Postęp prac serwera FFA CS:GO
Stan prac na dzień 20.07.2016
Pełen system skinów do broni wraz z blokadą podmiany ich.
Misje wraz z operacjami do wykonywania na serwerze.
Jackpot z możliwością wylosowania skrzynek bądź kluczy.
Nowe menu kupowania broni tak, aby można było zakupić, np. Zeus'a albo Molotov'a.
Podmiana standardowych modeli broni na modele z CS:GO.
Automatyczny sklep na serwerze wraz z doładowaniem konta. -> pełna usługa V.I.P oraz sV.I.P
System rejestracji kont i ich zabezpieczeń oraz zarządzanie kontem. -> możliwość wchodzenia jako gość -> możliwość edytowania swojego konta, czyli zmiana hasła -> możliwość usunięcia konta
Ustawienia porównywalne do serwerów CS:GO. -> czas rundy: 1.50 minut -> czas bomby: 40 sekund -> czas kupowania: 20 sekund -> czas trwania mapy: 30 minut -> FastDROP: TAK! -> gwiazdki MVP -> Friendly Fire -> system rund
Mapy odwzorowane z CS:GO [ 9 stałych map ]: -> aztec -> cache -> cbble -> dust -> dust2 -> inferno -> mirage -> nuke -> overpass
Wybór map podobny do serwerów CS:GO: -> brak możliwości nominacji map -> brak możliwości wykonywania rtv -> czarny ekran wraz z wynikiem na koniec mapy -> możliwość przedłużenia obecnej mapy
Pełne odwzorowanie dźwięków z CS:GO: -> rozpoczęcie rundy -> akcja rundy -> śmierć -> podłożenie bomby -> 10 sekund przed wybuchem bomby -> 10 sekund przed zakończeniem rundy -> wygrana runda -> przegrana runda
Możliwość odblokowania innych utworów za pomocą sklepu.
Legenda:
Czerwony - do realizacji w przyszłości, np. po starcie serwera.
Żółty - w trakcie realizacji do czasu wystartowania serwera.
Zielony - ukończone w pełni.
Masz jakieś pytanie? Śmiało pisz w temacie!