Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Jak zmienić kolor chatu w grze?
dodany przez
dscnt, w Poradniki do CS 1.6
Rekomendowane odpowiedzi
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Podobna zawartość
-
Przez TygryS
Poradnik
Demo/HLTV CS 1.6
W tym poradniku dowiesz się jak nagrać demko, w jaki sposób je odtworzyć, jak używać narzędzi podczas oglądania demka i skąd pobrać demka HLTV Fragujemy.com
Nagrywanie demka
1. Włącz Counter-Strike
2. Wejdź na serwer
3. W konsoli ( ~ ) wpisujemy record "nazwa dema"
4. Po zakończeniu nagrywania w konsoli wpisujemy stop
5. Nagrane demko znajdziemy w folderze CS a dokładniej cstrike lub cstrike_polish
Ciekawostka:
Podczas nagrywania i oglądania demka, nie zobaczymy gdy ktoś robi spray'a.
Menu przy oglądaniu demka
Gdy włączymy demko komendą viewdemo, do dyspozycji dostaniemy menu wspomagające oglądanie
1. Spis demek pobranych/nagranych, które znajdują się w folderze cstrike
2. Przewinięcie do początku
3. Spowolnienie materiału 1/2 lub 1/4
4. Cofanie 1 klatki
5. Pauza
6. Start
7. Przewinięcie 1 klatki w przód
8. Przyśpieszenie materiału 1/2 lub 1/4
9. Przewinięcie do końca
10. Zatrzymanie demka
Pobieranie/odtwarzanie demka HLTV FG
HLTV (ang. Half-Life Television) na serwerach Fragujemy nagrywane jest 24/7 a wgląd do demek mamy 7 dni wstecz. Poniżej serwery i linki, z których możemy je pobrać.
Lista serwerów FG HLTV:
4FUN -> http://173548.node49.pukawka.pl/
Zombie Mod -> http://217725.node53.pukawka.pl/
Only DD2 #1 -> http://855432.node35.pukawka.pl/
Only DD2 #2 -> http://230220.node50.pukawka.pl/
FFA -> http://583486.node43.pukawka.pl/
GunGame -> http://325855.node36.pukawka.pl/
Ważna informacja!!
Aby odtworzyć i obejrzeć HLTV z serwera, musisz mieć pobrane wszystkie pliki serwerowe (tj. modele, roundsoundy itd.) oraz daną mapę. Aby mieć wszystko pobrane, po prostu wejdź na dany serwer a wszystko automatycznie się pobierze. Gorzej może być z mapą, którą prawdopodobnie będziesz musiał sam wgrać w pliki CS'a. Mapy najlepiej pobrać stąd -> https://gamebanana.com/ (do map podane są instrukcje gdzie wrzucić pliki), ale zawsze robimy to w folderze cstrike.
1. Gdy już pobierzesz demko, twoja nazwa pliku spakowana w rozszerzeniu .zip będzie wyglądać tak:
2. Odtwórz folder z grą, następnie cstrike i tam wrzuć plik z demkiem
Najczęstsza lokalizacja gry na komputerze: C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike
3. Włącz Counter-Strike
4. Włącz konsole ( ~ ) i wpisz playdemo "nazwa dema" lub viewdemo "nazwa dema" (playdemo odtwarza tylko demo a viewdemo daje nam narzędzia). W tym przypadku będzie to viewdemo "hltv-2403122011-de_cbble"
5. Po wpisaniu możemy oglądać perspektywę każdego gracza razem z narzędziami do przewijania, spowalniania itd.
Poradnik stworzony na potrzeby Fragujemy.com
@ Nowy fragowicz @Fragowicz @ Emerytowany Fragowicz @ Elitarny fragowicz @ Premium
-
Przez KuToRi
Cześć
Dzisiaj dość szybki i prosty poradnik dotyczący stworzenia lustra w cs:source, zaczynamy!
1. Info o stosowaniu lustra na naszej mapie.
Ogólnie jeżeli chcemy zastosować lustro, będzie nam do tego potrzebna specjalna tekstura, nie musimy jej tworzyć, ponieważ jest ona już stale wgrana w hammerze.
Najważniejszym w tym wszystkim jest fakt, że nie możemy umiejscowić dwóch luster naprzeciw siebie, jeżeli to zrobimy nie wywalimy nam błędu, ale lustro nie będzie działać tak jak powinno, oto przykład:
Jak można zauważyć, umiejscowione dwa lustra naprzeciwko siebie powodują błąd, w którym to jedno lustro robi odbicie, a drugie staje się pustą bryłą z teksturą, nie do końca wiem dlaczego tak jest to zrobione, ale zapewne jest to związane z kompilowaniem mapy.
A właśnie, co do kompilowania mapy to z lustrem może trwać to trochę dłużej więc na ogół luster się nie stosuje w dużych mapach.
2. Tworzymy!
Dobrze, więc otwórzmy nasz projekt w hammerze, może to być zwykły hammer ze steam, bądź hammer++ który znajdziecie do pobrania tutaj.
Gdy już mamy otwarty projekt, znajdźcie jakieś dobre miejsce do zastosowania lustra, w moim przypadku będzie to łazienka (chyba XD) na mojej wersji fy_pool_day.
Tworzymy bryłę o dowolnych wymiarach, a następnie w wyszukiwarce tekstur wpisujemy "reflectiveglass001" i aplikujemy ją na naszą bryłę oraz zamieniamy w byt func_reflective_glass.
Jeżeli przyjdzie wam na myśl, że te fioletowe i czarne kwadraciki to jakiś brak tekstury, to nie przejmujcie się tym, nie jest to żaden błąd.
Gdy już wszystko zrobicie tak jak trzeba, efekt powinien wyglądać tak:
I to tyle w zasadzie, mamy gotowe lustro któremu możemy w właściwościach bytu nadawać różne funkcje typu odbijanie przez lustro cieni, ja natomiast tego nie zalecam przy dużych otwartych mapach z dużą ilością cieni, mam nadzieję, że komuś się przyda! Pozdrawiam
-