[GG] Complaint on a admin or player
Write a complaint on our Team or on a Player.
[FAQ] Co zrobić, aby moja skarga została przyjęta?
O pomyślnym przyjęciu skargi decydują czynniki tj.:
a) Jakość dostarczonych dowodów
Istotne jest to, aby dowód wskazywał jednoznacznie winę oskarżonego opiekuna, admina lub gracza.
b) Prawdziwość przedstawionych dowodów
Niedopuszczalne jest fałszowanie i preferowanie przedstawianych dowodów.
Może to doprowadzić do poważnych konsekwencji karnych!
c) Zgodność przewinienia z regulaminem serwera lub sieci
Ważne jest to, aby powód złożenia skargi, opis zdarzenia a przede wszystkim dowód udowadniał popełnienie zabronionego czynu
zapisanym w naszym regulaminie serwera lub sieci.
Niedopuszczalne jest karanie kogokolwiek za coś, co nie jest zabronione w regulaminie!
[FAQ] Kto rozpatruje moją skargę?
Wszystko zależne jest od tego na kogo złożyłeś skargę.
Jeśli skarga dotyczy admina lub gracza, to rozpatruje ją Opiekuna serwera.
Jeśli skarga dotyczy opiekuna serwera, to sprawę przejmuje wyznaczony Administrator lub Właściciel sieci.
Jeśli serwer nie posiada opiekuna, skargę analizuje wyznaczony Administrator serwerów.
[FAQ] Jaki jest czas rozpatrywania mojej skarg?
Skargi rozpatrujemy w przeciągu 3 dni.
Jeśli sytuacja wymagać będzie dokładniejszego przeanalizowania sprawy,
dopuszcza się przedłużenie rozpatrywania Twojej skargi do nawet 5 dni!
---
Ważne informacje...
Świadkowie zdarzenia nie są uznawani za dowód wiążący w sprawie.
Dlatego zadbaj o solidne dowody w postaci dema lub zrzutów ekranów
Jeśli chcesz skorzystać z demek dostępnych na serwerze, skorzystaj z działu:
https://fragujemy.com/forum/263-lista-dem-z-naszych-serwerów/
---
Każda skarga jest rozpatrywane z dokładną starannością.
Dlatego zabrania się komentowania skarg w jakikolwiek sposób przez osoby trzecie!
Każda skarga rozpatrywane jest w sposób indywidualny oraz zgodnie z regulaminem serwera i sieci.
---
Kultura to podstawa, dlatego zabrania się wypisywania oszczerstw, a także obrażania kogokolwiek.
Pamiętaj, że forma wypowiedzi ma istotny wpływ na pomyślne rozpatrzenie Twojej skargi!
Skarga powinno zawierać krótkie i zwięzłe przedstawienie sytuacji, przez którą zdecydowałeś się ją złożyć.
Im więcej podajesz istotnych szczegółów tym masz większą szansę na pomyślne rozpatrzenie Twojej skargi!
Subforums
-
- 36
- posts
-
- 48
- posts
0 topics in this forum
There are no topics in this forum yet
Start the first topic-
Recently Browsing 0 members
No registered users viewing this page.