Jump to content

Samurai Tajrox 龙

[CS:GO] Server guardian SURF
  • Content Count

    144
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Samurai Tajrox 龙 last won the day on March 12

Samurai Tajrox 龙 had the most liked content!

Community Reputation

395 Wspaniała

About Samurai Tajrox 龙

  • Rank
    Aktywny fragowicz
  • Birthday 07/16/2003

Profile information

  • Name
    Jakub
  • Sex
    mężczyzna
  • City
    Bydgoszcz

Information about Fragowicz

  • Nick
    Samurai Tajrox
  • Favorite server
    CS:GO - CLASSIC SURF
  • I play on servers
    CS:GO - SURF
  • How did you find out about us?
    Z innych stron

Fragowicz Hardware

  • System
    Windows 10
  • Processor
    ¯\_(ツ)_/¯
  • Graphics Card
    ¯\_(ツ)_/¯
  • RAM
    ¯\_(ツ)_/¯
  • Keyboard
    ¯\_(ツ)_/¯
  • Mouse
    ¯\_(ツ)_/¯
  • Smartphone
    ¯\_(ツ)_/¯

Contact with Fragowicz

Recent Profile Visitors

1,346 profile views
  1. Twoja skarga została przyjęta Odczekaj około 15 minut na nadanie kary w naszym systemie kar! - - - Dziękujemy za zgłoszenie. Życzymy miłej gry na naszych serwerach oraz wielu fragów!
  2. Twoja skarga została przyjęta Odczekaj około 15 minut na nadanie kary w naszym systemie kar! - - - Dziękujemy za zgłoszenie. Życzymy miłej gry na naszych serwerach oraz wielu fragów!
  3. Twoje podanie zostało rozpatrzone negatywnie Powód: Nie spełniasz określonych wymogów lub potrzebujesz jeszcze więcej czasu by zostać przyjętym - - - W dalszym ciągu masz prawo do ubiegania się o stanowisko admina. Dlatego proponujemy złożenie ponownego podania po upływie minimum 10 dniach. [!] Pamiętaj, że zbyt krótki odstęp czasowy pomiędzy dwoma kandydaturami może skutkować kolejnym, negatywnym rozpatrzeniem Twojego podania!
  4. Siemka ketra, nie owijając w bawełnę muszę stwierdzić, że twoje podanie jest tragicznie napisane. Na prawdę nie wiem czy ty tak na serio, czy może jednak żartujesz sobie, ponieważ post, który zamieściłeś ani trochę nie przypomina napisanego przez osobę, która już ma 21 lat na karku. Chyba, że się mylę, a niedawno coś się zmieniło i wystarczy walnąć pięścią w klawiaturę i wysłać to co wyszło. W każdym bądź razie podanie odrzucam, gdyż nie pokazuje ani trochę, aby ci zależało na funkcji, którą chciałbyś u nas zdobyć. Postaraj się następnym razem poświęcić trochę więcej czasu na napisanie podania oraz polecam przejrzeć inne przyjęte, lub popytać się adminów o pomoc, aby następnym razem coś takiego, jak tu teraz, się nie wydarzyło.
  5. ZMIANY NA MAPACH Siemka ponownie, po długiej przerwie. Poniżej podsyłam wam dosyć długą listę zmian jakie udało mi się wprowadzić na wszystkich mapach. Aby lepiej było wiadomo, które mapy już są ukończone i posiadają swego rodzaju nakładkę "final" to podzieliłem tego posta na dwie sekwencje, mianowicie wersje final oraz beta. @ Elitarny fragowicz @ Emerytowany Fragowicz @Fragowicz @Nowy fragowicz Wersje Finalne am_fg_breakout_day - Nałożono niewidzialne ściany na wszystkie obiekty, - Zmieniono intensywność oraz kolorystykę światła, - Zmniejszono ilość emitowanego światła przez reflektory, - Ulepszono wizualnie mapę poprzez dodanie kilku kamieni, - Poprawiono wygląd loga. am_fg_breakout_night - Nadano przenikalność reflektorom, aby nie dało się już przez nie blokować, - Zmieniono intensywność oraz kolorystykę światła, - Poprawiono wygląd loga, - Usunięto dźwięk samolotu oraz innych pojazdów w tle. am_fg_custom_aztec - Zwiększono intensywność światła oraz zmieniono położenie cieni, - Dodano mały strumyk płynący od strony respa do środka mapy, - Nałożono niewidzialne ściany na wszystkie obiekty, - Zmieniono położenie wszystkich respów, - Usunięto niektóre krzaki. am_fg_custom_dust - Zwiększono intensywność światła, - Zmieniono promień zniszczenia przez c4, - Nałożono niewidzialne ściany na wszystkie obiekty. am_fg_custom_nuke - Dodano odpowiednie tekstury w brakujących miejscach na mapie, - Zwiększono intensywność światła oraz zmieniono położenie cieni, - Nałożono niewidzialne ściany na wszystkie obiekty. am_fg_custom_vertigo - Zmieniono położenie cieni, - Nałożono niewidzialne ściany na wszystkie obiekty, - Poprawiono teksturę loga. am_fg_desert_island - Zwiększono intensywność światła, - Poprawiono teksturę niektórych obiektów, - Usuniętą krzak znajdujący się obok łódki od strony respa T. am_fg_grass2 - Dodano po 2 respy od strony CT oraz T na końcach mapy, - Zwiększono intensywność światła oraz zmieniono położenie cieni, - Poprawiono niektóre niewidzialne ściany, - Usunięto po 1 skrzyńce na środku, po obu stronach mapy. am_fg_grubashi_rain - Zmniejszono intensywność deszczu. am_fg_headshot_bionic - Zwiększono intensywność światła oraz zmieniono położenie cieni, - Poprawiono większość tekstur. am_fg_headshot_sidestep - Zwiększono intensywność światła, - Naprawiono błąd z prześwitującą teksturą po bokach mapy. am_fg_headshot_skydrop_fl - Zmniejszono zasięg poruszania się loga, - Poprawiono niektóre tekstury, - Poprawiono niektóre niewidzialne ściany, w szczególności te znajdujące się przy schodach. am_fg_headshot_skydrop_fun - Dodano dźwięk po wypadnięciu poza mapę, - Zmniejszono zasięg poruszania się loga, - Poprawiono niektóre niewidzialne ściany, w szczególności te znajdujące się przy schodach, - Poprawiono niektóre tekstury. am_fg_inferno_banana - Dodano spychanie na drzewie co uniemożliwia wskoczenie na nie, dodatkowo po trzech takich próbach owe drzewo... wybucha, - Dodano kilka dodatkowych niewidzialnych ścian, - Zwiększono intensywność światła, - Poprawiono niektóre tekstury. am_fg_minecraft_blue_night - Dodano nową teksturę przyciskowi uruchamiającego deszcz, od teraz jest to diament oraz przeniesiono go na boczną stronę bloku, - Dodano nowy, autorski skybox pasujący do tematyki mapy, tj. minecraft; - Poprawiono położenie respów. am_fg_must / night - Dodano wyrwę w bocznych ścianach mapy, w której umieszczono logo, - Ulepszono wizualnie mapę poprzez dodanie kilku kamieni, - Nałożono niewidzialne ściany na wszystkie obiekty, - W wersji night usunięto dźwięk samolotu w tle. am_fg_sky_clouds - Zwiększono intensywność światła, - Poprawiono niektóre tekstury. am_fg_surf_burken - Dodano przenikanie na logu, - Zwiększono intensywność światła, - Poprawiono niektóre tekstury. am_fg_water / night - Zwiększono intensywność światła, - Zmieniono położenie respów, - Poprawiono wodę. Wersje Beta am_fg_basement - Zmniejszono całkowicie mapę pod względem długości, - Poprawiono optymalizacje mapy oraz pozbyto się błędów pojawiających w konsoli, - Poprawiono wygląd, oraz położenie wszystkich grafiti, - Ulepszono wizualnie mapę poprzez dodanie kilku śmieci oraz śmietników, - Zmieniono teksturę dwóch środkowych skrzynek, - Zwiększono intensywność światła, - Dodano drugi przejeżdżający pociąg od strony CT, - Wyrzucono 4 skrzynki (2 po stronie CT, oraz kolejne dwie po stronie T), - Usunięto środkowe lampy po stronie CT oraz T, jednakże światła które emitowały, zostały, - Pozbyto się log znajdujących się obok torów i przeniesiono je bezpośrednio obok respów. am_fg_brick_snow - Poprawiono intensywność światła przy lampach na bokach mapy, - Poprawiono niewidzialne ściany otaczające wszystkie obiekty, - Zmieniono ułożenie środkowych murków na respach, - Dodano przenikalność do tekstury loga, - Naprawiono błąd z nie pojawiającymi się płatkami śniegu. am_fg_custom_cache - Zmieniono intensywność oraz kolorystykę światła na mapie, - Obniżono skrzynkę znajdującą się przy wejściu na resp CT oraz T, - Nałożono niewidzialne ściany na wszystkie obiekty, - Usunięto blokadę, która uniemożliwiała wskakiwanie na metalową belkę przy oknach, - Usunięto niektóre tekstury znajdujące się na ścianach, by nie zasłaniały przeciwników przy celowaniu do nich, a także niektóre poprawiono w szczególności logo. am_fg_custom_nuke_2018 - Zwiększono intensywność światła, - Dodano dźwięk po kliknięciu przycisku na środku, - Dodano efekt wyładowania elektrycznego po zniszczeniu się lampy, - Naprawiono błąd z nierozwalającym się szkłem po naciśnięciu przycisku, - Naprawiono błąd powodujący reset serwera po kilku minutach grania na mapie, - Od teraz 4 lapy znajdujące się na środku mapy będą tylko znikać. am_fg_headshot_grass - Zmieniono położenie respów, - Poprawiono niektóre niewidzialne ściany, - Usunięto błąd powodujący bugowanie się granatu po rzuceniu nim w deskę. am_fg_headshot_multimust - Zwiększono intensywność światła oraz zmieniono położenie cieni, - Zmieniono położenie respów, - Poprawiono niektóre tekstury, - Podwyższono Zagłębienie na środku mapy oraz obniżono murki tam się znajdujące, - Usunięto wielkie szare bloki po bokach respów na rzecz mniejszych murków. am_fg_headshot_ramps - Zmniejszono szerokość mapy, - Zmieniono skyboxa, - Poprawiono położenie respów. am_fg_map1v1 - Poprawiono niektóre tekstury, - Dodano niewidzialne ściany na murach mapy, - Pozostawiono tylko jednego kurczaka w sekretnym pomieszczeniu. am_fg_minecraft_orange_day - Zwiększono intensywność światła, - Poprawiono niektóre tekstury, - Dodano nowy, autorski skybox pasujący do tematyki mapy, tj. minecraft; - Dodano przycisk na środku mapy uruchamiający animacje ghast'a, - Dodano możliwość teleportowania się po wejściu w nether portal, - Dodano creeper'a pojawiającego się po naciśnięciu ukrytego przycisku oraz wybuchającego po zbliżeniu się do niego. am_fg_mix_warmup ● Inferno: - Dodano niewidzialną ścianę przy balkonie, od teraz nie można się dostać na drugą stronę poręczy, - Usunięto możliwość wskakiwania na niektóre kamienie znajdujące się na murkach. ● Mirage: - Zmieniono położenie loga, - Poprawiono niektóre niewidzialne ściany, - Rozbudowano przestrzeń znajdującą się po bocznej stronie mapy. ● Overpass - Poprawiono położenie niektórych graffiti, - Usunięto logo znajdujące się pod rurami. ● Vertigo - Poprawiono teksturę loga. am_fg_plain - Poprawiono działanie przycisku, - Naprawiono błąd z bugującą się teksturą, - Pozbyto się bocznych skrzyń. am_fg_ramps - Poprawiono niektóre tekstury, - Zmieniono położenie środkowych skrzynek, - Naprawiono błąd z niepojawiającą się pochodnią. am_fg_redline - Przebudowano całą strukturę mapy, - Poprawiono niektóre tekstury, - Zwiększono intensywność światła, - Zmniejszono długość kładki poza mapą, - Obniżono obszar śmierci po wyskoku, - Wprowadzono kilka okien na zewnątrz budynku, - Dodano nowy dźwięk po wyskoczeniu z okna, - Zmieniono podłogę na kamienną, jednakże zostawiono mały drewniany pasek na środku mapy.
  6. Moim osobistym zdaniem pomysł jest jak najbardziej dobry. Teoretycznie nie będzie to jakaś rewolucyjna zmiana, jednakże ujednolicenie zarówno Sbans'a z gry cs:go, a także cs 1.6 przyniesie same korzyści, a przede wszystkim nie będzie już konieczności podawania dwóch różnych adresów do praktycznie tego samego (czyli do strony na które znajdują się wszystkie bany) oraz od strony wizualnej zapewne lepiej będzie się to prezentowało. Natomiast jeżeli chodzi o nazewnictwo to pozostawałbym przy polskiej wersji tzn.: "bany.fragujemy.com", gdyż będzie to lepiej pasowało. Podsumowując, pomysł wspaniały, który tak jak wspomniałeś, powinien usprawnić użytkownikom poruszaniu się po całym projekcie.
  7. [#13] Roundsound - Maj - Czerwiec 2021 Wykonany przez: @ Samurai Tajrox 龙 i @ RaDoX All Time Low Once In A Lifetime, Anitta - Girl From Rio, Arc North - Limbo, Arc North, New Beat Order, Cour & Aaron Richards - Numb, Arcando - Habits, Ava Max - My Head & My Heart, Chico Rose x 71 Digits Somebodys Watching Me, EQRIC & Bottle Flip - Love You Like A Love Song, Galantis & JVKE - Dandelion, Krayvent ft. BTMX - I Ran, LUM!X, KSHMR, Gabry Ponte - Scare Me, MOHA & Irma & MEQQ - ily, PRMGH - Stay Here, Robbe, New Beat Order, Britt Lari - Kings & Queens, Timmy Trumpet x Afrojack - Stay Mine, Twenty One Pilots - Shy Away,
  8. Mam nadzieję, że dobrze sobie odpoczniesz
  9. Witaj Allski, twoja propozycja jest jak najbardziej trafna oraz zrozumiała i skłonny bymbył aby lepiej ustalić, które miejsca należą do sicreta, a które nie. Jednakże mam w planach całkowicie przerobić regulamin i tym samym go rozbudować oraz poprawić. Jednym z podpunktów który ulegnie zmianie jest właśnie kampienie w sicretach, mianowicie czas zostanie skrócony do 15 sekund, tak jak jest to w normalnych miejscówkach. Dlatego też na chwilę obecną musicie jeszcze przebrnąć przez to, do czasu aż zmianie ulegnie regulamin serwera surf.
  10. [#12] Roundsound - Marzec - Kwiecień 2021 Wykonany przez: @ Samurai Tajrox 龙 Alok - Love Again, B3nte & B3VA - La La La, Bebe Rexha - Sacrifice, Jason Derulo - Lifestyle, Jubël - Weekend Vibe, KSHMR - Around The World, Lucas & Steve x Blackstreet - No Diggity, Madison Mars & 71 Digits Out Of Touch, Masked Wolf - Astronaut In The Ocean, Ofenbach - Wasted Love, Pola Rise & Andy Ward - Don't You Love Me, Robin Schulz & Felix Jaehn - One More Time feat. Alida, Steve Aoki & Kiiara - Used To Be, Tiësto - The Business, Yves V - Echo, Yves V, Axel Cooper & SHANGUY - Dernière Danse,
  11. Miłego odpoczynku ci życzę
  12. - - - Drogi Użytkowniku, Twoja propozycja została zrealizowana. Z każdą zmianą dążymy do dalszego rozwoju Naszego projektu. Szczerze wierzymy, za ta propozycja nie będzie jednak Twoją ostatnią! Pozdrawiamy, FGTeam
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy