Skocz do zawartości
dscnt

Jak zmienić kolor chatu w grze?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zmienić kolor chatu w grze? Banalne! Wystarczy, że wpiszesz komendę koloru który cię interesuje w konsolę. Lista kolorów znajduje się poniżej.

 

Czerwony

 

con_color "128 0 0"

 

gJQ2SBG.jpg?1

 

Ciemnoczerwony

 

con_color "372 18 72"

 

btL5YLS.jpg?1

 

Niebieski

 

con_color "0 0 255"

 

eujO7Va.jpg?1

 

Akwamarynowy

 

con_color "0 255 255"

 

NjrKvvl.jpg?1

 

Zielony

 

con_color "0 64 0"

 

5CRAz4T.jpg?1

 

Żółty

 

con_color "255 255 0"

 

peZMsDC.jpg?1

 

Różowy

 

con_color "255 0 255"

 

yemwY56.jpg?1

 

Fioletowy

 

con_color "153 50 204"

 

v7BF8sA.jpg?1

 

Oryginalny

 

con_color "255 155 50"

 

P2dz0xI.jpg?1

 

Złoty

 

con_color "128 128 0"

 

TvxKSyB.jpg?1

 

Szary

 

con_color "240 240 240"

 

2VDhRnJ.jpg?1

 

Biały

 

con_color "255 255 255"

 

lcWItNa.jpg?1

 

 

W moim configu góruje oryginalny kolor, według mnie lepiej wygląda.

Niektóre kolory ciężko nazwać takim kolorem jakimi są; nie znam się na nazwach kolorów.

 

Źródło: http://www.cstriketuts.com/2011/02/change-chat-color.html

Edytowane przez dscnt
  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez TygryS
      Poradnik 
      Demo/HLTV CS 1.6
       
      W tym poradniku dowiesz się jak nagrać demko, w jaki sposób je odtworzyć, jak używać narzędzi podczas oglądania demka i skąd pobrać demka HLTV Fragujemy.com
       
       
      Nagrywanie demka
       
      1. Włącz Counter-Strike
      2. Wejdź na serwer
      3. W konsoli ( ~ ) wpisujemy record "nazwa dema"

       
      4. Po zakończeniu nagrywania w konsoli wpisujemy stop

       
      5. Nagrane demko znajdziemy w folderze CS a dokładniej cstrike lub cstrike_polish

      Ciekawostka:
      Podczas nagrywania i oglądania demka, nie zobaczymy gdy ktoś robi spray'a. 
       
      Menu przy oglądaniu demka
      Gdy włączymy demko komendą viewdemo, do dyspozycji dostaniemy menu wspomagające oglądanie

      1. Spis demek pobranych/nagranych, które znajdują się w folderze cstrike
      2. Przewinięcie do początku
      3. Spowolnienie materiału 1/2 lub 1/4
      4. Cofanie 1 klatki
      5. Pauza
      6. Start
      7. Przewinięcie 1 klatki w przód 
      8. Przyśpieszenie materiału 1/2 lub 1/4
      9. Przewinięcie do końca
      10. Zatrzymanie demka
       
       
      Pobieranie/odtwarzanie demka HLTV FG
       
      HLTV  (ang. Half-Life Television) na serwerach Fragujemy nagrywane jest 24/7 a wgląd do demek mamy 7 dni wstecz. Poniżej serwery i linki, z których możemy je pobrać.
       

       
      Lista serwerów FG HLTV:
      4FUN -> http://173548.node49.pukawka.pl/
      Zombie Mod -> http://217725.node53.pukawka.pl/
      Only DD2 #1 -> http://855432.node35.pukawka.pl/
      Only DD2 #2 -> http://230220.node50.pukawka.pl/
      FFA -> http://583486.node43.pukawka.pl/
      GunGame -> http://325855.node36.pukawka.pl/
       
      Ważna informacja!!
      Aby odtworzyć i obejrzeć HLTV z serwera, musisz mieć pobrane wszystkie pliki serwerowe (tj. modele, roundsoundy itd.) oraz daną mapę. Aby mieć wszystko pobrane, po prostu wejdź na dany serwer a wszystko automatycznie się pobierze. Gorzej może być z mapą, którą prawdopodobnie będziesz musiał sam wgrać w pliki CS'a. Mapy najlepiej pobrać stąd -> https://gamebanana.com/ (do map podane są instrukcje gdzie wrzucić pliki), ale zawsze robimy to w folderze cstrike.
       
      1. Gdy już pobierzesz demko, twoja nazwa pliku spakowana w rozszerzeniu .zip będzie wyglądać tak: 


       
      2. Odtwórz folder z grą, następnie cstrike i tam wrzuć plik z demkiem
      Najczęstsza lokalizacja gry na komputerze: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike

       
      3. Włącz Counter-Strike
      4. Włącz konsole ( ~ ) i wpisz playdemo "nazwa dema" lub viewdemo "nazwa dema" (playdemo odtwarza tylko demo a viewdemo daje nam narzędzia). W tym przypadku będzie to viewdemo "hltv-2403122011-de_cbble"

       
      5. Po wpisaniu możemy oglądać perspektywę każdego gracza razem z narzędziami do przewijania, spowalniania itd.

       
      Poradnik stworzony na potrzeby Fragujemy.com 
       
       
      @ Nowy fragowicz @Fragowicz @ Emerytowany Fragowicz @ Elitarny fragowicz @ Premium
    • Przez KuToRi
      Cześć
      Dzisiaj dość szybki i prosty poradnik dotyczący stworzenia lustra w cs:source, zaczynamy!
      1. Info o stosowaniu lustra na naszej mapie.
      Ogólnie jeżeli chcemy zastosować lustro, będzie nam do tego potrzebna specjalna tekstura, nie musimy jej tworzyć, ponieważ jest ona już stale wgrana w hammerze. 
      Najważniejszym w tym wszystkim jest fakt, że nie możemy umiejscowić dwóch luster naprzeciw siebie, jeżeli to zrobimy nie wywalimy nam błędu, ale lustro nie będzie działać tak jak powinno, oto przykład:

      Jak można zauważyć, umiejscowione dwa lustra naprzeciwko siebie powodują błąd, w którym to jedno lustro robi odbicie, a drugie staje się pustą bryłą z teksturą, nie do końca wiem dlaczego tak jest to zrobione, ale zapewne jest to związane z kompilowaniem mapy.
      A właśnie, co do kompilowania mapy to z lustrem może trwać to trochę dłużej więc na ogół luster się nie stosuje w dużych mapach.
      2. Tworzymy!
      Dobrze, więc otwórzmy nasz projekt w hammerze, może to być zwykły hammer ze steam, bądź hammer++ który znajdziecie do pobrania tutaj.
      Gdy już mamy otwarty projekt, znajdźcie jakieś dobre miejsce do zastosowania lustra, w moim przypadku będzie to łazienka (chyba XD) na mojej wersji fy_pool_day.
      Tworzymy bryłę o dowolnych wymiarach, a następnie w wyszukiwarce tekstur wpisujemy "reflectiveglass001" i aplikujemy ją na naszą bryłę oraz zamieniamy w byt func_reflective_glass.
      Jeżeli przyjdzie wam na myśl, że te fioletowe i czarne kwadraciki to jakiś brak tekstury, to nie przejmujcie się tym, nie jest to żaden błąd.
      Gdy już wszystko zrobicie tak jak trzeba, efekt powinien wyglądać tak:

      I to tyle w zasadzie, mamy gotowe lustro któremu możemy w właściwościach bytu nadawać różne funkcje typu odbijanie przez lustro cieni, ja natomiast tego nie zalecam przy dużych otwartych mapach z dużą ilością cieni, mam nadzieję, że komuś się przyda! Pozdrawiam  
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności