Jump to content

User

Fragowicz
  • Content Count

    31
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Positive

About User

  • Rank
    Śmiały fragowicz

Profile information

  • Sex
    mężczyzna

Information about Fragowicz

  • Nick
    Karam Botow
  • Favorite server
    CS 1.6 - ZM

Recent Profile Visitors

426 profile views
  1. Generalnie pomysł wydaje się niezły tylko teraz trzeba by spróbować znaleźć odpowiednią szybkość dla nich - wydaje mi się że i tak powinni być szybsi od humanów, nawet nieznacznie. Z obaw, które mam co do tego rozwiązania to jest to że zombie mogą być bardziej uzależnieni od szczęścia w postaci spawnu - często się zdarza że zombie z przodu zaraża każdego i runda szybko się kończy a jeżeli ma spawna z tyłu to jest bardzo szybko spychany i dobijany do rogu gdzie ostatecznie jest zabijany. Mam wrażenie że ci, którzy mają spawna z tyłu będą mieli o wiele bardziej obniżone szanse niż zombie ze spawnem z przodu. Można by spróbować dać wszystkim nie-VIPom po kamizelce na start. Wszyscy uprzywilejowani mają utrzymane swoje górne ograniczenia na kamizelki, nie wiem jedynie na ile to jest implementowalne na serwerze. Oczywiście chciałbym także poznać opinie innych graczy, zwłaszcza tych którzy lubią grać mapy ze_.
  2. Siemanko, chciałbym poruszyć temat escape'ów na ZM. Te albo się kocha albo nienawidzi XD, widać zwłaszcza to drugie kiedy całkiem sporo graczy wychodzi gdy jest wybrana mapa ze_ (chyba są najbardziej opuszczanymi ze wszystkich map, nawet na anekinie mniej ludzi wychodzi XD). Wydaje mi się że można by spróbować coś z tym zrobić - sprawić, że escape'y staną się bardziej przyjazne graczom. Proponuję, żebyśmy pisali, to co naszym zdaniem jest nie tak oraz (opcjonalnie) naszą sugestię rozwiązania danego problemu. Pozwolę sobie zaczać: Problem: Escape jest zdominowane przez zombie, humani blokujący się na wąskich przejściach są błyskawicznie zarażani. Proponowane rozwiązanie: Każdy z humanów dostaje kamizelkę (jak VIPy), przez to zombie musi co najmniej dwa razy uderzyć każdego z graczy, powinno to przynajmniej trochę spowolnić tempo zarażania. Nie wiem jedynie co w takim przypadku zrobić z tymi, co mają Vipa: dostaną jeszcze jedną kamizelkę? Jak ktoś ma dodatkowo premium to zombie musiało by go chyba z 6 razy uderzyć XD
  3. Pomysł fajny, jak nie lubię niewidzialnych ścian to tutaj pasuje to idealnie, jedyne do czego bym się przyczepił to te boxy inne niż pierwszy - ten jeden by rozwiązał problem blokowania graczy a następne wydają się zbędne, jak ktoś spadnie tam to już nie ma innej opcji - musi wrócić na początek kolejki XD. Weźmy pod uwagę też to, że są tam takie odstępy właśnie po to żeby zombie było w nie spychane (przez humanów) i spadało. Z takich innych map, na których występuje problem blokowania to mogę wymienić jeszcze zm_fox, ale tam to raczej ciężko będzie coś wskórać niewidzialnymi blokami
  4. Siemanko! Pewnie nie tylko mnie denerwuje jak potocznie zwane "schodki" a dokładniej wszystkiego rodzaju wystające ze ściany małe platformy, które służą do wejścia wyżej, są blokowane przez ludzi. Trochę obserwowałem problem i mogę powiedzieć, że dzieje się tak głównie z czystej frustracji graczy: nie uda się wskoczyć na kolejny ze schodków bo np spóźnił skok albo nie rozbiegł się wystarczająco i pierwsze co taki delikwent próbuje to od razu wskoczyć jeszcze raz, za nic mając kolejkę graczy, która się za nim ustawiła. Żeby przybliżyć problem bardziej: wysyłam obrazek pokazujący taką sytuację: najpierw gracz wykonuje żółty skok - z przyczyn, których poruszać nie będziemy, nie udaje mu się on. Co robi po tym? Otóż to, co jest zaznaczone na czerwono: od razu próbuje wskoczyć jeszcze raz na pierwszy ze schodków, mimo iż była za nim spora kolejka innych graczy i właśnie jeden z nich wszedł na krawędź pierwszego schodka. Powstaje blokowanie - gracz który właśnie spadł blokuje gracza, który był następny w kolejce, mimo iż nie ma już dla niego miejsca na schodku (ten drugi właściwie wystaje poza schodek więc nie ma mowy o wskoczeniu tam od strony pierwszego gracza). Osoba która spadła zaczyna skakać co jedynie przeszkadza graczowi obecnemu na schodku; graczowi na schodku udaje się wskoczyć na głowę gracza blokującego i nagle ten odchodzi czym sprawia że ten który wszedł na niego również spada (znacie to może? XD ja tak). Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem w takiej sytuacji jest wybranie ścieżki zielonej: gracz, który spadł udaje się na koniec kolejki na schodki. Rozwiązanie bardzo optymistyczne ale nie uważacie że gdyby tak każdy się zachowywał to blokowanie schodków byłoby dużo rzadszym zjawiskiem? Proponuję dodać jakiś zapis do regulaminu, który by wymuszał "właściwsze" wchodzenie na schodki, albo żeby admini surowiej na to patrzyli - trochę rygorystycznie ale zjawisko blokowania się na schodkach jest, wg. mnie, aż za bardzo powszechne. Oczywiście jest to tylko mój pomysł, serdecznie zapraszam do dyskusji.
  5. @ kamerydnek9191 pisałeś coś na [email protected]? bo na demku nie widać, żebyś cokolwiek mówił. Cała akcja to wydaje się być grube przegięcie
  6. Skarga na: gracza Nick podczas gry: Karam Botow Nick osoby oskarżonej: DejzioV5 Dlaczego składasz skargę: Blokowanie Data zdarzenia: dziś (8.03.2020) około 21:25 Opis zdarzenia: Byliśmy w kampie z jednym wyjściem (tam się zmieszczą dwie osoby w wyjściu) i podszedłem do końca tunelu wyjściowego żeby rzucić napalm a Dejzio blokował mnie tak, żebym nie był w stanie powrócić a gdy już zostałem zarażony (byłem tak blisko wyjścia, że zombie nawet nie musieli wchodzić do tunelu) to ten szybko odszedł i schował się w głębi kampy. Potem jeszcze w durnowaty sposób się tłumaczył - "co ty, my przecież kumple" czy coś takiego, a ja go nawet nie znam XD. Dowód: http://217725.node39.pukawka.pl/hltv-2003082047-zm_bunkiery_fg-1583696820-1583699100.zip Na demku to jest czas trochę przed 36 minutą możliwe, że niezbyt ładnie mi wyszło wszystko na nagraniu ale najważniejsze widać.
  7. Świetny pomysł, na escape'ach przynajmniej coś się dzieje a nie każdy tylko do kampy i siedzi tam.
  8. To brzmi coraz bardziej absurdalnie - czyli rozumiem, że lagowałem CAŁY SERWER mając stałe 10 ms pingu w tej samej rozgrywce gdzie, chyba już sam przyznasz, miałeś skickować rafixa a nie mnie? Dla mnie to brzmi bardziej tak, że gram tu już parę lat i nigdy nie laguję serwera, w dniu w którym omyłkowo kickujesz mnie nagle okazuje się że prze ze mnie serwer laguje a jak wychodzę to się poprawia XD. Skoro mowa o tym, co mówią inni gracze: przed chwilą wbiłem na serwer i jeden z graczy powiedział, że wcale nie laguje serwer - co w takiej sytuacji? Jeden z graczy mówi, że ping mi skacze a drugi mówi, że moja obecność na serwerze wcale nie wpływa na jego działanie.
  9. Dziwna sprawa, przeglądałem demko i ani razu nie miałem takiego pingu, za to rafix już miał. Poza tym sam bym raczej coś zauważył, że laguje a nic takiego nie dostrzegłem. Nawet gdyby podskoczył do tych 200, to nie widzę innej możliwości niż gdyby na jakiś ułamek sekundy, co zresztą i tak wyklucza demko - na nim mam stabilne 10 ms. Rozumiem, że wtedy, kiedy na ten ułamek sekundy mi podskoczy ping Ty akurat sprawdziłbyś go i dał bana a inni, którzy nawet kilka minut mają stały ping powyżej 120 by się czuli bezpiecznie i nadal by mogli grać, tak? Może po prostu się przyznaj, że dałeś kicka nie tej osobie i nie chciałeś nawet dopuścić do siebie myśli, że mogłeś się pomylić?
  10. Skarga na: admina Nick podczas gry: Moja Stara (wiem niecodziennie ale nie to jest przedmiotem tematu) Nick osoby oskarżonej: @ kZa Dlaczego składasz skargę: Niesłuszny kick za ping, próbowanie mi wmówić że nie mam racji oraz kickowanie za próby wyjaśnienia sytuacji Data zdarzenia: niedawno, ok 14 Opis zdarzenia: Dał mi kicka za wysoki ping, podczas gdy byłem na 99% że takiego nie mam - po tym wróciłem na serwer i się dopytywałem czy był pewny że to ja miałem duży ping. Wróciłem od razu po dostaniu kicka, nic nie zmieniałem i miałem ping na poziomie 10, nie wiem jak to mogło być możliwe żebym miał wyższy ping. kZa się upierał że miałem za duży ping i jego wersje zdarzeń potwierdzał @ Yellowski1 . Dostałem kolejnego kicka ("przemyśl swoje zachowanie") - chyba za namolne pisanie o tym, jednak ja byłem pewien że wystąpił błąd i chciałem z powrotem moje punkty. Dostałem 3 kicka za to że chciałem sprawę wyjaśnić na [email protected] - już kiedyś dostałem bana za to, że jak chciałem wyjaśnić sprawę to pisałem wszystko na /all więc teraz nie chciałem tam przenosić dyskusji, jak widać bez skutków XD. Pisałem na [email protected] bo byłem pewien że zaszedł błąd - nie wiem w którym momencie powinienem przestać jednak muszę przyznać że najbardziej w tamtej sytuacji chciałem odzyskać punkty, stąd ta namolność. Proszę mnie zrozumieć - dostałem niesłusznego kicka, tracę punkty to raczej wiadome, że chcę wyjaśnić sprawę a tutaj nawet nie chcą słuchać, że mogli się pomylić i do tego kolejne kicki za to że ich "męczę". Mam nadzieję, że filmik wyjaśni sprawę. Dowód: proszę spojrzeć, że wysoki ping miał Rafix, który był w tabeli tuż obok mnie i w sumie się spodziewałem że coś takiego zaszło - przeszli jeden wiersz w górę/dół przy sprawdzaniu pingu. Ps. czy za kickowanie graczy z wysokim pingiem nie jest odpowiedzialny jakiś automatyczny skrypt?
  11. Nick podczas gry: Karam Botow Nick admina: @ Damo Powód bana: podkładka Data zdarzenia: dziś (27.12.2019) około 20:00 Opis zdarzenia: Mapa zm_defense2_v2 - został ostatni zombie i wyszedłem na polowanie i wszystko by poszło zgodnie z planem (gdyby nie ten wścibski dzieciak XD) gdybym nie został zblokowany przez gracza "Którym się strzela" - załączam filmik, na którym widać, że próbowałem się wycofać ale się nie udało bo akurat stanął tam, gdzie próbowałem iść. Można mi zarzucić, że podszedłem bardzo blisko i to było ryzykowne a ja powiem, że gdyby nie ten blok to wszystko by wyszło - w ostateczności schowałbym się pod kanapę a i tak ze względu na to że był to ostatni zombie zasadne wydawało się przypuszczenie, że pojawią się za chwile tam inni humani - co właściwie się stało ale jednak nie pomogli tak jakbym tego chciał. Polecam przewijać moje przewijanie - niestety nie jestem biegły w obsłudze demek
  12. Nazwa mapy: zm_nuke_kamp Screen z mapy (przynajmniej jeden): w linku oraz na dole Link do mapy: https://gamebanana.com/maps/175728 Dlaczego chciałbyś ją zobaczyć u nas na serwerze: Wrzucam tę mapę bo chciałbym widzieć więcej map na serwerze "opartych" na klasycznych mapach z cs'a - po przejrzeniu map, które mam na dysku, ta wydała mi się najbardziej pasująca na serwer. Gorąco zachęcam do proponowania innych map-przeróbek klasyków (sam chciałbym zobaczyć jakąś fajną wersję assaulta). Ps: ta mapa ma w sobie teleport do ukrytego pomieszczenia - ale to chyba da się szybko naprawić poprzez dodanie niewidzialnej ściany przed teleportem.
  13. Kucak to akurat był żart (no chyba że rzeczywiście dostanę te 1000 reakcji to wtedy postaram się to zrobić - oczywiście na takiej mapie gdzie to nie będzie za dużą przesadą - np jakiś gbox, gdzie przy każdym spawnie są jakieś kampy i dostanie się tam na kucaka będzie tylko odrobinę wolniejsze niż biegiem). Chodziło mi bardziej o urozmaicenie sobie rozgrywki, niż cały czas tłuczenie tych samych schematów - wyzwania mogą być mniejsze np. cała mapa bez kupowania "popularnych" broni (autokampa, ak/m4, shotgun), czy też chociażby przejście escape bez chodzenia do przodu, co oczywiście jest wykonalne, kiedy bierze się za to doświadczony gracz. Małe wyzwania to może się wydawać "takie nic" a jednak w praktyce okazuje się, że wcale nie są takie proste. Absolutnie nie miałem zamiaru zachęcać do jakiegokolwiek psucia rozgrywki, tylko do grania w nieco inny, niż zazwyczaj, sposób
  14. Chyba będzie trzeba zrobić małe sprostowanie: każde wyzwanie powinno być wykonywane w taki sposób, żeby nie utrudniać gry innym graczom a już przede wszystkim się nie podkładać XD Przy okazji daję dobry pomysł na wyzwanie dla chętnych (pewnie i tak ja to pierwszy zrobię XD) - cała mapa escape bez chodzenia do przodu (bez klawisza 'w'), w wersji bardziej hardkorowej: cały escape chodząc tyłem. Nagród za dokonanie takiej czynności nie przewiduję, no może poza moim uznaniem XD Jako autor tematu chciałbym, żeby miało to formę typu: chwalenie się własnymi wyczynami i/lub propozycje innych, niecodziennych wyzwań dla innych lub w przyszłości dla siebie - czasami ciężko jest wymyślić coś intrygującego, więc można sobie rzucać pomysły XDD
  15. Siemka, Chciałem się pochwalić i jednocześnie zacząć wątek o wszelkiego rodzaju nietypowych wyzwaniach, jakich można się podjąć na serwerze Zombiemod XD Na początek wrzucam swoje dokonanie: zagranie (prawie - bo zacząłem w chyba drugiej minucie pierwszej rundy) całej mapy kręcąc się w prawo (+right) XD http://217725.node39.pukawka.pl/hltv-1911092159-zm_defense2_v2-1573333140-1573335240.zip Nie było łatwo, pierwsze rundy to ogarnianie sterowania ale ostatecznie udało mi się zdobyć dwa kille i skończyć ze statami 2/14 XD Cały czas mi się kręci w głowie XD Jak ten post zdobędzie 1000 łapek w górę to podejmuję się kolejnego wyzwania - cała gra kucając (+duck)
×
×
  • Create New...