Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 03.09.2017 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktówMoże by tak pierwszy raz w życiu zrobić reset aut na czas? Pytacie się na FP o której chcemy reset, piszecie będzie 17/18. Jest 19.23 i nadal resetu nie ma. Ludzie się przez was denerwują. Kochajmy się nawzajem. Pozdrawiam
-
3 punktyJestem jak najbardziej na tak. Rozumiem, że jest masa rzeczy do zrobienia, jednakże o takim czymś moglibyśmy być powiadomieni szybciej, a data restartu być ustalona w innym terminie. Aktualnie czekamy od 17 (bo pomiędzy 17, a 18 miał być restart) już ponad 3 godziny i nie wiadomo co robić, czy iść się strzelać, czy czekać na spawn, który może być w każdej chwili.
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punktyUPDATE 1.4.1 FIX - 03.09.2017 Dodano blokadę perków dla klas: a) Cichy zabójca -> Moc Assasyna -> Prawilne buty b) Młody Snajper -> Nożownik -> Nóż zagłady c) Snajper -> Nożownik d) Szpieg -> Morfina e) Telegrafista -> Silna ręka f) Żołnierz -> Szaleństwo Zmniejszono nieco mnożnik doświadczenia dla ofiar. Zmniejszono nieco mnożnik dodatkowego doświadczenia za zabicie gracza. Naprawiono błąd ze słyszeniem kroków w klasie Cichy Zabójca. Naprawiono błąd z nieprawidłowym działaniem mocy klasy Admirał. Naprawiono błąd z brakiem sprawdzania poziomu ofiary po śmierci, gdy ta otrzymała dodatkowy EXP. Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym dodawaniem mocy przy zmianie klasy. Naprawiono krytyczny błąd z nieprawidłowym naliczaniem statystyk bonusowych od perków przy zmianie klasy.
-
1 punktZmiany z dnia 03.09.2017: Naprawiono błąd z bugowaniem amunicji po wyrzuceniu niepełnych magów. Naprawiono błąd z możliwym respieniem się dwóch pojazdów, gdzie jeden posiadał freez.
-
1 punkt
-
1 punkt@Gravity @Exist @Nesti dołączamy? xD // Nesty na to już nic nie poradze xD @Nestya skąd wiesz?
-
1 punktJeśli wydaje ci się, że zrozumiałeś kobietę masz rację - wydaje ci się.
-
1 punktUPDATE 1.4 - 31.08.2017 Reset poziomów oraz fragów. Przeniesiono serwer na inną jednostkę, aby uniknąć wielu problemów z połączeniem graczy. Dodano logi z wybierania klas celem przeprowadzenia analizy grywalności klas. Dodano blokadę 10 sekund do użycia niektórych umiejętności w klasach i perkach. Zmiany w systemie klas non-premium: a) Szpieg -> Zwiększono szansę na pojawienie się na respie przeciwnika z 1/5 do 1/4. b) Sanitariusz -> Zwiększono bazową szybkość z 0 d 20. -> Zwiększono bazową ilość apteczek z 2 do 3. -> Zwiększono mnożnik inteligencji dla regeneracji życia od apteczek. c) Żołnierz -> Zwiększono szansę na ponowne zrespienie się po śmierci, gdy jest mała ilość graczy żyjących w drużynie. Zmiany w systemie doświadczenia: a) Przebudowano całkowicie system dodawania doświadczenia dla ofiar. b) Dodano ograniczenie dodawania doświadczenia za śmierć do 100 poziomu. c) Zwiększono mnożnik doświadczenia dodawanego dla ofiar. Naprawiono błąd z dodawaniem ujemnego EXP'a. Naprawiono błąd z brakiem przenikania graczy z drużyny. Naprawiono błąd z brakiem usuwania niektórych mocy klas i perków. Naprawiono błąd z mniejszą widzialnością u graczy mimo wyrzucenia perka. Kilka mniejszych poprawek.
-
0 punktów