Jump to content

Witaj na naszym Fragowym forum!

Przyszły Fragowiczu, zarejestruj się teraz na naszym forum, aby uzyskać na nim dostęp do wszystkich funkcji.
Po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć tematy, zamieszczać odpowiedzi do istniejących wątków, konwersować z innymi użytkownikami forum, dodawać reputację użytkownikom, publikować lub aktualizować własne statusy, a także zarządzać w pełni swoim profilem i wiele, wiele więcej...

Zespół FGTeam

AWP wkracza do akcji...

Na dniach rusza nowy serwer CS:GO AWP No-Scope!

Nowy ranking w CS:GO!

Z przyjemnością informujemy naszych Fragowiczów,
iż udostępniliśmy Wam nową wersję rankingu na naszych serwerach CS:GO!

Graj na naszych serwerach i zdobądź koniecznie rangę Global Elite!

MTA:DayZ wraca w grudniu!

Wraca nasz legendarny serwer MTA:DayZ...

Śledź naszego FanPage, a dowiesz się jak przebiegają beta-testy!

[MTA] Wsparcie techniczne


[ INFO ] Jak napisać odpowiednio zgłoszenie? 


Support pracuje oficjalnie w dni powszednie ( poniedziałek - piątek ) w godzinach: 12-20
Jest możliwość otrzymania odpowiedzi w innych godzinach, jeśli osoba z supportu jest dostępna.
Wlicza się w to również weekendy oraz przerwy świąteczne!

 


 

Przykład wypełnienia wzoru
 

Link do usługi: poszukaj temat z zamówioną usługą, a następnie skopiuj link i wklej go w tym punkcie
Opis problemu: zamówiłem usługę, lecz nie działają przesłane mi hasła - opisz dokładnie i zwięźle problem; pamiętaj, że opis musi być czytelny i zrozumiały 
Uwagiproszę o możliwe szybkie rozwiązania problemu, dołączam zdjęcie z błędu, który zauważyłem - pamiętaj, że w tym miejscu możesz wskazywać inne, dodatkowe informacje, niezawarte powyżej, np. zdjęcie z błędu lub potwierdzenie zakupu

 


 

Mini-regulamin:

Usługodawca:

  • Nie zmienia, a już w żadnym wypadku nie prosi o podanie hasła do Usług Klienta.
  • Nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie problemy wynikające nie z jego kompetencji lub winy Klienta.
  • Nie zwraca żadnych kosztów, reklamacja ma za zadanie wyłonić rekompensatę w postaci ważności dni Usług Klienta.
  • Zastrzega sobie prawo do wszelkich zmian Usług - informacje odnośnie takich zmian Klient uzyska w sklepie lub na forum.
  • Zapewnia w jego zakresie kompetencji do udostępnienie usługi zgodnie z regulaminem.
  • Ma prawo zablokować usługę, jeśli Klient narusza regulamin.

Usługobiorca:

  • Oświadcza, że Usługa wykupiona przez niego jest jego własnością.
  • Akceptuje regulamin panujących tu zasad ( regulamin serwera, usługi )
  • Ma świadomość, że kupując Usługę nie zwalnia Go od przestrzegania zasad sklepu i sieci Fragujemy.com.
  • Ma prawo domagać się wyjaśnień, jeśli usługa była niedostępna powyżej 48h lub brak jakiejkolwiek informacji w ciągu 24h na forum.
    [!] Aby to zrobić, należy skontaktować się drogą e-mail: kontakt[at]fragujemy.com | at = @

 

Administracja udziela wsparcia możliwie w jak najkrótszym czasie!

321 topics in this forum

    • 1 reply
    • 375 views
    • 1 reply
    • 129 views
    • 3 replies
    • 245 views
    • 1 reply
    • 99 views
    • 2 replies
    • 120 views
  1. [ROZWIĄZANY] konto

    • 1 reply
    • 118 views
    • 1 reply
    • 108 views
    • 1 reply
    • 209 views
    • 3 replies
    • 183 views
    • 2 replies
    • 143 views
  2. [ROZWIĄZANY] konto

    • 3 replies
    • 117 views
    • 2 replies
    • 251 views
    • 2 replies
    • 171 views
  3. [ROZWIĄZANY] Rzeczy

    • 2 replies
    • 159 views
  4. [ROZWIĄZANY] Baza

    • 5 replies
    • 167 views
  5. [ROZWIĄZANY] Grupa

    • 1 reply
    • 100 views
    • 1 reply
    • 154 views
    • 2 replies
    • 177 views
    • 2 replies
    • 154 views
    • 6 replies
    • 222 views
    • 3 replies
    • 115 views
    • 2 replies
    • 172 views
  6. [ROZWIĄZANY] Skin

    • 4 replies
    • 180 views
    • 5 replies
    • 117 views
  7. [ROZWIĄZANY] Problem z serialem

    • 7 replies
    • 252 views
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy