetnie wkomponowuje się w kształt klasy!

 

14. Żołnierz - NOWA WERSJA!

  • Dodano moc 1/8 na oślepienie wroga.
  • Dodano moc zmniejszonej widoczności podczas kucania.
  • Zwiększono bazową ilość wytrzymałości z 25 do 30.
  • Zwiększono bazową ilość szybkości z 15 do 20.

[!] Mimo wzrostu popularności klasy, zdecydowaliśmy się na całkowity rework - od teraz dodatki powinny znacząco urozmaicić grę tą klasą.

 


 

Zmiany w klasach premium...

 

Wszystkie klasy premium zostały zaprojektowane od nowa!

 

1. Ghost [ Scout, Deagle oraz FB ]

  • Ma zmniejszoną widoczność na nożu - NOWOŚĆ!
  • Ma 2 x duchy zadające obrażenia wrogom.
  • Ma 1/1 szans na natychmiastowe zabicie wroga ze Scout'a.
  • Potrójny skok.

[!] Nowa moc zmniejszonej widoczności na nożu pozwoli lepiej współgrać z posiadanymi duchami.

 

2. Snajper -> Zwiadowca [ AWP, MP5 oraz deagle ] - NOWA NAZWA!

  • Ma 1/1 szans na natychmiastowe zabicie wroga z AWP.
  • Ma 1/1 szans na natychmiastowe zabicie wroga z noża [ PPM ].
  • Potrójny skok.

[!] Nowa broń na krótkich dystansach ( MP5 ) pozwoli na wzmocnienie klasy względem Ghost'a.

 

3. Skrytobójca [ AK47, M4A1, HE oraz FB ] - NOWA KLASA!

  • Zadaje o 20% więcej obrażeń ze wszystkich broni ( w tym również z granatu ).
  • Ma ciche kroki.
  • Ma zmniejszoną widoczność. 
  • Potrójny skok.

4. Konspirant [ Famas ] - NOWA KLASA!

  • Widzi niewidzialnych.
  • Ma przebranie wroga.
  • Ma 1/6 szans na zrespienie się na respie przeciwników.
  • Potrójny skok.

5. Szturmowiec [ P90, xm1014 oraz HE ]

  • Ma 1/3 szans na natychmiastowe zabicie wroga z HE - NOWOŚĆ!
  • Nie posiada rozrzutu ( recoil'a ) w P90.
  • Jest odporny na HE.
  • Podwójny skok.

Zapraszamy do testów!

  • Ustrzel fraga! (+) 6
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.1.1 FIX - 02.12.2017

  • Dodano system wykrywania aim'a i no spread.
  • Dodano możliwość zakupu usług przez serwer.
  • Dodano możliwość swobodnego rozmawiania przez żywych graczy.
  • Poprawiono opis V.I.P'a.
  • Poprawiono optymalizację sklepu.
  • Poprawiono system balansowania drużyn.
  • Poprawiono wyświetlanie informacji podczas strzelania do graczy z drużyny.
  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.1.2 FIX - 05.12.2017

  • Dodano opis perka po jego zdobyciu.
  • Skrócono informacje wyświetlane po śmierci gracza.
  • Zmniejszono bonusowy EXP po śmierci z 100 do 50 poziomu gracza.
  • Naprawiono błąd z odpornością na HE w klasie Szturmowiec.
  • Naprawiono błąd z odpornością na HE oraz odbicia pocisków w klasie Pancernik.
  • Naprawiono błąd z odpornością na HE w perku Anty Hejdz
  • Naprawiono błąd z odpornością na AWP w perku Anty AWP.
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.1.3 FIX - 06.12.2017

  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym sprawdzaniem ID klasy i perka gracza.
  • Naprawiono błąd z brakiem sprawdzania zablokowanego perka, gdy gracz zmieniał klasę.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem informacji o użytych mocach perka mimo, że klasa lub perk gracza posiadała odporność na tę moc.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.1.4 FIX - 06.12.2017

  • Zmiany w klasie Truciciel:
    a) Zwiększono nieznacznie mnożnik od inteligencji do trutek.
    b) Zwiększono bazową ilość zadawanych obrażeń przez 1 x trutkę.
    c) Zwiększono bazową ilość inteligencji z 0 do 10.
  • Poprawiono ponownie odporność na HE w klasie Szturmowiec.
  • Poprawiono moce 1/x z HE oraz na natychmiastowe zabicie w klasie Morderca.
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.1.5 FIX - 20.12.2017

  • Zmiany w klasie Truciciel.
    a) Zmniejszono przelicznik inteligencji do zadawanych obrażeń przez trutki. 
    b) Naprawiono błąd z przechodzeniem trutki na graczu na następną rundę.
  • Zmiany w klasie Rewolwerowiec.
    a) Zwiększono bazową ilość zadawanych dodatkowych obrażeń z Deagle z 25 do 30.
    b) Zmniejszono przelicznik inteligencji do zadawanych obrażeń z Deagle.
     
  • Naprawiono krytyczny błąd z wytrzymałością klas.
  • Naprawiono krytyczny błąd z pobieraniem ilości wytrzymałości gracza.
  • Naprawiono krytyczny błąd z zadawaniem obrażeń przez klasy graczy.
     
  • Naprawiono błąd z możliwością używania piorunów przez Elektrona przed upływem 2s.
  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.1.6 FIX - 09.02.2019

  • Naprawiono błąd z brakiem dodawania statystyk bonusowych dla V.I.P'a.
  • Naprawiono krytyczny błąd w KillStreak przy użyciu Predator Missle.
  • Naprawiono krytyczny błąd związany z brakiem utraty mocy perka przy zmianie klasy, gdy ten był zablokowany.
  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności