Jump to content

Witaj na naszym Fragowym forum!

Przyszły Fragowiczu, zarejestruj się teraz na naszym forum, aby uzyskać na nim dostęp do wszystkich funkcji.
Po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć tematy, zamieszczać odpowiedzi do istniejących wątków, konwersować z innymi użytkownikami forum, dodawać reputację użytkownikom, publikować lub aktualizować własne statusy, a także zarządzać w pełni swoim profilem i wiele, wiele więcej...

Zespół FGTeam

Nowe serwery CS:GO!

Drodzy Fragowicze,

Z przyjemnością informujemy o starcie dwóch nowych serwerów: 3 MAPS oraz RETAKE!

Zapraszamy do wspólnej gry i zabawy!

Nowy ranking CS:GO

Nowy system rankingu oraz odświeżony wygląd - to nowości na naszej sieci serwerów!

Nowa wersja forum!

Przywitajcie odświeżony wygląd naszej strony głównej - jak Wam się podoba?

[MTA] Wsparcie techniczne


[ INFO ] Jak napisać odpowiednio zgłoszenie? 


Support pracuje oficjalnie w dni powszednie ( poniedziałek - piątek ) w godzinach: 12-20
Jest możliwość otrzymania odpowiedzi w innych godzinach, jeśli osoba z supportu jest dostępna.
Wlicza się w to również weekendy oraz przerwy świąteczne!

 


 

Przykład wypełnienia wzoru...
 

Link do usługi: poszukaj temat z zamówioną usługą, a następnie skopiuj link i wklej go w tym punkcie
Opis problemu: zamówiłem usługę, lecz nie działają przesłane mi hasła - opisz dokładnie i zwięźle problem; pamiętaj, że opis musi być czytelny i zrozumiały 
Uwagiproszę o możliwe szybkie rozwiązania problemu, dołączam zdjęcie z błędu, który zauważyłem - pamiętaj, że w tym miejscu możesz wskazywać inne, dodatkowe informacje, niezawarte powyżej, np. zdjęcie z błędu lub potwierdzenie zakupu

 


 

Mini-regulamin...

Usługodawca:

  • Nie zmienia, a już w żadnym wypadku nie prosi o podanie hasła do Usług Klienta.
  • Nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie problemy wynikające nie z jego kompetencji lub winy Klienta.
  • Nie zwraca żadnych kosztów, reklamacja ma za zadanie wyłonić rekompensatę w postaci ważności dni Usług Klienta.
  • Zastrzega sobie prawo do wszelkich zmian Usług - informacje odnośnie takich zmian Klient uzyska w sklepie lub na forum.
  • Zapewnia w jego zakresie kompetencji do udostępnienie usługi zgodnie z regulaminem.
  • Ma prawo zablokować usługę, jeśli Klient narusza regulamin.

Usługobiorca:

  • Oświadcza, że Usługa wykupiona przez niego jest jego własnością.
  • Akceptuje regulamin panujących tu zasad ( regulamin serwera, usługi )
  • Ma świadomość, że kupując Usługę nie zwalnia Go od przestrzegania zasad sklepu i sieci Fragujemy.com.
  • Ma prawo domagać się wyjaśnień, jeśli usługa była niedostępna powyżej 48h lub brak jakiejkolwiek informacji w ciągu 24h na forum.
    [!] Aby to zrobić, należy skontaktować się drogą e-mail: kontakt[at]fragujemy.com | at = @

 

Administracja udziela wsparcia możliwie w jak najkrótszym czasie!

321 topics in this forum

    • 1 reply
    • 529 views
    • 1 reply
    • 231 views
    • 3 replies
    • 456 views
    • 1 reply
    • 201 views
    • 2 replies
    • 221 views
  1. [ROZWIĄZANY] konto

    • 1 reply
    • 220 views
    • 1 reply
    • 209 views
    • 1 reply
    • 362 views
    • 3 replies
    • 298 views
    • 2 replies
    • 258 views
  2. [ROZWIĄZANY] konto

    • 3 replies
    • 230 views
    • 2 replies
    • 347 views
    • 2 replies
    • 254 views
  3. [ROZWIĄZANY] Rzeczy

    • 2 replies
    • 280 views
  4. [ROZWIĄZANY] Baza

    • 5 replies
    • 290 views
  5. [ROZWIĄZANY] Grupa

    • 1 reply
    • 207 views
    • 1 reply
    • 266 views
    • 2 replies
    • 298 views
    • 2 replies
    • 259 views
    • 6 replies
    • 359 views
    • 3 replies
    • 198 views
    • 2 replies
    • 297 views
  6. [ROZWIĄZANY] Skin

    • 4 replies
    • 308 views
    • 5 replies
    • 222 views
  7. [ROZWIĄZANY] Problem z serialem

    • 7 replies
    • 373 views
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...