Skocz do zawartości
[BOT] Fraguś

[ CS 1.6 ] Pełna lista zmian na serwerze COD MOD

Rekomendowane odpowiedzi

UPDATE 2.2 - 30.08.2019

  • Zaktualizowano AMX MOD X do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano silnik serwera do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano dodatki do silnika serwera do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano niektóre pluginy ( np. system banów ) w związku z nowym AMX MOD X.
     
  • Reset poziomów klas.
  • Reset rankingu oraz fragów.
     
  • Dodano nowy system interpu.
  • Dodano licznik rund przy starcie rundy.
  • Poprawiono wygląd statystyk w TOP15.

  • Poprawiono wygląd statystyk po wpisaniu komendy /stats.

  • Naprawiono błąd z nieprawidłowymi ścieżkami w roundsoundzie ***.

  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym ściąganiem dźwięków na koniec rundy.
     

  • Przebudowano pliki konfiguracyjne serwera.

  • Przebudowano niektóre ustawienia serwera.

  • Usunięto niepotrzebny efekt widoczności przy przechodzeniu przez graczy.
     

  • Zmieniono nieco wygląd wyświetlania HP.
  • Zmieniono nieco wygląd wiadomości powitalnej.
  • Zmieniono kolor informacji po wybraniu klasy.
  • Zmieniono kolor informacji wyświetlanych podczas obserwacji graczy.
  • Całkowicie przebudowano system wytrzymałości klas ***.
  • Całkowicie przebudowano system dodawania broni graczom ***.
  • Całkowicie przebudowano system zabierania i usuwania broni dla danych klas ***.
    [!] Dzięki temu zadawane obrażenia będą prawidłowe i zrównoważone!
  • Zmiany w klasach:
    a) Cichy Zabójca
    -> Dodano nową moc: mniejsza widoczność podczas kucania;
    -> Usunięto moc: stała mniejsza widoczność;
    -> Zwiększono bazową ilość życia z 115 do 120;
    b) Komandos 
    -> Zwiększono szanse na wyrzucenie broni przeciwnikowi z 1/8 do 1/7;
    c) Pancernik
    -> Zwiększono szanse na odbicie pocisku z 1/5 do 1/4;
    -> Przywrócono bazowe statystyki, jakie posiadał przed usunięciem odbicia pierwszego pocisku;
    d) Sanitariusz
    -> Usunięto moc: 1/12 na natychmiastowe zabicie z AUG;
    e) Truciciel
    -> Dodano nowy efekt dla ofiary, jeśli zostanie zatruta;
    -> Dodano informacje w HUD dla ofiary, jeśli zostanie zatruta;
    -> Zmieniono główną broń AK47 na XM1014;
    -> Zwiększono odstęp, kiedy to kolejna trucizna się uaktywni ( wciąż maks 3 na gracza );
    -> Zmniejszono bazową ilość zadawanych obrażeń przez trucizny, ale zwiększono bonus od inteligencji dla trucizn;
    f) Żołnierz
    -> Dodano nową moc: 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z HS;
    -> Usunięto moc: mniejsza widoczność podczas kucania;
    -> Zmniejszono szansę na oślepienie wroga z 1/8 do 1/9;
    g) Szturmowiec [ Premium ] ***
    -> Od teraz będzie posiadał potrójny skok, tak jak pozostałe klasy premium;
    -> Zwiększono szansę na natychmiastowe zabicie z granatu HE z 1/3 do 1/2;
    -> Zmniejszono bazową ilość wytrzymałości z 35 do 30;
    h) Zastąpiono Czarnoskórego Wojownika nową klasą - Speedhacker ***.
  • Zmiany w perkach:
    a) Od teraz Elitarna Morfina posiada 50% szans na odrodzenie po śmierci.
    b) Zmniejszono ilość dodawanych statystyk w Prawilnym Kołczanie z 50 do 30.
    c) Zmniejszono ilość dodawanych statystyk w Elitarnym Prawilnym Kołczanie z 100 do 50.
    d) Zastąpiono Buty Czarnoskórego nowym perkiem - Buty Speedhackera.
    e) Poprawiono opis perków, tj. Szalone P90 oraz Elitarna Morfina.
  • Od teraz V.I.P'y będą posiadać podwójny zamiast potrójny skok.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem informacji, gdy gracz jeszcze nie dołączył do drużyny.

Legenda:

*** - oznacza, że dany punkt został dodany w lipcu w ramach testów, które zakończyły się pozytywnie

  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.2.1 - 30.08.2019

  • Zmiany w klasach:
    a) Cichy Zabójca
    -> Zmniejszono widoczność podczas kucania;
    b) Szturmowiec [ Premium ]
    -> Od teraz będzie posiadał brak rozrzutu we wszystkich broniach;
  • Poprawiono balansowanie drużyn.
  • Poprawiono wyświetlanie informacji, gdy pozostało 1 vs X przeciwników na serwerze.
  • Ustrzel fraga! (+) 4
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.2.2 - 01.09.2019

  • Przebudowano całkowicie funkcję zmiany klasy.
    a) Od teraz, jeśli zmieniamy klasę i wyjdziemy z menu wyboru jej, to prawidłowo doda broń i statystyki.
    a) Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym przyznawaniem broni i pomocy klasy, gdy gracz zmienił klasę.
  • Poprawiono informacje na czacie.

  • Poprawiono informacje wyświetlane w HUD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.2.3 - 08.09.2019

  • Zaktualizowano system wyboru map.
  • Zaktualizowano listę map na serwerze w danych godzinach.
     
  • Dodano system małych map, gdy na serwerze jest mniej niż 11 graczy.
  • Naprawiono błąd z nakładaniem się wiadomosci, gdy pozostanie w drużynach X graczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.2.4 - 16.10.2019

  • Zaktualizowano dodatek do silnika w celu wprowadzenia zmian po aktualizacji CS 1.6 z 8 października 2019.
     
  • Dodano podgląd HP oraz pieniędzy graczy z drużyny w tabeli TAB.
  • Poprawiono kilka błędów na skutek wprowadzenia aktualizacji CS 1.6 z 8 października 2019.
  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.2.5 - 30.10.2019

  • Zaktualizowano AMX MOD X do najnowszej wersji.
  • Zaktualizowano dodatek do silnika poprawiający kilka błędów w CS 1.6.
  • Dodano nowy kodek głosowy mający na celu skomunikowanie graczy STEAM z NS.

Dodatkowe informacje:

  • Na dniach pojawi się aktualizacja wraz z resetem poziomów i fragów.
  • Aktualizacja zakłada rewolucję w systemie obrażeń, doświadczenia, niektórych klas oraz V.I.P'a.
  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.3 - 04.11.2019

  • Reset poziomów klas.

  • Reset rankingu oraz fragów.

UPDATE 2.4 - 07.11.2019

 

  • Zaktualizowano dodatek do głównego silnika serwera.
  • Zaktualizowano kodek głosowy do komunikacji graczy STEAM z NS po aktualizacji CS 1.6 z 30 października 2019 roku.
     
  • Przebudowano wyświetlane informacje dla graczy w HUD.
  • Przebudowano wyświetlane informacje graczom o serwerze w zakładce Internet oraz Ulubione.
     
  • Dodano 3 nowe klasy dostępne dla wszystkich graczy.
    a) Bandyta 
    -> Może natychmiastowo przeładować broń oraz zadaje o 25% więcej obrażeń w HS.  
    b) Talib
    -> Zdaje o 30 ( +inteligencja ) obrażeń z Deagle oraz AutoBH.
    c) Złodziej
    -> Ma 1/3 szans na zabranie perku przeciwnikowi oraz 1/9 szans na oślepienie wroga.
  • Zmiany dotyczące klas premium:
    a) Ghost
    -> Dodano XM1014 jako dodatkową broń.
    b) Skrytobójca 
    -> Zwiększono zadawanie obrażeń ze wszystkich broni z 20 do 30%.
    c) Szturmowiec
    -> Zmieniono broń dodatkową XM1014 na M3.
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Admirał
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    b) Amadeusz
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    c) Aspirant
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    d) Cichy Zabójca - REWORK!
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    -> Przywrócono poprzednią moc klasy, czyli mniejszą widoczność.
    e) Destruktor
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    f) Elektron
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    -> Zwiększono przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia dla błyskawic.
    g) Generał - REWORK!
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    -> Zmieniono moc +10 obrażeń z M4A1 na 20% dodatkowych obrażeń z M4A1.
    h) Komandos
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    i) Lotnik
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    j) Młody Snajper
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    k) Morderca
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    l) Ninja
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    m) Pancernik
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    n) Sanitariusz
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    -> Zmniejszono bazowe leczenie i zadawanie obrażeń przez apteczki.
    -> Zmniejszono przelicznik inteligencji zamienianej na leczenie od apteczek.
    -> Zmniejszono przelicznik inteligencji zamienianej na zadawanie obrażeń od apteczek.
    -> Naprawiono błąd z nieprawidłowym zanikaniem apteczki tuż przed zakończeniem jej działania.
    o) Saper
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    -> Zwiększono przelicznik inteligencji zamienianej na zadawanie obrażeń przez miny.
    p) Snajper
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    -> Zmniejszono moc z 200% zadawanych obrażeń z AWP na 150%.
    r) SpeedHacker
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    s) Szpieg
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    t) Truciciel
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    -> Zmniejszono bazowe zadawanie obrażeń przez Truciznę.
    -> Zmniejszono przelicznik inteligencji zamienianej na zadawanie obrażeń przez Truciznę.
    -> Naprawiono błąd z informowaniem o zatruciu w momencie, gdy gracz strzelił do gracza z drużyny.
    u) Wsparcie ogniowe
    -> Zmieniono statystyki klasy.
  • Usunięto 3 klasy, tj.: Osama, Rewolwerowiec oraz Żołnierz.
  • Poprawiono kilka błędów zgłoszonych przez graczy.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.4.1 - 09.11.2019

  • Zmiany dotyczące systemu anty-cheat.
    a) Zaktualizowano listę cheatów.
    b) Poprawiono listę plików, przez które niektórzy gracze mogli nie móc wejść na serwer mimo, że byli czyści.
  • Zmiany dotyczące systemu ochrony serwera.
    a) Naprawiono krytyczny błąd z blokowaniem graczom dostępu do serwera, kiedy ci zbyt często próbowali dołączyć do serwera, ale nie mogli, np. z powodu rezerwacji slota.
    b) Naprawiono błąd z blokowaniem graczowi dostępu do serwera, kiedy ten zbyt często odświeżał status serwera.
    c) Naprawiono błąd z blokowaniem graczowi dostępu do serwera, kiedy ten zbyt często wychodził i dołączał do serwera, np. przez zmianę mapy.
     
  • Zmiany dotyczące systemu V.I.P'a:
    a) Usunięto uzyskiwanie HP za zabicie gracza.
    b) Zmniejszono ilość pieniędzy za zabicie gracza 2000$ do 1000$.
    c) Poprawiono wszystkie linki do strony WWW na sklep.fragujemy.com.
  • Poprawiono informacje w HUD oraz na czacie.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.4.2 - 11.11.2019

  • Dodano nowy system anty-wallhack
  • Poprawiono ustawienia rate i FPS serwera.
     
  • Zwiększono uzyskiwanie doświadczenia za obrażenia zadawane graczom.
  • Zwiększono uzyskiwanie doświadczenia przy różnicy poziomów po śmierci ofiary.
     
  • Zmiany dotyczące klas Premium:
    a) Ghost
    -> Od teraz posiada poczwórny, a nie potrójny skok;
    -> Zmniejszono widoczność na nożu, co ułatwi korzystanie z duchów;
    -> Zmniejszono przelicznik inteligencji na obrażenia zadawane przez duchy;
    -> Przywrócono poprzednią broń dodatkową - M3.
    b) Konspirant
    -> Dodano dodatkową broń - XM1014;
    -> Zwiększono nieznacznie bazową ilość życia;
    -> Usunięto wytrzymałość klasy;
    c) Skrytobójca
    -> Zmniejszono nieznacznie widoczność klasy;
    -> Zmniejszono bazową ilość życia.
    d) Szturmowiec
    -> Dodano nową moc: 1/8 szans na oślepienie wroga;
    -> Zmieniono dodatkową broń z M3 na M249;
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    e) Zwiadowca
    -> Dodano nową moc: zwiększona szybkość na nożu;
    -> Zmieniono statystyki klasy.
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Truciciel
    -> Od teraz efekt czarnego ekranu nie będzie występował u ofiary, gdy zostanie zatruta;
    -> Naprawiono błąd z migotaniem ekranu na zielono, gdy ofiara została zatruta i już nie żyła.
    b) Złodziej
    -> Zmniejszono efekt oślepienia.
  • Naprawiono błąd z otwieraniem menu wymiany perków, gdy gracza opuścił serwer.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem informacji w hud, gdy nie patrzyliśmy na innego gracza.
  • Naprawiono krytyczny błąd z brakiem usuwania informacji o klasie, którą gracz zamierza ją zmienić.
     
  • Poprawiono stawianie SentyGun'a na respie i bombsite.
  • Poprawiono informacje w HUD w głównym pliku COD MOD'a.
  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.5 - 13.11.2019

 

  • Zmieniono czas trwania rundy na 2.05 minuty.
  • Zmieniono czas do zmiany mapy po jej zakończeniu.
  • Poprawiono rate serwera.
  • Poprawiono maksymalną szybkość graczy.
     
  • Reset poziomów klas.
  • Reset rankingu oraz fragów.
     
  • Dodano nową klasę premium - Kapitan.
    -> Natychmiastowo zabija z AWP;
    -> Ma 1/2 szans na natychmiastowe zabicie z HE;
    -> Ma zwiększoną szybkość na noży;
    -> Potrójny skok.
  • Zmiany dotyczące klas premium:
    a) Ghost - NOWA WERSJA!
    -> Ma 2 x duchy, które zadają obrażenia zależne od inteligencji;
    -> Natychmiastowo zabija z noża w plecy;
    -> Jest niewidoczny na nożu;
    -> Poczwórny skok.
    b) Konspirant 
    -> Zmieniono dodatkową broń XM1014 na MP5;
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    c) Skrytobójca 
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    d) Szturmowiec
    -> Dodano nową moc: odporny na granaty HE;
    -> Usunięto moc 1/3 szans na natychmiastowe zabicie z HE.
    e) Zwiadowca - NOWA WERSJA!
    -> Ma przebranie wroga;
    -> Ma 1/2 szans na natychmiastowe zabicie ze Scouta;
    -> Ma zwiększone obrażenia z XM1014;
    -> Potrójny skok.
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Bandyta
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    b) Cichy Zabójca
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    c) Elektron
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    d) Lotnik
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    e) Morderca
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    f) Ninja
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    g) Sanitariusz
    -> Poprawiono opis klasy.
    h) Saper
    -> Zmniejszono widoczność min;
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    i) Snajper
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    j) Truciciel
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    k) Wsparcie ogniowe
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    l) Złodziej
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    -> Poprawiono opis klasy.
  • Zmiany dotyczące poziomów:
    a) Od teraz w HUD doświadczenie będzie pokazywane w %.
    b) Od teraz potrzebne doświadczenie będzie wprost proporcjonalne do poziomu gracza.
    [!] Dzięki tej zmianie, jeśli posiadamy poziom 1 to doświadczenie będzie liczone dla aktualnego poziomu, a nie dla następnego ( 2 poziomu )!
    c) Od teraz potrzebne doświadczenie będzie zaczynać się od 0 zamiast 35, przez co zmniejszy się wymagania na dany poziom gracza.
    d) Zmniejszono mnożnik potrzebnego doświadczenia na danym poziomie gracza.
    [!] Dzięki tej zmianie łatwiej będzie graczom zdobywać doświadczenie, a co za tym idzie wbijać poziomy klasy!
    e) Zmniejszono mnożnik bonusowego doświadczenia uzyskiwanego, jeśli zabije nas gracz z wyższym poziomem.
  • Zmiany dotyczące SentryGun'a:
    a) Od teraz SentryGun nie będzie strzelał do gracza, jeśli ten został postawiony niedaleko naszego respawnu.
    [!] Dzięki tej zmianie, jeśli SG będzie postawiony w pobliżu respa to nie zaatakuje nas, dzięki czemu będzie można go zniszczyć!
    [!] SG zaatakuje nas, jeśli jesteśmy na respie przeciwnika - blokada dotyczy tylko respa w zależności od tego, czy jesteśmy w TT czy w CT!

    b) Zmniejszono obszar respa, w którym można postawić SentryGun'a.
    c) Zmniejszono nieznacznie obszar bombsite, w którym można postawić SentryGun'a.
     
  • Dodano odliczanie do użycia mocy klasy.
  • Od teraz wszystkie moce klas będą dostępne po 5 sekundach od rozpoczęcia rundy.
  • Od teraz doświadczenie wyświetlane w HUD będzie pokazywane w procentach zamiast ilości, jaką trzeba uzyskać.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym dodawaniem mocy klasy, jeśli zmienimy z jednej na drugą.
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym czyszczeniem danych o klasie, jaką posiadamy, jeśli chcemy zmienić z jednej na drugą.
  • Naprawiono błąd z wyświetlaniem LW zamiast wartości przy zdobywaniu perku.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym pokazywaniem informacji o dokonaniu zemsty.
  • Naprawiono błąd z ucinaniem niektórych wiadomości tekstowych na środku ekranu.
  • Usunięto przedrostek [ FGCodMod ] z wiadomości tekstowych na środku ekranu.
  • Usunięto przestarzałe funkcje z głównego silnika gry oraz zoptymalizowano go.
  • Kilka drobnych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.6 - 14.11.2019

  • Dodano nową klasę premium - Kamikadze.
    -> Widzi wrogów na radarze;
    -> Jest niewidoczny do momentu oddania pierwszego strzału;
    -> Wybucha po śmierci zadając 60 ( +inteligencja ) obrażeń o dużym zasięgu;
    -> Podwójny skok.
  • Zmiany dotyczące klas premium:
    a) Ghost [ od teraz Mega Premium ]
    -> Od teraz będzie zabijał natychmiastowo z noża;
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    b) Kapitan [ od teraz Mega Premium ]
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    c) Szturmowiec [ od teraz Mega Premium ]
    -> Od teraz będzie posiadał potrójny skok;
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    d) Konspirant 
    -> Zmieniono dodatkową broń z MP5 na Deagle;
    -> Zmieniono potrójny skok na podwójny skok.
    e) Skrytobójca
    -> Zmniejszono zadawanie dodatkowych obrażeń z 30% do 25%;
    -> Zmieniono statystyki klasy.
    f) Zwiadowca
    -> Usunięto moc: przebranie wroga;
    -> Zmieniono statystyki klasy.
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Destruktor
    -> Zmniejszono przelicznik inteligencji dla wybuchu po śmierci.
  • Od teraz SentryGun będzie aktywował się dopiero po 5 sekundach od rozpoczęcia rundy.

[!] W związku ze zmianami nazw klas premium, musieliśmy wykonać kolejny reset poziomów klas - za utrudnienia przepraszamy!

  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.6.5 - 18.11.2019

  • Zmiany dotyczące klas premium:
    a) Ghost
    -> Zmniejszono czas do użycia następnego Ducha z 2 do 1 sekundy;
    -> Naprawiono błąd z możliwością natychmiastowego zabicia przeciwnika Duchem, gdy mieliśmy nóż w dłoni;
    -> Naprawiono błąd z możliwością natychmiastowego zabicia przeciwnika nożem używając lewego przycisku myszy.
    b) Kamikadze
    -> Zmniejszono bazową ilość zadawanych obrażeń wrogom po śmierci z 60 ( +inteligencja ) do 50 ( +inteligencja );
    -> Poprawiono opis klasy.
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Aspirant
    -> Poprawiono opis klasy.
    b) Bandyta
    -> Usunięto zadawanie o 25% więcej obrażeń z HeadShot'a.
    c) Destruktor
    -> Zmniejszono nieznacznie promień wybuchu po śmierci.
    d) Komandos
    -> Zmniejszono szanse na wyrzucenie broni przeciwnikowi z 1/7 do 1/8.
    e) Młody Snajper
    -> Zwiększono przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia ze Scouta.
    f) Morderca
    -> Zmniejszono szanse na natychmiastowe zabicie z HE z 1/4 do 1/6;
    -> Usunięto dodatkową broń: FlashBang.
    g) Ninja
    -> Usunięto moc: zmniejszona widoczność na nożu;
    -> Poprawiono opis klasy.
    h) Snajper
    -> Zmniejszono przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia z AWP.
    i) SpeedHacker
    -> Poprawiono opis klasy.
    j) Truciciel
    -> Od teraz będzie mógł tylko i wyłącznie raz zatruć ofiarę, a nie kilkukrotnie;
    -> Zwiększono szybkość zadawanie obrażeń podczas Zatrucia przeciwnika;
    -> Naprawiono błąd z załączaniem się zielonego ekranu przeciwnikowi mimo, że już nie żył.
  • Od teraz bonus przy śmierci będzie dodawany tylko do 50 poziomu klasy.
  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.7 - 20.11.2019

  • Dodano nowy system frakcji.
    [!] Dostępna są trzy frakcje klas: Mega Premium, Premium oraz Darmowe!
  • Dodano osobny plik konfiguracyjny dla dodatkowych pluginów do głównego COD MOD'a.
     
  • Dodano nowe perki:
    a) Anty Scout - odporny na scouty.
    b) Autodestrukcja - po śmierci wybuchasz, zabijając przeciwników.
    c) Bonus EXP - za każdego fraga dostajesz +100 EXP'a.
    d) Księga EXP'a - po otworzeniu otrzymujesz 500 - 1000 EXP'a; perk niszczy się po użyciu.
  • Zmiany dotyczące systemu doświadczenia:
    a) Zwiększono doświadczenie uzyskiwane za zadawane obrażenia.
    [!] Zwiększamy rolę obrażeń, ponieważ nie zawsze jesteśmy w stanie zabić wroga, a ta zmiana wyrówna szansę szczególnie na niskich poziomach!
    b) Zmniejszono bonusowe doświadczenie uzyskiwane po śmierci, jeśli zabił nas gracz z wyższym poziomem. 
  • Zmiany dotyczące systemu bonusów wypadających z graczy: 
    a) Dodano możliwość wylosowania EXP'a.
    b) Zmniejszono przedział HP, jaką gracz może utracić od trucizny.
    c) Zmniejszono przedział HP, jaką gracz może uzyskać od apteczki.
    d) Zwiększono przedział pieniędzy, jaką gracz może uzyskać od sakwy ze złotem.
    e) Przebudowano szanse na wylosowanie danych bonusów.
    f) Poprawiono niektóre wiadomości podczas otrzymywania bonusu.
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Destruktor
    -> Zwiększono przelicznik inteligencji zmienianej na obrażenia od wybuchu po śmierci.
    b) Elektron
    -> Zmniejszono bazową ilość inteligencji z 40 do 30;
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia zadawane przez błyskawice.
    c) Lotnik
    -> Zwiększono zasięg zadawania obrażeń przez rakiety;
    [!] Poprzednio rakiety praktycznie nie trafiały graczy, przez co klasa była pozbawiona głównego atutu!
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia zadawane przez rakiety.
    d) Pancernik
    -> Zmieniono główną broń z UMP45 na P90;
    e) Sanitariusz
    -> Zwiększono obrażenia zadawane przez apteczki.
    [!] Od teraz apteczki będą leczyć mniej, ale za to zadawać więcej obrażeń wrogom!
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na leczenie przez apteczki.
    f) Saper
    -> Zmieniono statystyki klasy;
    -> Zmniejszono zasięg zadawania obrażeń przez miny;
    -> Zwiększono bazową ilość zadawanych obrażeń przez miny;
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia zadawane przez miny.
    g) SpeedHacker
    -> Dodano nową moc: cichy bieg, dzięki czemu nie będzie słychać jego kroków;
    -> Zmniejszono bazową ilość życia z 160 do 150;
    h) Truciciel
    -> Zwiększono bazową ilość zadawanych obrażeń przy zatruciu;
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia zadawane przez trutki.
    i) Wsparcie Ogniowe
    -> Zmniejszono szanse na zadanie krytycznych obrażeń z 1/3 do 1/4.
  • Zmiany dotyczące perków:
    a) Zmieniono nazwę perku AK Osamy na AK Bandyty.
    b) Zmieniono nazwę perku Galil Zołnierza na Galil Złodzieja.
    c) Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym działaniem niektórych perków przez dodanie nowych klas lub też zmianę ich nazw.
  • Przebudowano całkowicie blokady perków dla poszczególnych klas.
  • Naprawiono krytyczny błąd z pokazywaniem się informacji o zabiciu w HUD, gdy popełniliśmy samobójstwo.
  • Naprawiono krytyczny błąd z otrzymywaniem doświadczenia przez samobójstwo, gdy np. spadliśmy z drabinki lub wskoczyliśmy do lawy.
  • Naprawiono błąd z pokazywaniem się menu graczom, którzy opuścili serwer, przez co system wywalał błąd.
  • Poprawiono maksymalną wielkość nicków w większości pluginach.
  • Poprawiono niektóre informacje na czacie.
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.8 - 21.11.2019

  • Reset poziomów klas.

  • Reset fragów.
     

  • Dodano 3 nowe klasy dostępne dla wszystkich graczy.
    a) MuzaHed
    -> Zadaje o 50% więcej obrażeń w głowę;
    -> Jest odporny na HeadShoty.
    b) Kampernik
    -> Ma 1/15 szans na natychmiastowe zabicie z AUG'a;
    -> Podczas kucania ma zmniejszoną widoczność.
    c) Wsparcie ogniowe
    -> Ma nieskończoną amunicję;
    -> Ma 1/9 szans na zlikwidowanie amunicji przeciwnikowi.

  • Zmiany dotyczące klas premium:
    a) Kamikadze
    -> Dodano dodatkową broń - TMP.

  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Destruktor
    -> Dodano nową moc: moduł odrzutowy;
    -> Zmieniono główną broń z M3 na XM1014.
    b) Komandos
    -> Od teraz będzie mógł zabić od razu z noża.
    -> Zwiększono szanse na wyrzucenie broni przeciwnikowi z 1/8 do 1.7.
    c) Morderca
    -> Zwiększono szanse na natychmiastowe zabicie z HE z 1/6 do 1/4.
    d) Sanitariusz
    -> Od teraz klasa będzie nazwać się Duch Aptekarza
    -> Zmieniono główną broń z AUG na Famas;
    -> Zmniejszono dodatkowe obrażenia zadawane przeciwnikom od Apteczek.
    e) Speedhacker
    -> Przywrócono sprzed aktualizacji bazową ilość życia - 160.
    f) Szpieg
    -> Poprawiono statystyki klasy.
    g) Talib
    -> Poprawiono statystyki klasy.
    h) Truciciel
    -> Zmieniono główną broń z XM1014 na M3;
    -> Zwiększono szybkość zadawanie obrażeń przez trutki;
    -> Dopasowano migotanie ekranu na zielono pomiędzy zatruciami.
    i) Wsparcie ogniowe 
    -> Od teraz klasa będzie nazwać się Strzelec wyborowy
    j) Złodziej
    -> Zwiększono szanse na oślepienie przeciwnika z 1/9 do 1/6.

  • Naprawiono błąd z dodawaniem fragów zamiast doświadczenia z bonusów.
    [!] Dlatego musiał nastąpić reset wszystkich zgromadzonych fragów!

  • Naprawiono błąd z blokowaniem się w miejscu podczas stawiania SentryGun'a.

  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.8.5 FIX - 25.11.2019

  • Zmiany dotyczące systemu obrażeń:
    a) Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym łączeniem się mocy klas oraz perków - @ The Next Best .
    [!] Błąd najczęściej można było zauważyć w sytuacji, kiedy to gracz posiadający moc natychmiastowego zabicia z granatu HE mógł zabić przeciwnika z innej broni lub mocy, np. Ghostem trzymając ten granat w dłoni. Powodowało to nierówną walkę pomiędzy poszczególnymi graczami. Podziękowania dla @ Dragg0n  za cierpliwość w testach!
    b) Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym zadawaniem obrażeń przez klasy, które posiadały zwiększone obrażenia.
    c) Naprawiono błąd z nieprawidłowym wyświetlaniem ikony zabicia przeciwnika od wybuchu po śmierci.
    d) Naprawiono błąd z brakiem wyświetlania obrażeń zadawanych przez moce, tj. Duchy czy wybuch po śmierci.
  • Zmiany dotyczące klas premium:
    a) Skrytobójca
    -> Zwiększono zadawanie obrażeń ze wszystkich broni z 25 do 30%.
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Generał
    -> Naprawiono krytyczny błąd ze zbyt wysokim zadawaniem obrażeń z M4A1.
    b) Kampernik
    -> Zwiększono szanse na natychmiastowe zabicie z AUG'a z 1/15 do 1/12.
    c) Młody Snajper
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia ze Scouta.
    d) MuzaHed
    -> Naprawiono krytyczny błąd ze zbyt wysokim zadawaniem obrażeń w głowę.
    e) Talib
    -> Naprawiono krytyczny błąd ze zbyt wysokim zadawaniem obrażeń z Deagle.
    f) Truciciel
    -> Przywrócono system trutek sprzed aktualizacji, czyli wielokrotne zatrucie wrogów.
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia zadawane przy zatruciu.
  • Zmiany dotyczące perków:
    a) Anty Perk
    -> Naprawiono błąd z możliwością niszczenia perków graczom z drużyny - @ pavi .
    b) Księga Exp'a
    -> Naprawiono błąd z brakiem prefiksu na czacie w momencie otworzenia księgi i otrzymania doświadczenia.
  • Naprawiono błąd z brakiem usuwania SentryGun'a w momencie, kiedy gracz został przerzucony ręcznie do Spectatorów - @ Mika ;) .
  • Poprawiono autobalans drużyn.
  • Ustrzel fraga! (+) 5
  • Serduszko fragowe (+) 1
  • Ekstra 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.9 - 02.12.2019

 

  • Reset poziomów klas.
  • Reset rankingu oraz fragów.
     
  • Dodano łatkę naprawiającą błąd z wyświetlaniem znaku %s w hud graczom NonSteam.
  • Dodano nowy system specjalnych funkcji, które będą wykorzystywane tylko na serwerach Fragujemy.com.
    [!] Pakiet zawiera kilka funkcji, które powtarzają się między serwerami, co usprawni w przyszłości tworzenie pluginów!
  • Przebudowano oraz poprawiono system ustawiania interpu graczom.
     
  • Przebudowano informacje o graczu podczas pisania na czacie.
  • Przebudowano wyświetlane informacje dotyczące posiadanej klasy w HUD.
  • Przebudowano wyświetlane informacje dotyczące gracza w HUD, którego obserwujemy.
  • Naprawiono rzadki błąd z próbą odtworzenia menu klas graczowi, który wyszedł z serwera.
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Ekstra 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.9.1 - 06.12.2019

  • Wprowadzano oprawę świąteczną, m.in. śnieżki, padający śnieg czy muzyka świąteczna.
     
  • Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym wczytywaniem usług zakupionych w sklepie.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym działaniem rezerwacji slota.
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Ekstra 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.9.2 - 12.12.2019

  • Zmieniono modele granatów na bałwanki.
  • Zmieniono model choinki zamiast bomby po jej podłożeniu.
     
  • Wyłączono linie za granatami oraz efekt poświaty dla granatów.
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 2.9.3 - 21.12.2019

  • Wyłączono wersję BETA serwera.
     
  • Zaktualizowano dodatek do głównego silnika.
  • Zaktualizowano dodatkowy moduł oraz skonfigurowano od nowa ustawienia.
     
  • Zmiany dotyczące Ghosta:
    a) Zwiększono nieznacznie widoczność na nożu.
    b) Zmniejszono bazowe zadawane obrażenia przez duchy.
  • Poprawiono statystyki klas mega premium i premium.
  • Naprawiono błąd z możliwością otwarcia menu KillStreak w momencie, kiedy gracz wyszedł z serwera.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 3.0 BETA - 23.12.2019

 

  • Reset poziomów klas.
  • Reset fragów ( nie dotyczy rankingu ).
     
  • Zmiany dotyczące klas premium:
    a) Ghost
    -> Zmieniono moc natychmiastowego zabicia z noża na 2 x większe obrażenia w plecy noża;
    -> Zwiększono bazowe zadawanie obrażeń przeciwnikom przez duchy;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    b) Kapitan
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    c) Szturmowiec
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    d) Kamikadze
    -> Zmieniono główną broń z M3 na XM1014;
    -> Zwiększono bazową ilość zadawanych obrażeń od wybuchu z 50 + int na 60 + int;
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia zadawane po śmierci;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    e) Konspirant
    -> Zmniejszono ilość skoków z trzech do dwóch;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    f) Skrytobójca
    -> Zmieniono moc 30% dodatkowych obrażeń zadawanych z broni na 1/3 szans na zadanie krytycznych obrażeń;
    -> Zmniejszono ilość skoków z trzech do dwóch;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    g) Zwiadowca
    -> Dodano nową moc - natychmiastowe zabicie z noża;
    -> Zmieniono dodatkową broń XM1014 na M3;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Cichy Zabójca
    -> Zwiększono nieznacznie początkową szybkość klasy;
    -> Zwiększono nieznacznie widoczność klasy dla innych graczy.
    b) Destruktor
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    c) Duch Aptekarza
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    d) Elektron
    -> Dopasowano przelicznik inteligencji zamienianej na obrażenia zadawane przez błyskawice;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    e) Generał
    -> Zwiększono nieznacznie początkową szybkość klasy;
    -> Zwiększono przelicznik inteligencji zamienianej na dodatkowe obrażenia zadawane przez HE.
    f) Kampernik
    -> Zmniejszono nieznacznie widoczność klasy podczas kucania;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    g) Komandos
    -> Zwiększono szanse na wyrzucenie broni przeciwnikowi z 1/7 do 1/6.
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    h) Lotnik
    -> Zwiększono bazową ilość zadawanych obrażeń przez rakiety;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    i) Młody Snajper
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    j) Snajper
    -> Dodano granat HE;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    k) MuzaHed
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    l) Pancernik
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    m) Saper
    -> Od teraz miny zostały zastąpione minami radarowymi, które wykrywają ruch gracza i wybuchają;
    -> Przebudowano statystyki klasy.
    n) Talib
    -> Zmniejszono znacząco początkową szybkość klasy.
    o) Truciciel 
    -> Zwiększono czas działania trutki.
    -> Zmniejszono bazową ilość zadawanych obrażeń przez trutki.
    p) Wsparcie ogniowe
    -> Przebudowano statystyki klasy.
  • Naprawiono błąd z brakiem możliwości wyłączenia informacji w HUD, gdy zostaliśmy zabici. 
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 3.01 BETA - 27.12.2019

  • Dodano wykrywanie speedhack'a.
     
  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Bandyta
    -> Usunięto bazową ilość życia.
    b) Destruktor
    -> Zwiększono bazową ilość życia;
    -> Zwiększono bazową szybkość.
    c) MuzaHed
    -> Zmniejszono bazową ilość życia;
    -> Zmniejszono bazową szybkość.
    d) Ninja
    -> Zmniejszono nieznacznie przelicznik inteligencji dla obrażeń od uderzenia w ziemię.
    e) Saper
    -> Zwiększono bazową ilość życia;
    -> Naprawiono krytyczny błąd z brakiem wybuchania min.
    f) Lotnik
    -> Zwiększono bazową szybkość.
  • Poprawiono hud podczas obserwacji gracza.
  • Ustrzel fraga! (+) 2
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 3.02 BETA - 29.12.2019

  • Zmiany dotyczące klas darmowych:
    a) Bandyta
    -> Usunięto granat HE.
    b) Elektron
    -> Zwiększono ilość błyskawic z 2 do 3.
    c) Kampernik
    -> Dodano nową broń SG552.
    d) Lotnik
    -> Zwiększono ilość rakiet z 2 do 3.
    e) Pancernik
    -> Zmieniono główną broń z UMP45 na AUG.
    f) Saper
    -> Naprawiono błąd z nieprawidłowym usuwaniem min po wybuchu.
    g) Talib
    -> Zmniejszono bazową szybkość.
  • Ustrzel fraga! (+) 1
  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności