Jump to content

Witaj na naszym Fragowym forum!

Przyszły Fragowiczu, zarejestruj się teraz na naszym forum, aby uzyskać na nim dostęp do wszystkich funkcji.
Po zarejestrowaniu lub zalogowaniu się będziesz mógł tworzyć tematy, zamieszczać odpowiedzi do istniejących wątków, konwersować z innymi użytkownikami forum, dodawać reputację użytkownikom, publikować lub aktualizować własne statusy, a także zarządzać w pełni swoim profilem i wiele, wiele więcej...

Zespół FGTeam

Nowe serwery CS:GO!

Drodzy Fragowicze,

Z przyjemnością informujemy o starcie dwóch nowych serwerów: 3 MAPS oraz RETAKE!

Zapraszamy do wspólnej gry i zabawy!

Nowy ranking CS:GO

Nowy system rankingu oraz odświeżony wygląd - to nowości na naszej sieci serwerów!

Nowa wersja forum!

Przywitajcie odświeżony wygląd naszej strony głównej - jak Wam się podoba?

[GTA V] Complaint on a support or player

Sign in to follow this  

Write a complaint on our Team or on a Player.


[FAQ] Co zrobić, aby moja skarga została przyjęta?

 

O pomyślnym przyjęciu skargi decydują czynniki tj.:


a) Jakość dostarczonych dowodów 

Istotne jest to, aby dowód wskazywał jednoznacznie winę oskarżonego opiekuna, supporta lub gracza.

 

b) Prawdziwość przedstawionych dowodów

Niedopuszczalne jest fałszowanie i preferowanie przedstawianych dowodów.

Może to doprowadzić do poważnych konsekwencji karnych!

 

c) Zgodność przewinienia z regulaminem serwera lub sieci

Ważne jest to, aby powód złożenia skargi, opis zdarzenia a przede wszystkim dowód udowadniał popełnienie zabronionego czynu

zapisanym w naszym regulaminie serwera lub sieci.

 

Niedopuszczalne jest karanie kogokolwiek za coś, co nie jest zabronione w regulaminie!

 

[FAQ] Kto rozpatruje moją skargę?

 

Wszystko zależne jest od tego na kogo złożyłeś skargę.

 

Jeśli skarga dotyczy supporta lub gracza, to rozpatruje ją Opiekuna serwera.

Jeśli skarga dotyczy opiekuna serwera, to sprawę przejmuje wyznaczony Administrator lub Właściciel sieci.

 

Jeśli serwer nie posiada opiekuna, skargę analizuje wyznaczony Administrator serwerów.

 

[FAQ] Jaki jest czas rozpatrywania mojej skarg?

 

Skargi rozpatrujemy w przeciągu 3 dni.

 

Jeśli sytuacja wymagać będzie dokładniejszego przeanalizowania sprawy,

dopuszcza się przedłużenie rozpatrywania Twojej skargi do nawet 5 dni!

 

---


Ważne informacje...

 

Świadkowie zdarzenia nie są uznawani za dowód wiążący w sprawie.

Dlatego zadbaj o solidne dowody w postaci dema lub zrzutów ekranów

 

---

 

Każda skarga jest rozpatrywane z dokładną starannością.

Dlatego zabrania się komentowania skarg w jakikolwiek sposób przez osoby trzecie!

 

Każda skarga rozpatrywane jest w sposób indywidualny oraz zgodnie z regulaminem serwera i sieci.

 

---

 

Kultura to podstawa, dlatego zabrania się wypisywania oszczerstw, a także obrażania kogokolwiek.

Pamiętaj, że forma wypowiedzi ma istotny wpływ na pomyślne rozpatrzenie Twojej skargi!

 

Skarga powinno zawierać krótkie i zwięzłe przedstawienie sytuacji, przez którą zdecydowałeś się ją złożyć.

Im więcej podajesz istotnych szczegółów tym masz większą szansę na pomyślne rozpatrzenie Twojej skargi!

Subforums

  1. Accepted complaints

    Here go all of the accepted complaints.

    • No posts here yet
  2. Complaints Archive

    Here go all of the complaints that are out-dated, rejected or written without a formula.

    • No posts here yet

0 topics in this forum

There are no topics in this forum yet

Start the first topic
Sign in to follow this  
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...