Skocz do zawartości
NervousReckless

[Zapowiedź] Watch Dogs 2

Rekomendowane odpowiedzi

502276013.jpg

 

Watch Dogs 2 to stworzona z myślą o użytkownikach platformy PC Windows kontynuacja wzorowanej na serii Grand Theft Auto, sandboksowej gry akcji Watch Dogs z 2014 roku, w której wcielając się w postać byłego przestępcy, wykorzystywaliśmy swoje umiejętności hakerskie oraz cały szereg nowoczesnych gadżetów do kontrolowania miejskiej infrastruktury i wszelakiego rodzaju urządzeń komunikacyjnych. Zgodnie z koncepcją serii, podobne realia towarzyszą nam także w drugiej części cyklu.
 

wd-media-ss06-FULL-marcus-beautiful-lies

 

Za powstanie gry odpowiadają ponownie wewnętrzne studia koncernu Ubisoft pod przewodnictwem ekipy Ubisoft Montreal, mającej na swoim koncie tak popularne serie, jak Far Cry, Assassin’s Creed, Prince of Persia, Tom Clancy’s Splinter Cell czy ostatnie odsłony cyklu Tom Clancy’s Rainbow Six. Watch Dogs 2 zostało oficjalnie zapowiedziane 8 czerwca 2016 roku, a więc nieco ponad dwa lata po premierze pierwowzoru. Gra ukazała się 15 listopada, zarówno na komputerach PC, jak i najważniejszych konsolach ósmej generacji.

 

WD2_SC4_E3_Parkour_256166.jpg

 

W porównaniu do poważnej i dosyć ponurej fabuły pierwszego Watch Dogs, druga część cyklu podchodzi do tematu na większym luzie. Akcja gry przeniesiona została do zupełnie nowego miasta, jakim jest San Francisco, a podczas zabawy wcielamy się w niejakiego Marcusa Hollowaya, należącego do lokalnej grupy hakerskiej o nazwie Dedsec. Jej członkowie stawiają sobie za cel nie tylko walkę z Centralnym Systemem Operacyjnym ctOS, ale przede wszystkim… dobrą zabawę. Dzięki temu rozgrywka w Watch Dogs 2 odznacza się znacznie lżejszym klimatem niż poprzedniczka, w której oglądaliśmy świat gry oczami ponurego mściciela. 
 

z6ia6LxLhDKM62yiQwvEm3-970-80.jpg

 

Ogólne założenia rozgrywki w Watch Dogs 2 nie uległy zmianie. Otrzymujemy więc ponownie rozgrywającą się w otwartym świecie, trzecioosobową grę akcji, która pod względem mechaniki dość mocno przypomina wspomnianą serię Grand Theft Auto. Głównym elementem odróżniającym cykl Watch Dogs od konkurencji jest jednak możliwość hakowania otoczenia za pomocą całej masy gadżetów i ten aspekt rozgrywki został w kontynuacji dość wyraźnie rozwinięty. Podczas zabawy możemy bowiem manipulować zarówno pojazdami, jak i innymi elementami otoczenia na większą liczbę sposobów. Prócz tego w grze pojawia się możliwość tzw. masywnego hakowania, pozwalająca przejąć kontrolę nad wieloma urządzeniami naraz (np. smartfonami wszystkich przechodniów). 
 

game-info-player_254019.jpg

 

W Watch Dogs 2 Marcus Holloway ma do swojej dyspozycji kilka całkiem nowych zabawek, takich jak latający dron, zdalnie sterowany samochodzik czy też broń stworzona przy użyciu drukarki 3D. Twórcy postarali się o jeszcze większą swobodę w zaliczaniu kolejnych zadań fabularnych, które w zależności od preferencji graczy przechodzić możemy na kilka możliwych sposobów (np. skradając się lub angażując w otwartą walkę). W grze poprawiono też model jazdy samochodami oraz sposób poruszania się bohatera, któremu nieobca jest także efektowna sztuka parkour. 
 

dedsec-member_254018.png

 

Kluczowym elementem wydanego na platformie PC Windows Watch Dogs 2 jest oczywiście rozbudowana kampania single player, w której oprócz misji związanych z głównym wątkiem fabularnym, na graczy czeka także cała masa aktywności pobocznych. W grze nie zabrakło jednak również opcji rozgrywki multiplayer, która zgodnie z najnowszymi trendami została zintegrowana z trybem dla jednego gracza. Dzięki temu nawet podczas przechodzenia kampanii jesteśmy nieustannie połączeni z naszymi przyjaciółmi i możemy w każdej chwili podejmować liczne aktywności dodatkowe, pozwalające na zabawę w trybie kooperacji lub rywalizacji wieloosobowej. 
 

20160602084500.jpg

 

W porównaniu do wydanej ponad dwa lata wcześniej poprzedniczki, Watch Dogs 2 tworzony był od początku z myślą o najnowszych pecetach oraz konsolach ósmej generacji, co pozwoliło twórcom na rozwinięcie skrzydeł w kwestii oprawy. W efekcie grafika gry uległa znaczącej poprawie, a otwarty świat San Francisco stał się jeszcze bardziej żywy. W grze ulepszono też sztuczną inteligencję postaci niezależnych, które w trakcie zabawy potrafią wchodzić ze sobą w bardziej złożone interakcje, np. nasyłać na siebie policję. 
 

wd_news_3ways_bounty_ncsa_263789.jpg

 

Premiera: 29 Listopad 2016

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Santa(Marih)
      Mafia III na komputery PC to kolejna odsłona uznanej serii trzecioosobowych gier akcji, tworzona przez studio Hangar 13, składające się z byłych pracowników 2K Czech. Pierwsza część cyklu, zatytułowana Mafia: The City of Lost Heaven, ukazała się w 2002 roku na konsolach PlayStation 2, Xbox oraz komputerach osobistych. Tytuł został ciepło przyjęty przez środowisko graczy, jednak na jego kontynuację musieliśmy poczekać aż do 2010 roku, kiedy to światło dzienne ujrzała Mafia II przeznaczona na PlayStation 3, Xboksa 360 oraz PC-ty. Produkcja okazała się dobrą, aczkolwiek kontrowersyjną pozycją, która wywołała mieszane opinie wśród fanów. Nie przeszkodziło to jednak firmie 2K Games w wyłożeniu pieniędzy na produkcję trójki. O niej po raz pierwszy usłyszeliśmy w sierpniu 2012 roku, kiedy to źródła czeskiego Eurogamera poinformowały o rozpoczęciu prac nad grą Mafia III. Na oficjalną zapowiedź przyszło nam jednak poczekać do lipca 2015 roku. Produkcja w wersji na komputery PC, tak jak i wiele innych multiplatformowych projektów, nie różni się diametralnie od konsolowych wydań. Wszystko sprowadza się do lepszej jakości grafiki, o ile oczywiście Was sprzęt spełnia wymagania produkcji. W kwestii rozgrywki i zawartości mamy do czynienia z taką samą grą na wszystkich platformach sprzętowych.
       
       
      Fabuła
       
      Akcja gry Mafia III na PC Windows osadzona została w roku 1968 w fikcyjnym mieście wzorowanym na Nowym Orelanie, a głównym protagonistą jest niejaki Lincoln Clay – weteran wojny w Wietnamie, należący do bliżej niesprecyzowanej organizacji przestępczej. Jego ugrupowanie zostało jednak zdradzone, a najbliższe mu osoby w brutalny sposób zlikwidowano, dlatego też motywem przewodnim trójki jest dokonanie zemsty na oprawcach swoich towarzyszy, a w szczególności na osobie Sala Marcano, który jest donem włoskiej rodziny odpowiedzialnej za masakrę. Co ciekawe, w swojej misji Clay będzie mógł liczyć na pomoc innych bossów przestępczego świata, a do jego sprzymierzeńców dołączy irlandzki mafioso Burke, dowodząca haitańskimi gangsterami Cassandra oraz znany z drugiej części Mafii Vito Scaletta.
       
      Mechanika
       
      Mimo, że akcja gry od początku istnienia serii miała miejsce w otwartych światach, jej trzecia odsłona pod względem rozgrywki zbliżyła się dość mocno do konkurencyjnego cyklu Grand Theft Auto. Ulice miasta wypełniono szeregiem aktywności pobocznych, którymi możemy się zająć w przerwach pomiędzy kolejnymi misjami, jednak wszystkie one mają mieć istotny wpływ na fabułę. Jedną z większych różnic między Mafią a GTA stanowi sztuczna inteligencja mieszkańców metropolii, którzy podobnie jak główny bohater opowieści, zajmują się szeregiem zróżnicowanych aktywności. Na ulicach spotkamy więc nierzadko całujące się pary, szprycujących się narkomanów czy ulicznych grajków. Kolejną niezwykle istotną nowością w serii jest wprowadzenie możliwości przejmowania kryjówek wrogich ugrupowań. Po oczyszczeniu danej lokacji z przeciwników, możemy oddać ją we władanie jednemu z naszych współpracowników, zwanych porucznikami, co zaowocuje rozmaitymi bonusami np. możliwością wezwania zmotoryzowanych posiłków, które pomogą w walce z goniącymi nas rywalami lub opcją przekupienia stróżów prawa, by zaprzestali uciążliwego pościgu. Znacznemu powiększeniu uległ też wachlarz możliwości głównego bohatera. Na wyposażeniu Lincolna znajdują się m.in. pistolety, rewolwery, strzelby, karabiny maszynowe oraz granaty, jednak w danej chwili bohater może korzystać jedynie z dwóch rodzajów uzbrojenia. W grze nie zabrakło też możliwości korzystania z osłon oraz dynamicznej walki wręcz, w tym opcji brutalnego ogłuszania wrogów. Nie bez znaczenia dla rozgrywki jest również możliwość prowadzenia ostrzału podczas jazdy samochodem, której model uległ również znaczącej poprawie, a same fury będzie można poddawać ulepszeniom i modyfikacjom. W Mafii III na PC Windows deweloperzy zdecydowali się na łączony system regeneracji zdrowia. Pasek życia podzielono na trzy segmenty, które regenerują się, jeśli nie zostaną wyczerpane do zera, zaś gdy to nastąpi pozostaje nam skorzystanie z apteczek. W przeciwieństwie do dwóch poprzednich odsłon cyklu, w których przeważały wątki przygodowe, Mafia III stanowi dość wyraźny zwrot w kierunku sandboksowości, właściwej choćby serii GTA. Mimo przynależności do koncernu Take-Two Interactive, obie ekipy deweloperskie korzystały jednak wyłącznie z autorskich rozwiązań, zarówno w dziedzinie gameplayu, jak i w kwestiach technicznych.
       
      Tryby gry
       
      Mafia III to produkcja przeznaczona tylko dla jednego gracza. Deweloperzy nie zatroszczyli się o żadne tryby multiplayer, ale wynagrodzili ich brak rozbudowaną kampanią, szeregiem aktywności pobocznych i innymi atrakcjami.
       
       
      Kwestie techniczne
       
      Mafia III na PC Windows to gra, które może się pochwalić wysokiej jakości oprawą graficzną. Podczas rozgrywki nie brakuje rozmaitych efektów specjalnych, misji odbywających się o różnych porach doby i podczas różnorakich warunków pogodowych. Twórcy jak najbardziej chcieli oddać klimat tamtych czasów, więc oprócz szeregu smaczków związanych ze stylistyką miasta, swoje trzy grosze dorzuca ścieżka dźwiękowa, przy tworzeniu której użyto utworów z dawnych lat, w tym: The Animals - House of the Rising Sun (1964), Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son (1969), Jimi Hendrix - All Along the Watchtower (1968) i The Rolling Stones - Paint it Black (1966).
       
      Tryb gry: single player
       
      MAFIA III data premiery gry na PC
       
      2016 ( światowa data premiery )
      2016 ( data wydania w Polsce )
      2016 ( premiera w USA )
       
      Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=25615
    • Przez Krystek
      Firma Square Enix sprawiła nam sporą niespodziankę, zapowiadając podczas targów gamescom grę Final Fantasy XV: Pocket Edition. Pod tym tytułem kryje się mobilne jRPG, które zaprezentuje fabułę konsolowego Final Fantasy XV w nowej stylistyce, z karykaturalnymi projektami postaci i znacznie lżejszym klimatem.
       
      Produkcja zmierza na urządzenia z iOS i Androidem oraz na pecety z systemem Windows 10. Kampania w grze podzielona zostanie na dziesięć rozdziałów. Pierwszy dostępny będzie za darmo, a pozostałe mają być płatne. Premiera nastąpi jeszcze w tym roku.
       
      Autorzy obiecują, że w Final Fantasy XV: Pocket Edition znajdziemy wszystkich znanych bohaterów i te same wątki, co w odsłonie konsolowej. Otrzymamy duży świat do zwiedzania, możliwość jazdy na chocobosach, masę zadań do wykonania oraz rozgrywany w czasie rzeczywistym system walki. Na razie nie wiemy za wiele na temat mechanizmów rozgrywki, więc trudno powiedzieć, czy zostaną one uproszczone w porównaniu z pierwowzorem.
       
      Największą zmianą ma być oczywiście stylistyka. O ile Final Fantasy XV oferowało poważny klimat i dosyć realistycznie wyglądające postaci, tak Pocket Edition ma mieć znacznie lżejszą i bardziej humorystyczną atmosferę, a projekty bohaterów będą lekko karykaturalne, przypominając to, co często oferowały japońskie produkcje z 32-bitowych konsol.
    • Przez NervousReckless
      Kolejna edycja jednego z najbardziej zaawansowanych symulatorów lotniczych studia Laminar Research. Prócz tradycyjnie szerokiej gamy samolotów - od niewielkich awionetek, poprzez samoloty pasażerskie, aż po helikoptery - X-Plane 11 oferuje szereg nowości i zmian, takich jak usprawniona awionika, jeszcze dokładniejsze, w pełni funkcjonalne kokpity 3D, nowe budynki i drogi czy przemodelowany interfejs użytkownika.
          Pod kątem mechaniki rozgrywki, X-Plane 11 w niczym nie odbiega od tradycji cyklu, oferując graczom możliwość pokierowania jedną z szerokiej gamy maszyn cywilnych i wojskowych, wśród których znalazły się zarówno niewielkie awionetki (np. Cessna 172SP), potężne samoloty pasażerskie (np. McDonell Douglas MD80 czy Boeing 737-800), a nawet śmigłowce (np. Sikorsky S-76). Wszystkie modele zostały jak zwykle odwzorowane w najdrobniejszych detalach, począwszy od elementów wizualnych na szczegółowych danych technicznych skończywszy. Całości towarzyszy tradycyjnie cała masa opcji konfiguracyjnych, pozwalających dostosować realizm rozgrywki do preferencji gracza, a dzięki przystępnym samouczkom, wyjaśniającym zasady latania i nawigacji, w grze odnajdą się nie tylko weterani symulatorów, ale także początkujący adepci lotnictwa.
          Podobnie jak każda edycja gry oznaczona pełną cyfrą, X-Plane 11 wprowadza do rozgrywki cały szereg nowości i zmian. Gra oferuje m.in. usprawnioną awionikę oraz jeszcze bardziej dopracowane, w pełni funkcjonalne kokpity 3D z realistycznie zachowującymi się instrumentami pokładowymi, pozwalającymi na lot wg zasad IFR (ang. Instrument Flight Rules), nawet gdy warunki pogodowe całkowicie ograniczają nam widoczność z kabiny pilota. Na wyróżnienie zasługują nowe budynki i drogi, lepiej oddające specyfikę poszczególnych regionów Europy, a także bardziej „żyjące” lotniska, na których uwijają się rozmaite pojazdy, serwisujące zarówno nasz samolot, jak i maszyny kierowane przez komputerową AI. Ostatnią z istotnych nowości jest kompletnie przemodelowany interfejs użytkownika, czyniący obsługę gry łatwiejszą i bardziej intuicyjną.
          Wydany na platformie PC Windows X-Plane 11 bazuje na tym samym co jego bezpośrednie poprzedniczki, choć nieustannie rozwijanym silniku graficznym, więc pod względem wizualnym prezentuje się jeszcze bardziej okazale, czyniąc użytek z potężnej mocy obliczeniowej współczesnych procesorów i kart grafiki. W warstwie audio na wyróżnienie zasługuje nowy engine odpowiedzialny za efekty dźwiękowe – zarówno samolotu, jak i otoczenia (np. błyskawice czy wybuchy). Całości towarzyszą tradycyjnie funkcjonalne edytory, pozwalające na modyfikację map i tworzenie własnych samolotów.
         
      Premiera:  Grudzień 2016
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności