Skocz do zawartości
[BOT] Fraguś

[INFO] Lista zmian na serwerze FG-DayZ

Rekomendowane odpowiedzi

Zmiany z dnia 08.06.2017:

  • Przebudowano panel, który pokazuje stan zakupionych skrzynek po zalogowaniu się na serwer.
    -> Panel został również dopasowany do każdej rozdzielczości.
  • Usunięto całkowicie animację leżenia z klawisza L.
  • Dopasowano rotację stawianej skrzynki, która tworzy się teraz przodem do postaci, a nie tyłem.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 11.06.2017:

  • Dodano kontrolę anty-pingu.
  • Zwiększono ilość slotów w pojeździe Bus do 100.
  • Zwiększono ilość slotów w pojeździe Barrack do 120.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłową ilością slotów w pojazdach.
  • Naprawiono błąd z brakiem sortowania graczy w tabeli TAB po nicku.
  • Naprawiono błąd z pokazywaniem ilości slotów wyświetlanych po założeniu plecaka.
  • Naprawiono błąd z możliwością kopiowania itemów przy przenoszeniu itemów w namiotach.
  • Usunięto leżenie z powodu bugów.

Zmiany z dnia 16.06.2017:

  • Zmiany w systemie naprawiania pojazdów:
    -> od teraz naprawianie pojazdu odbywać się będzie po wyjściu z niego;
    -> od teraz Godmode będzie załączał się dla pojazdu po wyjściu z niego;
    [!] Freez nadal będzie wyłączał się po wejściu do pojazdu, zaś Godmode po wyjściu z bazy;

  • Naprawiono problem z limitowaniem pojazdów w bazie.

  • Naprawiono problem ze zbyt szybkim znikaniem pojazdu po przekroczeniu limitu w bazie.

  • Zoptymalizowałem nieco kod baz.

  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 27.06.2017:

  • Nowa wersja serwera oznacz jako PRO v3.0 BETA.
     
  • Dodano nowy pojazd Tampę w ilości 7 na mapie.
  • Dodano nowy pojazd Yosemite w ilości 10 na mapie.
  • Dodano system zapisywania różnych ustawień gracza.
  • Dodano ranking graczy TOP15 pod względem: alive time, kills, deaths oraz kd ratio.
    [!] Aby dany gracz był widoczny w TOP15 musi mieć co najmniej 150 godzin!
  • Dodano wyświetlanie czaszki na mapie oraz GPS w miejscu, gdzie zginął członek gangu.
  • Dodano na ekranie śmierci wyświetlanie informacji, przez kogo gracz został zabity oraz z jakiej odległości.
  • Odświeżono podmianki dla pojazdów, tj. Barrack, Bullet, Buffalo, Dune, Mesa oraz Phoenix.
  • Zmiany w systemie pojazdów:
    a) Zmniejszono wytrzymałość wszystkich pojazdów.*
    b) Zwiększono zużycie paliwa oraz oleju w pojazdach.*
    c) Zwiększono czas naprawiania pojazdów przy pomocy toolbox'a.*
    d) Przeniesiono BF Injection z pojazdów unikalnych do pojazdów zwykłych.
    e) Przeniesiono Phoenix z pojazdów zwykłych do pojazdów unikalnych.
    f) Zmieniono respy niektórych pojazdów na serwerze.*
    [!] Pojazdy tymczasowe będą dostępne tylko i wyłącznie w miastach!
  • Zmiany w ilości pojazdów na serwerze:
    a) Zmniejszono ilość pojazdów unikalnych*
    -> Cheetah z 2 do 1 na mapie
    -> Bullet z 3 do 1 na mapie
    -> Buffalo z 3 do 2 na mapie
    -> Elegy z 5 do 4 na mapie
    -> Phoenix z 6 do 5 na mapie
    -> Patriot z 9 do 7 na mapie
    [!] Zmniejszenie tych pojazdów ma wzmocnić ich unikalność na serwerze!
    b) Zwiększono ilość pojazdów zwykłych
    -> Huntley z 3 do 5 na mapie
    -> Barrack z 4 do 5 na mapie
    -> Elegant z 5 do 6 na mapie
    c) Zmniejszono ilość pojazdów zwykłych
    -> PCJ-600 z 5 do 4 na mapie
    -> Sultan z 6 do 5 na mapie
    -> Rancher z 8 do 7 na mapie
    -> Blista Compact z 10 do 7 na mapie
    -> Cadrona z 9 do 8 na mapie
    -> Admirał z 12 do 9 na mapie
    [!] Ilość pojazdów na serwerze została dopasowana do ich prędkości!*
    [!] Aktualnie na serwerze będzie dostępnych 200 pojazdów zwykłych oraz 48 pojazdów tymczasowych.
  • Zmiany w pojazdach tymczasowych:
    a) Dodano ograniczenie prędkości dla Sunrise i Bobcat do 140 km/h.
    b) Zmniejszono ilość Bobcatów z 15 do 12.
    c) Zmniejszono ilość Rowerów z 18 do 15.
  • Zmiany w panelu ustawień gracza:
    a) Dodano wyświetlanie serialu gracza oraz nazwy gangu przypisanego do konta. 
    b) Dodano możliwość kopiowania loginu, serialu oraz nazwy gangu za pomocą opcji Copy.
    c) Dodano możliwość wyłączania i ponownego włączania muzyki podczas logowania na serwer.
    d) Dodano zapisywanie ustawień, tj. dystans renderowania, odległość mgły oraz muzyki podczas logowania.
    e) Naprawiono błąd z wyświetlaniem nicku zamiast loginu konta w zakładce Accounts.
    f) Usunięto z zakładki Accounts zarys logów konta.
  • Zmiany w systemie prywatnych wiadomości:
    a) Dodano alfabetyczne sortowanie graczy na liście.
    b) Dodano brak usuwania zaznaczonego gracza po wyłączeniu chatu.
    c) Naprawiono błąd z podświetlaniem gracza na zielono po otrzymaniu wiadomości mimo, że był zaznaczony.
  • Zmiany w systemie grup:
    a) Dodano odświeżanie listy graczy po wyrzuceniu gracza.
    b) Dodano blokadę przycisku do wyrzucania gracza po jego użyciu na 3s.
    c) Naprawiono błąd z możliwością spamowania wiadomością o wyrzuceniu gracza.
  • Zmieniono komunikat w killfeedzie z "was killed" na "died" jeśli gracz wykrwawił się lub popełnił samobójstwo.
  • Zmieniono sposób naliczania czasu Anty-Relog'a.
    [!] Od teraz czas będzie się odnawiał za każdym razem, gdy strzał z broni padnie obok gracza!
  • Zmieniono sposób wyświetlania licznika do końca Anty-Reloga.
  • Zmieniono sposób wyświetlania komunikatów podczas stawiania skrzynek.
  • Zmieniono sposób wyświetlania komunikatu o niemożliwości przyklejenia się do danego pojazdu.
  • Zmniejszono ilość itemów występujących w TrainCrash'u.*
  • Dopasowano wyświetlanie w hud informacji, tj. godzina, ilości fps i pingu oraz odliczanie Anty-Reloga.
  • Naprawiono błąd ze stacją benzynową w LV, która nie renderowała się prawidłowo.
  • Naprawiono błąd ze stacją benzynową w LV, gdy po wejściu na jej teren gracz mógł być niewidzialnym.
  • Naprawiono błąd z garażem kasyna czterech smoków w LV, gdy po wejściu na jego teren gracz mógł być niewidzialnym.
  • Naprawiono błąd z brakiem wyświetlania prawidłowej czcionki w opcjach po lewej stronie w hud.
  • Przebudowano i zoptymalizowano w całości skrypty, tj. dźwięki broni oraz system skrzynek.
  • Przebudowano i zoptymalizowano skrypty, tj. channel, crashes, hud, glue, ping kicker oraz replace models.
  • Zabezpieczono bardziej oraz zoptymalizowano wszystkie skrypty adminowskie oraz system baz. 
  • Usunięto dwa pojazdy z gamemode: Alpha oraz Bus.
  • Usunięto przyciemnienie ekranu, gdy gracz posiadał niski stan krwi.
  • Usunięto możliwość robienia screen'ów graczom w panelu admina przez Pre-Moderatorów oraz Moderatorów.
  • Kilka mniejszych poprawek w skryptach.

- zmiany te mają na celu zwiększyć poziom trudności na serwerze

  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 11.07.2017:

  • Nowa wersja serwera oznaczona jako PRO v3.0 OFFICIAL.
  • Reset wszystkich konta oraz namiotów na serwerze.
     
  • Dodano rangę YouTuber na serwerze.
  • Dodano system ograniczenia multi-kont.
    -> Ograniczono maksymalną ilość kont przypadających na serial do 2.
    -> Ograniczono logowanie się do konta z serialu przypisywanego podczas rejestracji.
  • Dodano system czarnej listy graczy serwera.
    [!] Gracz będący na czarnej liście będzie miał ograniczone uprawnienia, np. do pisania na GlobalChat.
  • Dodano utrzymywanie się ciał graczy na wodzie.
  • Dodano anty-relog po uderzeniu gracza z broni białej.
  • Dodano efekt odpadania głowy po trafieniu gracza w głowę. 
  • Dodano blokadę zmiany nicków dla graczy, którzy posiadają mute.
  • Zmiany na mapie:
    -> Zablokowano most z San Fierro w kierunku Bayside.
    -> Zablokowano most z Los Santos w kierunku Flint County.
    -> Utrudniono poruszanie się wokół Skate LS.
    -> Utrudniono poruszanie się popularną krzyżówką ( most LS - LV ).
    -> Utrudniono poruszanie się białym mostem z Bone County do Red County.
    -> Przebudowano podziemia Arei.
    -> Naprawiono dziury w podziemiach Grove Street.
  • Zmiany na wyspie magów:
    -> Ograniczono nieco ilość magów występujących w skrzynkach.
    -> Zwiększono czas odnawiania się magów w skrzynkach do 1h.
  • Zmiany w systemie broni:
    a) Dodano nową broń M16A4, która strzela seriami.
    b) Dodano możliwość strzelania z biodra dla wszystkich LKM.
    c) Zmieniono PKP Pecheneg na M60.
    d) Zmieniono ilość zadawanych obrażeń.
    -> Wyrównano obrażenia dla broni głównych typu M4A1-Silenced. 
    -> Zwiększono znacząco obrażenia dla broni drugorzędnych oraz trzeciorzędnych typu Deagle, Golf Club czy Kitchen Knife.
    e) Zmniejszono obrażenia oraz celność ze wszystkich LKM.
  • Zmiany w systemie oleju:
    a) Przeskalowano ilość oleju występującego we wszystkich pojazdach.
    b) Dopasowano minimalny poziom oleju dla wszystkich pojazdów.
    [!] Aby policzyć minimalną ilość oleju, po której pojazd zacznie tracić HP, należy pomnożyć maksymalną ilość oleju x 0.20.
    c) Dopasowano wyświetlanie koloru o stanie oleju.
    -> Pomarańczowy kolor będzie sygnalizował, że olej jest przy granicy poziomu minimum.
    -> Czerwony kolor będzie sygnalizował, że olej jest poniżej minimalnego poziomu.
  • Zmiany w systemie pojazdów:
    a) Dodano animację podczas wkładania części do pojazdów.
    b) Dodano nowy pojazd powietrzny wraz z podmianką - Leviathan ( 3 ). 
    c) Zmieniono handling oraz v-max dla Tampy.
    d) Zwiększono wytrzymałość Patriotów oraz Yosomite.
    e) Zmniejszono ilość Mavericków z 18 do 15 na mapie.
  • Zmieniono system hospitalbox'ów.
    -> Przeskalowano maksymalną ilość występowania itemów medycznych.
    -> Zwiększono ilość itemów medycznych do craftowania medykamentów.
    -> Zmniejszono ilość występowania medykamentów.
  • Zmieniono komunikaty wyświetlane na GlobalChat.
  • Zwiększono efekt krwawienia graczy.
  • Zmniejszono nieznacznie ilość respienia się wody oraz jedzenia w lootach.
  • Zmniejszono respienie się głównych broni oraz ich magazynków w lootach.
  • Zmniejszono szanse na pojawienie się broni wraz z magazynkami w lootach.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym zliczaniem limitu pojazdów w bazach.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym dodawaniem oleju dla pojazdów publicznych.
  • Naprawiono błąd z brakiem respienia się niektórych magów w CrashSite oraz na wyspie magów.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 23.07.2017:

  • Dodano blokadę zmieniania nicku dla osób, które widnieją na czarnej liście.
  • Zwiększono czas do utraty oleju oraz paliwa dla wszystkich pojazdów.
  • Naprawiono błąd z brakiem utraty oleju i paliwa dla pojazdów tymczasowych.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym dodawaniem ilości oleju dla pojazdów zwykłych.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym dodawaniem ilości oleju dla pojazdów tymczasowych.
  • Usunięto ograniczenie prędkości na drogach dla wszystkich pojazdów.
  • Ustrzel fraga! (+) 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 30.07.2017:

  • Dodano większą protekcję do wszystkich baz przeciw włamywaczom.
  • Dodano opóźnienie 1.5 sekundowe do teleportacji do bazy, jeśli gracz wejdzie w marker.
    [!] Aby gracz lub pojazd został teleportowany do bazy, nie może opuścić markera!
  • Zmiany w panelu ustawień:
    a) Dodano możliwość wyłączenia napisu w hud o zabiciu gracza.
    b) Dodano możliwość wyłączenia dźwięku podczas zabicia gracza.
    c) Zmieniono całkowicie wygląd zakładki GUI.
    d) Dopasowano pole zmiany hasła w zakładce Accounts.
    e) Usunięto możliwość włączenia / wyłączenia debug monitora.
    [!] Każdy gracz może samodzielnie wyłączyć debug monitor pod F5.
  • Naprawiono błąd z zaliczaniem headshot'ów, gdy gracz żył poniżej 5 minut.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 07.08.2017:

  • Dodano nowe podmianki dla pojazdów, tj.: Phoenix, BF Injection, Sunrise oraz Dodo.
  • Zmieniono klasyfikację pojazdów.
    a) Unikalne
    -> Modele pojazdów wyróżniają się oryginalnością i pomysłowością.
    -> Prędkość ich jest znacznie wyższa od pozostałych pojazdów lądowych.
    -> Występowanie pojazdów jest rzadsze, a ilość respów znacznie mniejsza.
    b) Wojskowe
    -> Modele pojazdów są bardziej pancerno-wojskowe.
    -> Zużywają w trakcie jazdy znacznie więcej paliwa oraz oleju.
    -> Są znacznie wytrzymalsze od pozostałych pojazdów lądowych.
    c) Przewozowe
    -> Pojazdy są przystosowane do przewozu itemów.
    -> Pojazdy te posiadają znacznie więcej paliwa oraz oleju.
    d) Zwykłe 
    -> Modele pojazdów są bardziej zniszczone od pozostałych.
    -> Prędkość ich jest dostosowana do wyglądu oraz możliwości.
    -> Występowanie pojazdów jest znacząco większe od unikalnych.
    -> Świetnie nadają się do jazdy po serwerze w celu zabijania graczy.
    e) Tymczasowe
    -> Modele pojazdów są bardziej wojskowe i mniej zniszczone.
    -> Prędkość ich jest znacznie mniejsza od pozostałych pojazdów lądowych.
    -> Respią się ponownie co 1.5h, a ponadto zużywają mniej paliwa oraz oleju.
    f) Squallo został dodany jako pojazd tymczasowy.
    g) NRG będzie teraz pojazdem dwukołowym unikalnym.
    h) Mesa będzie teraz pojazdem wojskowym, co oznacza, że będzie znacznie wytrzymalsza tak, jak Patriot oraz Yosemite.
  • Zmieniono wszystkie miejsca respawnu CrashSite.
    [!] Przestrzeń będzie bardziej otwarta dla wszystkich graczy.
  • Zmieniono Leviathan na Raindance wraz z podmianką.
  • Dostosowano wyświetlaną czcionkę dla części oraz stanu pojazdów w hud.
  • Dostosowano maksymalną ilość paliwa oraz oleju dla niektórych pojazdów.
  • Naprawiono błąd z włączaniem się świateł mimo, że były wyłączone.
  • Naprawiono błąd z brakiem możliwości wyłączenia muzyki podczas logowania się na serwer.
  • Naprawiono błąd, kiedy to Quad mógł posiadać większą ilość paliwa oraz oleju.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 12.08.2017:

  • Dodano nową wersję opuszczonego lotniska.
  • Naprawiono błąd z cuboidami niektórych baz.
  • Naprawiono błąd z możliwością klejenia się do Squallo.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym respieniem się Quad'a na arei. 
  • Naprawiono błąd z brakiem wyświetlania kd ratio w tabeli graczy.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym rysowaniem obiektów u graczy.
  • Naprawiono błąd z brakiem zaliczania pojazdów lądowych w niektórych bazach.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 28.08.2017:

  • Wersja oznaczona jako FG-DayZ v3.1 BETA.
     
  • Dodano Fake-Taxi jako Admirał.
  • Dodano nowe podmianki dla pojazdów, tj. Bobcat, Elegy oraz Squallo.
  • Zmiany na mapie w Bayside.
    a) Nowy wygląd miasteczka w stylu DayZ.
    b) Dodano militarny loot.
    c) Dodano respienie się pojazdu tymczasowego - Rower.
    d) Przeorganizowano nieco respawny zwykłych pojazdów lądowych.
  • Zmiany na mapie w Angel Pine.
    a) Nowy wygląd miasteczka w stylu DayZ.
    b) Dodano militarny loot.
    c) Przeorganizowano nieco respawny zwykłych pojazdów lądowych.
  • Zmiany na mapie w Red County.
    a) Nowy wygląd miasteczka w stylu Militarnym.
    b) Dodano nowy wygląd militarnego lootowiska.
    c) Dodano respienie się pojazdu tymczasowego - Bobcat.
    d) Przeorganizowano nieco respawny zwykłych pojazdów lądowych.
    e) Usunięto resp Clover'a oraz Roweru.
    [!] W miejsce Roweru został przeniesiony Squallo.
  • Zmiany na mapie w ElQuebrados.
    a) Nowy wygląd miasteczka w stylu DayZ.
    b) Zmieniono resp Ambulance.
  • Zmiany na Nauce w SF.
    a) Dodano nowy wygląd militarnego lootowiska.
    b) Dodano resp Barracka, Patriota oraz Raindance.
    c) Usunięto resp Sandkinga. 
  • Zmiany na Opuszczonym Lotnisku.
    a) Dodano militarny loot.
    b) Dodano resp Yosemite.
    c) Usunięto resp Mesy oraz Patriota.
    d) Drobne poprawki w terenie.
  • Zmieniono respy Squallo na bardziej przyjazne dla graczy. 
  • Zmieniono respy niektórych pojazdów, tj. Bobcat, Blista Compact, Cheetah, Mesa, Police Maverick, Sandking, Rancher oraz Yosemite.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym cieniowaniem podmianki Yosemite.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowo wyświetlanymi kolorami w podmiance BF Injection.
  • Kilka mniejszych poprawek.

Zmiany na mapie, w militarnych lootach oraz w respach pojazdów wynikają z przygotowań serwera do najbliższej aktualizacji.

  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 03.09.2017:

  • Naprawiono błąd z bugowaniem amunicji po wyrzuceniu niepełnych magów.
  • Naprawiono błąd z możliwym respieniem się dwóch pojazdów, gdzie jeden posiadał freez.
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 16.09.2017:

  • Przebudowano system baz:
    a) Zmieniono sposób naprawiania pojazdów.
    a) Naprawiono błąd z dodawaniem goda oraz freeza podczas wybuchu pojazdu.
    b) Zoptymalizowano nieco kod baz.
  • Usunięto beczki na militarce w SF, aby uniknąć problemu z nabijaniem statystyk.
  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 24.09.2017:

  • Zwiększono czas do zniknięcia trupa z 10 do 15 minut.
  • Naprawiono błąd z respawnem Clover oraz Maverick w LV.
  • Naprawiono błąd z nieprawidłowym zapisywaniem pojazdów w backupie.
  • Cała mapa została przejrzana dokładniej - wyeliminowano błędy oraz usunięto obiekty, które były dodane przypadkowo.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 01.10.2017:

  • Nowy układ rang moderatorskich.
    1. ModChat oraz ModChat+ - to ranga, która zastąpiła Pre-Moderatora oraz Moderatora.
    -> ModChat będzie miał możliwość banowania graczy do 1h, a także mutowania i kickowania graczy;
    -> ModChat+ będzie miał poszerzone kompetencje na serwerze, a także możliwość banowania graczy na maksymalnie 7 dni;
    2. Manager - to ranga, która zastąpi SuperModerator'a.
    -> Manager rozgrywki to osoba, która będzie opiekowała się rozgrywką i niosła pomoc graczom.
     
  • Dodano system unbug.
    -> czas trwania odbugowania to 1.5 minuty;
    -> gracz będzie miał tworzony marker wokół jego osoby;
    -> gracz będzie otrzymywał freeza na czas wybicia go do góry;
    -> gracz będzie otrzymywał antyrelog'a, który będzie trwał 1.5m;
    [!] Aby skorzystać z unbuga, należy wpisać komendę /unbug.
  • Dodano automatyczne zakładanie spadochronu po spawnie gracza.
    [!] Gracze nie będą już otrzymywali takiego spadochronu do ekwipunku!
  • Zmieniono nieco system anty-reloga.
  • Przebudowano znacząco wygląd podziemi arei.
  • Przebudowano znacząco wygląd miltarnego lootowiska w Red County.
  • Przebudowano rozmieszczenie lootów na Area, Red County oraz Opuszczone lotnisko.
  • Posegregowano pliki map odpowiedzialne za edycję miasteczek czy mostów.
  • Usunięto blokadę drogi na opuszczonym lotnisku oraz niepotrzebne głazy.
  • Usunięto niektóre obiekty na mapie, które mogły powodować zmniejszenie FPS u graczy.
  • Usunięto z mapy obiekty, które były w powietrzu lub w miejscach, które być nie powinny, np. pod wodą.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 02.10.2017:

  • Dodano losowy spawn do /unbug.
  • Zwiększono czas do losowego spawnu z 1.5 do 3 minut.
  • Naprawiono błąd kiedy to unbug nie usuwał się po zabiciu gracza.
  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 03.10.2017:

  • Dodano nową podmiankę dla TrainCrash'a.
  • Przebudowano nieznacznie wyspę magów.
    a) Zmieniono niektóre elementy wizualne na wyspie.
    b) Zmieniono wygląd i położenie kamieni tak, aby gracze nie mogli już utknąć.
  • Przebudowano nieznacznie opuszczone lotnisko.
    a) Dodano niektóre elementy wizualne.
    b) Naprawiono błąd kiedy to gracz mógł wejść w tekstury skał.
  • Przebudowano całkowicie ziemie na wyspie w LS tak, aby nie dało się wpaść pod tekstury.
  • Poprawiono niektóre elementy wizualne w nowej Arei.
  • Poprawiono niektóre elementy wizualne na dodatkowych wyspach w LS.
  • Poprawiono niektóre miejsca na mapie San Andreas tak, aby nie dało się wchodzić w tekstury.
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 07.10.2017:

  • Zaktualizowano binarki serwera do wersji 1.5.5 ( lista zmian ).
    [!] Zalecamy aktualizację clienta do wersji 1.5.5 w celu poprawnego działania gry.
     
  • Dodano losowanie wiadomości w dolnym prawym rogu.
  • Zmiany w systemie medicbox'ów.
    a) Dodano kilka medicbox'ów tak, aby bardziej pasowały do zmian na mapie.
    b) Przesunięto niektóre medicbox'y tak, aby bardziej pasowały do zmian na mapie.
    c) Usunięto medicbox'y na jednej ze stacji w LV.
    d) Usunięto niektóre medicbox'y będący na dachach szpitali lub w miejscach nonsensownych.
  • Zmiany na niektórych mostach na mapie:
    a) Przeorganizowano wygląd mostu ls - lv. 
    b) Przywrócono możliwość przejazdu przez pierwszy mostu w blueberry.
    c) Usunięto możliwość przejazdu przez drugi most w blueberry.
    d) Poprawiono niektóre zniszczone mosty między miastami.
  • Zwiększono czas respienia się pojazdów tymczasowych z 1.5 do 2h.
  • Zmniejszono uzupełnianie oleju przez Old engine oil z 50 do 20.
  • Zmniejszono uzupełnianie oleju przez New engine oil do 50.
  • Naprawiono błąd z brakiem skalowania oleju po zrespieniu pojazdu po jego wybuchu.
  • Wyłączono możliwość tankowania w El Quebrados oraz Angel Pine.
  • Wyłączono możliwość tankowania w niektórych nonsensownych miejscach na mapie.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 3
  • Serduszko fragowe (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 15.10.2017:

  • Wymuszono minimalną wersję clienta w wersji 1.5.5. 
     
  • Dodano nowy pojazd dla Admina - LSVP sztuk 1.
  • Zmiany w systemie baz:
    a) Zmniejszono ilość pojazdów lądowych z 8 do 7 w dużych bazach.
    b) Zmniejszono ilość pojazdów lądowych z 12 do 10 w ultra bazach.
    [!] Pozostałe bazy pozostały bez zmian, a zmiany mają na celu wyrównania różnic między bazą dużą, ultra, a premium.
  • Przywrócono podmiankę dla pojazdu LVPD.
  • Przywrócono przejazd przez pierwszy most w BlueBerry.
  • Naprawiono błąd z shaderami od DayZ.
  • Drobne poprawki.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 29.10.2017:

  • Przywrócono binarki dla serwera do wersji 1.5.4 w celu sprawdzenia płynności rozgrywki.
     
  • Dodano nowy pojazd unikalny Jaster wraz z podmianką.
  • Dodano nową podmiankę pod pojazd latający - Maverick.
  • Dodano odświeżone lotnisko w Las Venturas oraz Los Santos.
  • Dodano zabezpieczenie przed wyciąganiem części z pojazdu dla Admina.
  • Zmieniono looty na Arei - nie powinny się już doublować. 
  • Zmieniono respy niektórych pojazdów, tj. Admirał, Bobcat, Cadrona, Clover, Elegy, Rower oraz Quad.
  • Zwiększono występowanie spadochronu w lootach, m.in. militarnych.
  • Zmniejszono ilość pojazdów publicznych z 55 do 50.
    a) Sunrise z 10 do 9.
    b) Bobcat z 12 do 10.
    c) Quad z 11 do 12.
    d) Rower z 15 do 12.
  • Poprawiono niektóre błędy na mapie.
  • Kilka mniejszych poprawek.
  • Ustrzel fraga! (+) 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmiany z dnia 15.11.2017:

  • [!] Aktualizacja dotyczy tylko systemu baz!
     
  • Dodano ochronę dwuetapową po wejściu na teren czyjejś bazy.
    a) Od teraz gracz po 3 sekundach będzie natychmiastowo zabijany.
    b) Jeśli gracz nie zostanie zabity i w dalszym ciągu będzie przebywał na terenie bazy, zostanie wyrzucony.
    c) Jeśli gracz posiada wspomagacze, które uniemożliwią zabicie go, system natychmiastowo wyrzuci lub zbanuje delikwenta.
  • Przebudowano znacząco sposób limitowania pojazdów w bazach.
    a) Od teraz system będzie inteligentniej rozróżniał czy gracze z grupy, czy spoza niej próbują przekroczyć limit pojazdów w bazie.
    -> Jeśli gracz z grupy będzie próbował przekroczyć limit pojazdów w bazie, system zareaguje natychmiastowo i wyrzuci graczy znajdujących się w pojeździe, a pojazd zniknie.
    -> Jeśli baza posiada maksymalną ilość pojazdów, a intruzi będą znajdować się w obrębie terenu chronionego ( cuboid ), będą mieli 3 sekundy na opuszczenie terenu - w innym przypadku system po 3 sekundach nie tylko zabije intruzów, ale i również eksploduje pojazd.
    [!] Wpychanie pojazdu na teren bazy w celu uniknięcia limitu nie pomoże - w takiej sytuacji system zareaguje jak dotychczas, choć szybciej!
    b) Oddzielono i uproszczono sposób sprawdzania czy pojazdem wjeżdża na teren bazy admin, czy gracz z drużyny bądź poza nią.
    c) Limitowanie pojazdów nie będzie dotyczyć już admina i opiekuna serwera.
  • Naprawiono błąd z możliwym zapętlaniem się ( niepotrzebnym wywoływaniem ) Timera nakładanego na intruza, który wszedł na teren bazy.
  • Drobne poprawki i optymalizacje w kodzie baz.

Legenda:

  • Kolor czerwony - oznaczenie istotnych zmian w systemie, jakie zaszły względem starego systemu.
  • Ustrzel fraga! (+) 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności