Jump to content
[FORUM] Przerwa techniczna rozpocznie się 31 marca w godzinach po południowych! ×

Witaj na naszym Fragowym forum!

Przyszły Fragowiczu, zarejestruj się teraz na naszym forum, aby uzyskać na nim dostęp do wszystkich funkcji.
Po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć tematy, zamieszczać odpowiedzi do istniejących wątków, konwersować z innymi użytkownikami forum, dodawać reputację użytkownikom, publikować lub aktualizować własne statusy, a także zarządzać w pełni swoim profilem i wiele, wiele więcej...

Zespół FGTeam

Nowe serwery CS:GO!

Drodzy Fragowicze,

Z przyjemnością informujemy o starcie dwóch nowych serwerów: 3 MAPS oraz RETAKE!

Wejdź wspólnie ze znajomymi - życzymy dobrej gry i zabawy!

Nowy system banów

Na wszystkich serwerach nastąpił reset banów!

Jeśli miałeś kiedyś karę, to z pewnością otrzymałeś amnestię... :-)

Nowy ranking CS:GO

Nowy system rankingu oraz odświeżony wygląd - to nowość od lutego na naszej sieci serwerów!

[MTA] Wsparcie techniczne


[ INFO ] Jak napisać odpowiednio zgłoszenie? 


Support pracuje oficjalnie w dni powszednie ( poniedziałek - piątek ) w godzinach: 12-20
Jest możliwość otrzymania odpowiedzi w innych godzinach, jeśli osoba z supportu jest dostępna.
Wlicza się w to również weekendy oraz przerwy świąteczne!

 


 

Przykład wypełnienia wzoru...
 

Link do usługi: poszukaj temat z zamówioną usługą, a następnie skopiuj link i wklej go w tym punkcie
Opis problemu: zamówiłem usługę, lecz nie działają przesłane mi hasła - opisz dokładnie i zwięźle problem; pamiętaj, że opis musi być czytelny i zrozumiały 
Uwagiproszę o możliwe szybkie rozwiązania problemu, dołączam zdjęcie z błędu, który zauważyłem - pamiętaj, że w tym miejscu możesz wskazywać inne, dodatkowe informacje, niezawarte powyżej, np. zdjęcie z błędu lub potwierdzenie zakupu

 


 

Mini-regulamin...

Usługodawca:

  • Nie zmienia, a już w żadnym wypadku nie prosi o podanie hasła do Usług Klienta.
  • Nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie problemy wynikające nie z jego kompetencji lub winy Klienta.
  • Nie zwraca żadnych kosztów, reklamacja ma za zadanie wyłonić rekompensatę w postaci ważności dni Usług Klienta.
  • Zastrzega sobie prawo do wszelkich zmian Usług - informacje odnośnie takich zmian Klient uzyska w sklepie lub na forum.
  • Zapewnia w jego zakresie kompetencji do udostępnienie usługi zgodnie z regulaminem.
  • Ma prawo zablokować usługę, jeśli Klient narusza regulamin.

Usługobiorca:

  • Oświadcza, że Usługa wykupiona przez niego jest jego własnością.
  • Akceptuje regulamin panujących tu zasad ( regulamin serwera, usługi )
  • Ma świadomość, że kupując Usługę nie zwalnia Go od przestrzegania zasad sklepu i sieci Fragujemy.com.
  • Ma prawo domagać się wyjaśnień, jeśli usługa była niedostępna powyżej 48h lub brak jakiejkolwiek informacji w ciągu 24h na forum.
    [!] Aby to zrobić, należy skontaktować się drogą e-mail: kontakt[at]fragujemy.com | at = @

 

Administracja udziela wsparcia możliwie w jak najkrótszym czasie!

321 topics in this forum

    • 1 reply
    • 482 views
    • 1 reply
    • 200 views
    • 3 replies
    • 381 views
    • 1 reply
    • 167 views
    • 2 replies
    • 183 views
  1. [ROZWIĄZANY] konto

    • 1 reply
    • 184 views
    • 1 reply
    • 167 views
    • 1 reply
    • 305 views
    • 3 replies
    • 257 views
    • 2 replies
    • 219 views
  2. [ROZWIĄZANY] konto

    • 3 replies
    • 191 views
    • 2 replies
    • 317 views
    • 2 replies
    • 228 views
  3. [ROZWIĄZANY] Rzeczy

    • 2 replies
    • 240 views
  4. [ROZWIĄZANY] Baza

    • 5 replies
    • 244 views
  5. [ROZWIĄZANY] Grupa

    • 1 reply
    • 170 views
    • 1 reply
    • 227 views
    • 2 replies
    • 254 views
    • 2 replies
    • 222 views
    • 6 replies
    • 309 views
    • 3 replies
    • 171 views
    • 2 replies
    • 249 views
  6. [ROZWIĄZANY] Skin

    • 4 replies
    • 260 views
    • 5 replies
    • 187 views
  7. [ROZWIĄZANY] Problem z serialem

    • 7 replies
    • 332 views
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...