Skocz do zawartości
GET

[KOSZ] [ARCHIWUM] Lista zmian na serwerze

Rekomendowane odpowiedzi

UPDATE 3.1 

 

-> zwiększone zapotrzebowanie doświadczenia na dany poziom (niektórym mogło cofnąć poziom, za co przepraszamy)

-> zmniejszenie XP za zabicie z 30 do 20

-> zmniejszenie XP za HS z 10 do 5

-> poprawa cachowanie bytów

-> drobna optymalizacja paczek

-> z paczki nie dostaniemy już XP z przedziału 30-250, a 10-150 

-> z paczki, apteczka uleczy HP z przedziału 5-25, a nie jak do tej pory 5-40

-> Cybersuit będzie mógł używać rakietki nie co 3 sek., a co 5 sek. oraz nie będzie posiadał "przy upadku brak HP" - i tak to nie działało

-> F.R.A.G.ER otrzyma od teraz za każde zabicie przeciwnika granat (a nie co 20 sek.); jeżeli ma już granat, nie dostanie kolejnego

-> Przemytnik dostał podwójny skok 

 

Jeżeli ktoś utracił poziomy, może otrzymać rekompensatę. Po nią należy zgłosić się do kogoś, kto zajmuje się sklepem. Szczegóły: http://shop.fragujemy.com/#kontakt

 

Plany na przyszłość:

 

-> naprawa galileo, systemu votowania tak, aby za 3 ostatnie miejsca dodawało XP 

-> Amadeusz klasą premium 

-> exp za pierwszą krew (propozycja Bimbasa)

-> zabicie z rakiet, min wlicza się do ranku 

-> naprawa telegrafisty

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 3.1.1

 

-> załatano krytyczny błąd w F.R.A.G.E.R-ze, każdy dostawał granat po zabiciu +5 XP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 3.2

 

-> osłabienie CyberSuita (3 -> 2 rakiety, ale używać ich można co 3 sekund, powrót obrażeń rakiet do poprzedniego stanu, zamiast +15 DMG z m4, +10)

-> drobne zmiany w EXPie

-> podwójny EXP ponownie wydłużony do 10

-> powrót AMXBansu

-> widzialność Ninji przywrócona sprzed update 3.0

-> wyrzucenie mapy de_cpl_mill

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 3.3

 

-> powrót CyberSuita sprzed update 3.0

-> reset poziomów i ranku

-> EXP przywrócony sprzed update 3.0

-> zabicia z rakiety, min itd. wliczają się od teraz do rankingu

-> drobne zmianki, optymalizacja i poprawa, wgranie wszystkiego na nowo

-> EXP podwójny znowu wystartuje po 22 do 9.

 

Uwaga! Mapy jeszcze nie są wgrane takie jak trzeba. Na razie przeprowadzamy testy serwera COD przez około tydzień!

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.0 BETA - 21.09.2014

 

=== NOWOŚCI ===

 

-> reset rankingu

-> reset poziomów

-> nowy roundsound

-> 5 nowych klasy: Arab, Terrorysta, MuzaHed, Zwiadowca, Lekarz 

-> możliwość wyłączenia soundów tj. multi-kill 

-> EXP za pierwszą krew + info 

-> reinstalacja serwera, poprawa istotnych błędów w załączaniu serwera 

 

=== ZMIANY / POPRAWKI ===

 

-> usunięcie klas: MarszałekCichy Zabójca Strzelec Wsparcia

-> usunięcie paczek ammo

-> nie będzie już podziału na klasy premium i mega premium ( info na dole )

-> poprawa roundsoundu

-> poprawa systemu soundów tj. multi-kill

-> poprawki różne w modelach broni (przywrócenie niektórych sprzed UPDATE 3.0)

-> poprawa niedziałających perków przez wprowadzenie w UPDATE 3.0 "zabójstwa z min,rakiet wliczają się do rankingu"

-> poprawa cachowania bytów

-> paczki po śmierci zostały przywrócone sprzed UPDATE 3.0

-> premie za ilość graczy zostały przystosowane do obecnych slotów (+ EXP przywrócony sprzed UPDATE 3.0)

-> EXP za różnego rodzaju zabicia, wykonywanie celi, obrażenia, headshoty został przywrócony sprzed UPDATE 3.0

-> poprawki w V.I.P'ie: dodatkowe statystyki oraz lista V.I.P'ów będzie wyświetlać się poprawnie

-> usunięcie z killstreak'u blokady maks. 3 SG oraz naprawiono poważny bug w nuke

-> poprawa bugowania perków ( nie będą przechodzić na klasę, gdzie występuje blokada ) - jeszcze niestety nie

-> poprawki w rakietach i minach ( zbilansowanie, redukcja obrażeń )

-> usunięcie perków: Broń Skoczka i Notatki Zabójcy

 

Zmiany w klasach:

 

-> Amadeusz będzie mieć na start +10 dodatkowych obrażeń, a nie 15

-> Talib uzyska ponownie dod. 80 kondycji zamiast 70; zdrowie zaś dod. 60, a nie 40

-> Skoczek dostanie 1/15, a nie 1/16 na wyrzucenie broni przeciwnikowi

-> Generał utraci 1/14 na natychmiastowe zabicie, ale otrzyma potrójny skok 

-> Naprawione oślepienie u Generała

-> Szeregowiec dostanie 5 apteczek

-> Saper dostanie dodatkowe tylko 10 obrażeń, a nie 15

-> Wsparcie ogniowe zmieni się w Sztabowego. Wciąż będzie posiadać 3 rakiety. Dodany zostanie deagle oraz zmianie ulegną statystyki postaci

-> Cybersuit przywrócony sprzed UPDATE 3.0

-> Zabójca przywrócony sprzed UPDATE 3.0

-> Poprawiony opis klasy Saper i kilku innych

 

Zmiany w perkach:

 

-> Nieśmiertelny Cios zostanie zniszczony po użyciu

-> Notatki Konspiranta będą posiadać 1/3, a nie 1/2 ze scouta

 

Blokady perków:

 

-> Amadeusz nie uzyska: Naboje Kapitana oraz Platynowe Naboje

-> Ninja nie uzyska: Martwa Cisza oraz Buty speedhackera

-> Namiestnik nie uzyska: Tajemnica Generała

-> Szturmowiec nie uzyska: Eliminator rozrzutu

 

Kwestia braku podziału na klasy premium i mega premium:

 

Tak, nie będzie tego podziału. Co jest równoznaczne z tym, że Frager zostanie drastycznie osłabiony. 

Osoby, które zakupił FRAGERa jako klasę mega premium, mogą uzyskać przedłużenie o 2 tygodnie na nim. 

 

UWAGA!!! Są to wstępne zmiany w wersji BETA! 

 

Planowany jest kolejny UPDATE 4.1 za tydzień. Będziemy w nim poprawiać różne błędy, które powstały przy tym UPDATE 4.0. Także pojawią się te rzeczy, które nie zostały jeszcze wdrożone, a zostały opisane tutaj: http://fragujemy.com/topic/19846-update-40-info/

 

Prawdopodobnie dojdzie około 10-15 nowych perków, a nie 5 jak zostało wcześniej wspomniane.

Oprócz tego: system prestiżu oraz możliwość tworzenia klanów.

  • Ustrzel fraga! (+) 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.01 STABLE - 03.10.2014

 

=== ZMIANY / POPRAWKI W KLASACH ===

 

-> Lekarz otrzymał 1/15 z famasa; HP bazowe wraz z wytrzymałością lekko obniżone

-> Talib będzie mieć 1/5 z deagla

-> Terrorysta otrzyma 40 HP bazowego, a nie 50

-> Naprawa u Zwiadowcy niedziałającej mocy: 1/3 ze Scouta

 

=== BLOKADY PERKÓW DLA KLAS ===

 

-> Apteczki nie otrzyma już Lekarz

-> Autodestrukcja zablokowana dla Terrorysty

-> Kamuflażu nie dostanie MuzaHed

-> Notatki Konspiranta utraciły ważność dla klasy Zwiadowca

-> Podręcznik szpiega nie jest już dla Terrorysty

-> Wyszkolenie sanitarne na pewno nie znajdzie się u Lekarza

 

=== POZOSTAŁE ===

 

-> poprawa systemu rankingu

-> system pierwszej krwi wdrożony

-> info o bombie uaktualnione

-> poprawa stabilności serwera w kwestii AMXBans i Neobans

-> kilka mniejszych poprawek

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.02 - 08.10.2015

 

-> naprawiono problem ze Zwiadowcą ( natychmiastowe zabicia )

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.1 - 27.10.2014 

 

=== NOWOŚCI ===

 

-> 15 nowych perków:

  • Akumulator 24v - masz o 25-50 % większą szybkostrzelność
  • Broń Amadeusza - dostajesz MP5 i +10 dmg z niego
  • Broń biologiczna - dostajesz specjalny granat, który zatruwa graczy, powoduje widoczność innych klas
  • Deagle Taliba - masz 1/4-8 szans na natychmiastowe zabicie z deagla
  • Elektromagnes - dostajesz specjalny magnes, który przyciąga bronie przeciwników
  • Krowie łajno - dostajesz krowę i +20 dmg z niej
  • Księga Expa - po przeczytaniu jej, zyskujesz dodatkowo +100 doświadczenia za każde zabicie
  • Prawilne buty - mając je, nie tracisz HP spadając z wysokości
  • Przebite naboje - dzięki nim, strzelając do przeciwnika, ignorujesz jego wytrzymałość
  • Przebranie Terrorysty - masz 1/5 szans na pojawienie się u wroga na respie
  • Silna klata - nie otrzymujesz obrażeń w klatkę piersiową
  • Sygnet mądrości - dostajesz +10 do wszystkich statystyk
  • Szlachetne p90 - dostajesz P90 i + 15 dmg z niego
  • Twardy mozg - dostajesz +75 inteligencji
  • Zestaw lekarza - dostajesz famasa i 3 apteczki

-> nowa klasa premium Zbójnik w zamian za Fragera

-> możliwość wyłączenia statusu HP i % doświadczenia w hud, komenda: /hud

-> dodanie komendy /odblokuj - szybsze, poręczne odblokowanie wymiany perków

-> nowy podział dodawania punktów statystyk

-> rozgrzewka - jej czas jest zależny od liczby graczy, poniżej 8 nie będzie występować ( na te czas wybór klas jest zablokowany, pojawi się automatycznie po rozgrzewce )

-> natychmiastowe aktualizowanie mocy po wyrzuceniu perku 

-> wytrzymałość będzie uwzględniona przy zadawaniu obrażeń z min, rakiet etc.

-> jeden gracz będzie mógł postawić tylko jeden SentryGun ( gdy będziemy posiadać drugi, będzie można go postawić wtedy, gdy pierwszy zostanie zniszczony)

-> możliwość zablokowania składania propozycji wymiany perku przez innego gracza

-> admin będąc na specie będzie mógł sprawdzić do kogo należy położona mina

 

=== ZMIANY / POPRAWKI ===

 

-> całkowicie nowy system ustawiania prędkości gracza ( wyeliminowanie bugu związanego z nieruszaniem się na starcie gracza )

-> nie będzie można już bugować perków ( jeśli zmienimy na klasę, która nie będzie mogła mieć perk, który posiadamy, dostaniesz nowy perk )

-> nie trzeba już czekać do odrodzenia się, aby sprawdzić kto jaką klasą gra, po wbiciu na serwer od razu info się pokaże

-> w menu wyboru frakcji zamiast napisu "Wybierz klase" będzie widniał napis "Wybierz frakcję"

-> Morfina będzie działać tylko wtedy, gdy w Twojej drużynie żyje więcej niż 2 przyjaciół

-> Teleportu będzie można używać tylko wtedy, gdy stoimy na ziemi 

-> zwiększenie widoczności MuzaHeda

-> CyberSuit został lekko osłabiony, zamiast 4 skoków dostanie 3

-> czas trwania Nieśmiertelnego ciosu będzie losowy z przedziału 5-10 sek.

-> poprawa wyświetlającego się na czacie błędu "Syntax"

-> drobne poprawki i optymalizacja

 

Wraz z wdrożeniem UPDATE 4.1 następuje reset poziomów. Osoby posiadające fragera i niezadowolone ze zmiany na Zbójnika proszone o kontakt.

  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.2 - 30.10.2014

 

=== NOWOŚCI ===

 

-> osoby zabite z HE przy pomocy perku Tajemnica Generała mają 1/3 szans na ponowne odrodzenie się

-> dodane info o utracie perku, np. w przypadku próby zbugowania przejścia perku na klasę, która nie powinna jej posiadać

-> dodane info w menu wymiany perków o zagrożeniach płynących z nieodpowiedniej akceptacji tej wymiany

-> dodano brakującej mapy, która widniała w rotacji: de_aztec_1337

 

=== ZMIANY / POPRAWKI ===

 

-> naprawa crashy

-> poprawki w mapach ( dodanie brakujących plików, pliki .res zaktualizowane - nowi gracze mogli mieć problem z połączeniem do serwera )

-> ponowne wypuszczenie silnika COD ( co za tym idzie, powrócą zmiany, które zaszły w 4.1, np. brak bugowania perków przy zmianie klasy )

-> bug z wytrzymałością został załatany, powodował to perk Kamizelka Nasa ( czasem można było dostać 200 )

-> Zbójnik otrzyma teraz stałe +10 dmg z famasa, bez inta

-> perk Wyposażenie wsparcia otrzyma nazwę Wyposażenie sztabowego

-> wyrzucenie z perku Notatki Sapera usuwania min ( ponieważ tę rolę spełnia już osobny plugin, więc podwójne usuwanie nie ma sensu )

-> poprawki w menu wymiany perkami ( przyjemniejszy wygląd )

-> balansowanie drużyn poprawione - bardzo często było 10:5, teraz już tak nie będzie

 

=== ZMIANY / POPRAWKI W PERKACH ===

 

-> optymalizacja perków poprzez wyrzucenie z nich blokad dla klas, które w UPDATE 4.0 przestały istnieć

-> Bezliku Ammo nie otrzyma już Strzelec wyborowy 

-> Króliczych Kapciuchów nie otrzyma już Arab

-> Moc Assassyna zostanie zablokowana dla Muzaheda

-> Notatki Kapitana, Pancerz Neomaxowy oraz Oczy termowizyjne zablokowane dla Zbójnika

-> Zwiadowca nie otrzyma już Podręcznika Szpiega

-> blokada Wyposażenia wsparcia ( Wyposażenia sztabowego ) dla Sztabowego

-> Lekarz nie otrzyma już perku Zestawu Lekarza

-> Twardego Mózgu nie otrzyma już Amadeusz i Cybersuit

  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.3 - 07.12.2014

 

=== NOWOŚCI ===

 

-> Ninja uzyska dodatkowo 10(+int) dmg z deagla 

-> Zabójca będzie niewidoczny do czasu oddania pierwszego strzału, ale zamiast 1/6 na krytyczne, dostanie 1/8

 

=== ZMIANY / POPRAWKI ===

 

-> Pierwsza Krew nie będzie zaliczana, jeśli pierwszy gracz popełni samobójstwo 

-> Zbójnik otrzyma dodatkowo 30 bazowego HP, a nie 50

-> naprawiona moc "1/6 na zabranie perka ofierze" u Ducha Aptekarza

-> drobna poprawka hudu podczas patrzenia na gracza 

-> blokada kupowania broni

-> drobne poprawki w wymianie perków

-> wstępna integracja nowszego, lepszego ColorChatu

-> poprawa płynności gry i obciążenia serwera

 

-> przywrócenie: w menu wyboru frakcji zamiast napisu "Wybierz klase" będzie widniał napis "Wybierz frakcję"

 

=== ZMIANY / NOWOŚCI W PERKACH ===

 

-> Księga Expa będzie teraz do otworzenia, z niej wypadnie 200-550 XP, użycie jednorazowe

-> poprawki w perkach ak47 master i m4a1 master, mistrz usp, mistrz glocka - mogło źle pobierać i dodawać obrażenia

-> Broń biologiczna zostaje wyrzucona z serwera

-> nie widać było pola oddziaływania Elektromagnesu

-> poprawka opisu perków: ak47 masterm4a1 masterszlachetne p90

-> poprawiony opis klasy Zbójnik, nie jest to klasa Mega Premium, a Premium oraz klasy Ninja

-> blokada Zestawu Lekarza dla Szeregowca

-> blokada Przebranie Terrorysty dla Cybersuita

-> blokada Kamuflażu dla Zabójcy

  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.3.1 - 08.12.2014

 

-> przystosowanie expa dodatkowego za ilość graczy do obecnej ilości slotów

-> ponowne wdrożenie poprawek do wymiany perków 

-> poprawa mocy 1/6 na ukradnięcie perku u Ducha Aptekarza - można było cały czas kraść

-> poprawa kradnięcia perku - wyrzucało błąd, że już posiadamy ten perk

-> optymalizacja systemu dźwięków w COD

-> wdrożenie nowego ColorChatu dla wszystkich klas premium 

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.3.2 - 9.12.2014

 

-> wdrożony kodek głosowy - dzięki niemu gracze steam mogą porozumieć się z graczami non-steam

-> sprawdzone wszystkie mapy pod kątem "pobieralności" 

-> dodane brakujące spawny na mapach, które wymagały poprawek

-> mapcycle popularny na COD będzie obowiązywał w godzinach 21-13

-> przebudowa listy map w mapcycle ( błędy logiczne )

-> rozszerzenie mapcycle popularnego o kilka ważnych map

-> kilka drobnych, mniejszych poprawek

  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.3.3 - 9.12.2014

 

Aktualizacja poświęcona klasie "Zabójca":

 

-> załatany bug: wybuchał, gdy popełnił samobójstwo

-> utracił ciche chodzenie podczas posiadania niewidzialności do momentu oddania strzału

-> zamiast 4 min będzie miał 3 miny

-> HP bazowe zmniejszona z 40 do 30 oraz szybkość z 40 do 30

-> ciche chodzenie uaktywni się po oddaniu pierwszego strzału

-> Przebranie Terrorysty zablokowane dla Zabójcy

  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.3.4 - 14.12.2014

 

-> będzie widoczny cień zabójcy ( kto się przyjrzy, zauważy go )

  • Ustrzel fraga! (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.4 - 27.12.2014

 

=== NOWOŚCI === 

 

-> nie trzeba już czekać do odrodzenia się, aby sprawdzić kto jaką klasą gra, po wbiciu na serwer od razu info się pokaże

-> po otrzymaniu perku, info będzie wyglądać tak samo jak przy utracie

-> EXP za rozbrojenie i podłożenie paki ( tylko, gdy jest więcej niż 7 osób )

 

=== ZMIANY / POPRAWKI === 

 

-> optymalizacja silnika i systemu dodawania doświadczeń za różne akcje

-> zmieniono napis "Wybierz klasę" na "Wybierz frakcję" w przypadku patrzenia na opis klas 

-> Szeregowiec będzie posiadał 1/9 na natychmiast zabicie, lecz z MAC10, a nie ze wszystkiego

-> naprawiony spam wiadomościami podczas wymiany perkami

-> naprawione odradzanie się graczy w perku Tajemnica Generała

-> naprawiony bug z cofaniem się graczy na respa

-> Kamuflaż nie będzie powodował już niewidoczności u SentryGuna

-> poprawnie wdrożony perk Notatki Ninjy - mimo wykonania, perk nie został wdrożony, ponieważ zawierał błąd w nazwie, więc nie został podmieniony 

-> poprawiony bardzo ważny bug w perkach: Tytanowe naboje, Platynowe Naboje, Naboje Kapitana, Naboje Amadeusza - zwiększały wszystkie obrażenia ( np. z min ), a przecież służą tylko i wyłącznie zadawaniu większych obrażeń bronią, więc nie mogą dodawać obrażeń innym itemom

-> poprawki w ColorChacie nowym

 

=== NOWE PERKI ===

 

-> Strzelba farmera - 1/3-5 na natychmiastowe zabicie z M3

-> Zasłona dymna - dostaje 5 smoke'ów

-> Mistrzowski Pancerz - dostaje 35-60 wytrzymałości

-> Peleryna kucacza - gdy kucasz Twoja widoczność spada do 40-80

-> Head Master - za zabicie w głowę dostajesz dodatkowo 80 XP

 

=== BLOKADY PERKÓW ===

 

-> Nano Kamizelka zablokowana dla Kapitana

-> Autodestrukcja została zablokowana dla Zabójcy

-> Peleryna Kucacza jest zablokowana dla Admirała, Cybersuita, Ninjy i Muzaheda

-> Strzelba farma jest zablokowana dla Konspiranta

 

INFO: Rozgrzewka jest jeszcze w opracowaniu, powinna pojawić się jutro na testy.

INFO2: Szykowany jest UPDATE 5.0 ( nie 4.5 ) - wniesie wiele nowości, a przede wszystkim wydajność w silniku COD. Wiele rozwiązań będzie autorskich, np. podczas tworzenia klas i ich mocy. Prace nad nim będą trwały jednak długo.

  • Ustrzel fraga! (+) 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.4.1 - 30.12.2014

 

-> naprawiony błąd w strzelbie farmera ( nie dawało broni, a zabierało )

-> Mistrzowski Pancerz zablokowany dla Kapitana

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.4.2 - 03.01.2014

 

-> reset poziomów

-> nowy roundsound

-> naprawiona Zasłona Dymna, będzie dawać cały czas 5 SG

-> naprawione błędy w Wymianie perkami ( zły adresat wiadomości )

  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.5 - 13.01.2015

 

-> nowości i zmiany w V.I.P'ie, szczegóły: http://fragujemy.com/topic/23193-dziennik-informacji-zmiany-do-końca-lutego/?p=119904

-> rewolucja w sklepie:

  • całkowicie od nowa zbudowany
  • usunięta strzykawka
  • dodano kupno Ammo ( pełnego magazynku )
  • usunięta Loteria 
  • wyższe skoki zablokowane dla klas, które mają zmodyfikowaną grawitację
  • dodano do kupna nowy pakiet doświadczenia ( koszt dwukrotnie mniejszy, mniejsze szanse i mniejszy EXP )
  • drugi pakiet z EXP'em może dać więcej XP niż dotychczas
  • poprawiono ceny

-> naprawiono całkowicie dawanie EXP'a za podłożenie i rozbrojenie paki

-> przy wymianie perków, obok nicku pojawi się nazwa perku, jaki gracz posiada

-> Broń Amadeusza dodawała +20 dmg, a nie 10

-> Nano Kamizelka nie będzie już przy zmianie klasy się niszczyć

-> ranking graczy będzie ukazywał się w dolnym lewym rogu, gdy na niego patrzymy obojętnie z jakiej kamery

-> ranking zresetuje się automatycznie z chwilą przekroczenia 12000 graczy w TOP15

-> jeżeli będziesz miał wyłączoną wymianę perków, nie będziesz mógł zrobić jakiejkolwiek wymiany z wybranym graczem

-> poprawki w niektórych perkach - zawierały informacje przestarzały o klasach, które zostały wcześniej wyrzucone

  • Ustrzel fraga! (+) 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.5.1 - 05.02.2015

 

-> naprawiony błąd z kupowaniem HP w sklepie - można było kupić i dostać od razu maks HP

-> drobne poprawki w Namiestniku i jego mocy

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.6 - 03.05.2015
 
=== NOWOŚCI ===
 
-> reset poziomów i statystyk
-> nowy roundsound
 
-> Elektryk będzie teraz rozpruwał i automatycznie namierzał przeciwników; błyskawice będą zadawać więcej obrażeń
-> MuzaHed będzie co chwile zmniejszał i zwiększał widoczność, zaś podczas kucania osłabi widoczność na stałe
-> po otrzymaniu Księgi Expa wyświetlać będzie się napis informujący o możliwości przeczytaniu jej
-> pułapki Konspiranta będą mogły być kładzione na respie i na bs-ie
-> Adrenalina będzie teraz dawać efekt naćpania, szybkostrzelność, podniesie lekko szybkość; za każde zabójstwo zdobędzie więcej XP - efekt będzie trwać 20 sekund
 
=== ZMIANY / POPRAWKI ===
 
a) KLASY
 
-> Cybersuit będzie mieć 3 rakiety, posiadać bazowe 140 HP oraz łącznie cztery skoki
-> Kapitan uzyska ciekawą moc: po wyciągnięciu noża, jego szybkość wzrośnie 
-> Zabójca będzie tracił niewidzialność gdy wystrzeli choć jeden strzał lub otrzyma obrażenie; będzie mieć 1 bardzo silną minę
-> Szeregowiec zostanie osłabiony, będzie posiadał 2 apteczki oraz 1/11 z P90
-> Namiestnik posiadał potrójny zamiast podwójnego skoku
-> Arab otrzyma teraz 1/12 z AK47, a nie 1/14 oraz polepszy statystyki
-> Talib będzie mógł spowolnić ofiarę na 1(+int) sekund (maks 7); jego statystyki tj. ilość HP, inteligencja i wytrzymałość uległy zmianie

-> Skoczek otrzyma 1/12 zamiast 1/15 na wyrzucenie broni przeciwnikowi

-> Muzahed zmienił swoje statystyki bazowe, np. zmniejszył ilość HP na starcie

-> Eleketryk od teraz otrzyma mniejszą ilość HP bazowego 

-> SpeedHacker na starcie otrzyma więcej wytrzymałości
 
b) PERKI
 
-> Księga EXP-a będzie dawać więcej XP
-> Fart Strzelca będzie posiadał przedział 4-10, a nie 6-12 na natychmiastowe zabicie z glocka/usp
-> Usunięte zostaną:

  • Weteran noża - uzasadnienie: Nóż Trytiella posiada natychmiastowe zabicie z noża, bezzasadne jest więc trzymanie perku, który daje 40(+int) dodatkowych obrażeń z noża
  • Przysposobienie obronne - uzasadnienie: istnieje wiele innych perków dających wytrzymał
  • Kamizelka NASA - uzasadnienie: istnieje wiele innych perków, które dają dodatkową wytrzymałość
  • Slepasz - uzasadnienie: tę funkcję i w lepszej formie spełnia już perk Tajemnica Wojskowa, ponadto istnieje też inny perk na oślepienie wroga
  • Naboje amadeusza - uzasadnienie: istnieje perk Broń amadeusza, ponadto dostępne są inne perki odpowiedzialne za dodatkowe obrażenia
  • Rozblysk - uzasadnienie: gracze nie są zainteresowani perkiem, ponadto istnieją inne, lepiej spożytkowane ( 1/x na oślepienie gracza )
  • Mistrz glocka i mistrz usp - uzasadnienie: istnieje plugin Fart Strzelca, który jest zdecydowanie lepszy, a więc te perki nie są używane
  • Ogranicznik rozrzutu - uzasadnienie: istnieje plugin do całkowitego wyłączenia rozrzutu, ten wydaje się bezużyteczny i powoduje mnóstwo komplikacji na serwerze w stwierdzeniu czy ktoś posiada AIM-a czy też nie

c) Pozostałe
 
-> Duch aptekarza będzie zabierał już poprawnie perki oraz ich wartość
-> V.I.P posiadając sygnet mądrości, dostanie +20 do wszystkich statystyk

-> naprawiony problem z pokazywaniem kolorów na czacie
-> optymalizacja - zostaną usunięte nieużywane kody w niektórych pluginach

 

Informacje: zmiana nazw perków i ich opisów odbędzie się w UPDATE 4.7.

  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.7 - 27.07.2015

 

=== NOWOŚCI ===

 

-> reset poziomów
-> nowa klasa Aspirant specjalizująca się w M4A1
-> skrzynki wypadające z graczy oraz sentry guny będą świecić na kolor drużyny, do której należy gracz

-> HS master będzie dawać +10 XP za HS, a za każde kolejne zabójstwo z HS jeszcze +10 XP, maks 150

 

=== ZMIANY / POPRAWKI ===

 

-> podwójny EXP zakończy się o 8, a nie 10

-> wyrównanie menu Killstreaku
-> w menu Killstreaku będzie pokazywać ile trzeba zdobyć fragów, aby zdobyć moc

-> niektóre paczki będą puste

-> zmniejszenie przedziału EXP'a, które można zdobyć w paczkach

-> Kapitan utracił 10 bazowej kondycji

-> Naboje kapitana zostały usunięte

-> Zwiadowca będzie mógł zwiększyć obrażenia z m3 za pomocą int

-> zasięg piorunów Elektryka został zmniejszony, a czas odnowy wydłużony do 8 sekund

-> Apteczka będzie informować gracza, gdy ten będzie próbował jej użyć posiadając maks HP

-> Buty Speedhackera zablokowane dla Kapitana

-> przebudowanie informacji wyświetlanych podczas patrzenia na gracza
( ranking gracza, likwidacja ilości HP i doświadczenia, pokazywanie ile % brakuje do następnego poziomu graczowi oraz jego statystyki klasy )

-> optymalizacja wyświetlania informacji na hudzie

-> po śmierci gracza hud będzie się czyścił ( od razu znikał )

-> zmiana nazwy perku Head master na Head Streak

 

---

 

W tym tygodniu planowany jest kolejny, a zarazem ostatni UPDATE przed 5.0, a w nim:

 

- naprawa adrenaliny

- naprawa crashy spowodowanych Elektrykiem

- poprawa niektórych przeliczników obrażeń w klasach - mogło zadawać nieprecyzyjnie

- poprawione opisy perków i błędy ortograficzne np. Prawilne Buty

- zmiana nazw perków 

- perki o nazwach zawierających nazwę klasy będą dla nich blokowane

- nowe dźwięki przy otwieraniu skrzyni 

+ przejrzenie Waszych propozycji, uwag i wskazanie błędów, dołączenie do UPDATE

 

PS. Posprzątam ten temat, bo za dużo jest spamu.

  • Ustrzel fraga! (+) 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.8 - 28.08.2015

 

=== NOWOŚCI === 

 

-> reset poziomów 
-> nowy dźwięk przy otwarciu księgi 

-> informacje na czacie, gdy gracze będą zdobywać poziom większy niż 175

-> hud gracza będzie zupełnie inaczej wyglądał ( również patrząc na niego ), gdy ten osiągnie maksymalny poziom

 

=== ZMIANY / POPRAWKI ===

 

-> Zabójca będzie poprawnie się pojawiał po otrzymaniu obrażeń i wystrzeleniu z broni; optymalizacja kodu 

-> Aspirant został osłabiony, otrzyma 120 zamiast 130 HP bazowe, a także stracił wytrzymałość

-> Aspirant w sklepie mógł kupić grawitacje, teraz już nie może

-> Elektryk nie będzie mógł razić piorunem za ścianą, ponadto skrócony został czas odnowy mocy do 6 sekund, a dystans lekko zwiększony

-> Zwiadowca będzie zadawał ciut więcej obrażeń na starcie jak i po rozwinięciu klasy z M3

-> Silna Klata działa już poprawnie, obrażenia w klatę nie są już przyjmowane

-> Nano Kamizelka będzie obejmowała również pułapki Konspiranta

-> Zwinne Palce zostały usunięte; powód: istnieje już perk na bezlik ammo, który jest zdecydowanie lepszy

-> nie działało poprawnie odnawianie broni lub mocy w perkach: AK47 master, M4A1 master, Podręcznik Szpiega, Zestaw Lekarza

-> naprawa crashy spowodowanych Elektrykiem, a także usunięcie efektu krwi 

-> poprawa wszystkich przeliczników obrażeń ( w klasach i perkach ) - mogło zadawać nieprecyzyjnie

-> poprawione wszystkie opisy klas oraz kilkunastu perków - teraz opisy są pełne, zrozumiałe i lepiej się je czyta

-> zmniejszenie EXP-a otrzymywanego w sklepie oraz ze skrzynek wypadających z graczy

-> zmniejszenie tolerancji na otrzymanie i zabranie HP ze skrzynek wypadających z graczy

-> bonusy za ilość graczy nie będą przyznawane graczom, którzy są na spectators

-> bonus za pierwszą krew będzie można zdobyć tylko wtedy, gdy jest więcej niż 4 graczy

-> wprowadzenie nowego, bardziej optymalnego ColorChatu do niektórych klas i perków

-> optymalizacje niektórych pluginów i kilka małych, mniejszych zmianek

 

=== BLOKADY PERKÓW === 

 

a) Aspirantowi zostały zablokowane:

  • Notatki Ninji
  • Platynowe Naboje
  • Zaskoczenie Wroga

b) Platynowe Naboje zablokowane dla:

  • Amadeusza
  • Sapera
  • Namiestnika
  • Aspiranta

== ZMIANY NAZW PERKÓW === 

 

-> Pelerynka Kucacza -> Płaszcz Cieni
-> Sygnet Mądrości -> Kołczan Prawilnosci
-> Nieważkość głowy -> Baniak

-> AK47 master -> Zguba Araba

-> M4A1 master -> Zguba Aspiranta

-> Notatki Kapitana -> Notatki Zbójnika

-> Podręcznik Szpiega -> Notatki Zwiadowcy

-> Tajemnica Generała -> Kapitański Granat

 

Jest to ostatnia aktualizacja przed COD MOD 5.0, która będzie wprowadzona w ciągu 3 miesięcy!

  • Ustrzel fraga! (+) 12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.9 - 17.10.2015

 

=== NOWOŚCI W SENTRYGUNIE ===

 

-> zmniejszenie występowania niewidzialnego SentryGun-a

-> SentryGun nie będzie bił użytkowników, którzy są na respie i w okolicach respa 

-> jeśli gracz zmieni drużynę lub zostanie przeniesiony przez admina bądź plugin do wyrównania drużyny, SentryGun zmieni kolor na prawidłowy

 

W związku z powyższym z regulaminu COD MOD znika punkt:

  • Zakaz stawiania Sentry Guna na respie wroga.

=== ZMIANY / POPRAWKI ===

 

-> menu podczas przeglądania perków nie będzie się zamykać, a odnawiać dopóki gracz nie zamknie samodzielnie menu

-> podwójny EXP będzie działał tylko wtedy, kiedy będzie więcej niż 4 graczy na serwerze

-> poprawione dawanie zestawu rozbrajającego dla V.I.P

-> informacja o otwarciu Księgi Expa wyświetlała się wtedy, kiedy nie powinna

-> poprawiony opis Nano Kamizelki tak, aby nie wprowadzał w błąd

-> Platynowe naboje zostały zablokowane dla Zbójnika

-> Wykrywacz Metali został zablokowany dla Strzelca Wyborowego

-> zmniejszenie szans na wypadnięcie przedmiotu ze skrzynek

-> HLTV zostanie pominięte podczas wymiany perków

 

 

Oświadczenie odnośnie niedolatywania Core Package i innych z KillStreak:

Drodzy gracze,

 

Zgłaszaliście problemy związane z brakiem pojawiania się skrzynek, np. w Core Package. Uprzejmie informuję, iż problem nie leży po stronie serwera, a tym bardziej pluginu. Aby skrzynki prawidłowo dolatywały, należy celownik umieścić niedaleko siebie. a nie na ścianie, w powietrzu i innych. Skrzynki respią się tam, gdzie gracz celuje i to gracz odpowiada za to, czy skrzynki dolecą czy też nie.

 

Pozdrawiam

  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.9.1 - 09.11.2015

  • ​Reset poziomów wszystkich klas!
  • Zasięg respawnu będzie teraz dostosowany do każdej mapy - o to zadba Opiekun, który sprawdzi mapy i w razie problemu powiększy strefę.
  • Poprawa kodu do zmiany kolorów SG, gdy gracz zmieni drużynę.
  • Twardy mózg został zablokowany dla:
    -> Sztabowego
    -> Generał
    -> Morderca
    -> Skoczek
    -> Zabójca
  • AWP snajper zmieni nazwę na Notatki Kapitana.
  • Załatany mały bug w klasie Sztabowy.
  • Perki ponownie włączone: 
    -> AntyHE
    -> Notatki Konspiranta
    -> Moc assassyna
    -> Soczewki
    -> Bezlik ammo
    -> Teleport 
    -> Królicze Kapciuchy
  • Drobne poprawki optymalizacyjne w wymianie perków.
  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UPDATE 4.9.2 - 21.12.2015

  • Została utworzona specjalnych strefa oznaczona jako resp, a wraz z tym:
    -> pełna blokada bicia graczy przez SG, którzy są w strefie respa;
    -> pełna blokada stawiania min na respie, np. mapa westwood;
  • Cybersuit stracił jedną rakietę ( 3 -> 2 ).
  • Bazowa wytrzymałość Zbójnika została zmniejszona z 60 do 40.
  • Namiestnik zmniejszył umiejętność z 1/3 do 1/4 z HE.
  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności