Skocz do zawartości
Nikoś

[KOSZ] Opisy broni w CS 1.6

Rekomendowane odpowiedzi

Bronie w Counter-Strike


1) Opis broni.
2) Jakich broni ze sobą nie łączyć.


1) Opis broni

Pisolety

Glock 18
Cena: 400$
Kaliber: 9mm
Pojemność: 20 pocisków
Opis: Podstawowa broń terrorystów. Bardzo słaby pistolet. 
Jego jedyne zalety to 2 tryby strzelania(pół automatyczny i burst),pojemność magazynka, 
oraz szybkostrzelność.



USP Tactical
Cena: 500$
Kaliber: 45ACP
Pojemność: 12 pocisków
Opis: Podstawowa broń antyterrorystów. Dodatkowo można zamontować tłumik, 
co utrudnia wykrycie przy strzelaniu, redukuje jednak siłę wystrzału , 
ale za to zmniejsza rozrzut. Zaletą jest siła i szybkostrzelność, wadą celność.



SIG P228
Cena: 600$
Kaliber: .357 SIG
Pojemność: 13 pocisków
Opis: Broń popularna ze względu na szybkostrzelność, 
mały odrzut i niezłą celność.
 


Desert Eagle
Cena: 650$
Kaliber: .50AE
Pojemność: 7 pocisków
Opis: Broń, będąca legendą wśród graczy. Siła i celność pojedynczych pocisków 
pozwalają walczyć nawet na dużą odległość. Mankamenty to: duży odrzut
i mała celność przy szybkim strzelaniu i bardzo mały magazynek.



FN Five-Seven
Cena: 750$
Kaliber: 5,7mm
Pojemność: 20 pocisków
Opis: Dostępny tylko dla antyterrorystów. Ma dość dobrą siłę, 
ale bardziej stawia na pojemność magazynka i szybkostrzelność. Mało popularna broń.



Beretta Elite
Cena: 800$
Kaliber: 9mm
Pojemność: 2x15 pocisków
Opis: Dostępna tylko dla terrorystów. Są to dwa pistolety Beretta 92. 
Broń szybkostrzelna, dość mocna, ale niweluje je brak celności. 
Używana tylko na bardzo krótki dystans.



Shotguny

M3 Super 90 Combat
Cena: 1700$
Kaliber: 12mm
Pojemność: 8 pocisków
Opis: Strzelba powtarzalna, po każdym strzale trzeba przeładować. 
Na krótki dystans bardzo dobra, lecz z powodu ogromnego rozrzutu nieprzydatna na dłuższe dystanse. 
Mało popularna.
 

XM1014
Cena: 3000$
Kaliber: 12mm
Pojemność: 7 pocisków
Opis: Strzelba automatyczna. Bardzo szybkostrzelna, silna, 
ma szybkie przeładowanie. Minusem jest duży rozrzut, i wysoka cena.
 


Pistolety Maszynowe

MP5 Navy
Cena: 1500$
Kaliber: 9mm
Pojemność: 30 pocisków
Opis: Duża szybkostrzelność z małym odrzutem, ale słabymi 
nabojami. Bardzo popularna broń.


Steyr TMP
Cena: 1250$
Kaliber: 9mm
Pojemność: 30 pocisków + 120 zapas
Opis: Dostępny tylko dla antyterrorystów. Zaletą jest zintegrowany tłumik, 
wysoka szybkostrzelność i mała cena. Wadami są mała siła i słaba celność.


Mac 10
Cena: 1400$
Kaliber: .45ACP
Pojemność: 30 pocisków
Opis: Dostępny tylko dla terrorystów. Broń bardzo szybkostrzelna, ale niecelna, 
słaba i o dużym rozrzucie.
 

FN P90
Cena: 2350$
Kaliber: 5,7mm
Pojemność: 50 pocisków
Opis: Nowoczesna konstrukcja i nabój. Bardzo szybkostrzelna, o pojemnym magazynku. 
Wadami są: mała celność, i zaporowa cena jak na pistolet maszynowy.
 

HK UMP 45
Cena: 1700$
Kaliber: .45ACP
Pojemność: 25 pocisków
Opis: Słaba celność i szybkostrzelność, której nie 
rekompensują dość mocne pociski. Mało popularna broń.


Karabiny

AK47
Cena: 2500$
Kaliber: 7,62mm
Pojemność: 30 pocisków
Opis: Dostępny tylko dla terrorystów. Najpopularniejsza broń 
wśród graczy. Posiada bardzo mocne naboje oraz dużą szybkostrzelność. 
Jego wadą jest celność - pojedyncze pociski są bardzo celne, 
lecz strzelanie seriami (głównie z powodu odrzutu) jest zupełnie niepraktyczne.


Arctic Warfare Magnum(AWP)
Cena: 4750$
Kaliber: 338 Lapua
Pojemność: 10 pocisków
Opis: Największa legenda gry. Broń z najmocniejszymi nabojami i 
najczęściej stosowana snajperka. Przeładowywana po każdym strzale. 
Trafienie przeciwnika powyżej nóg powoduje jego natychmiastowy zgon, 
nawet w wypadku posiadania kamizelki kuloodpornej i hełmu. AWP to prawdziwa potęga.


Colt M4A1 Carabine
Cena: 3100$
Kaliber: 5,56 mm
Pojemność: 30 pocisków
Opis: Dostępny tylko dla antyterrorystów. Broń równie popularna 
jak AK-47, o słabszych nabojach, ale lepszej celności. Dodatkowo ma dokręcany 
tłumik, pozwalający uniknąć wykrycia.
Mając dobrego cela możecie tą bronią zrobić komuś garaż z dupy.


Famas
Cena: 2250$
Kaliber: 5,56mm
Pojemność: 25 pocisków
Opis: Dostępna tylko dla antyterrorystów. Ma dość mocne naboje, 
bardzo dobry tryb trzystrzałowy, 
oraz bardzo dobrą celność. Wadą jest szybki odrzut.


Galil
Cena: 2000$
Kaliber: 5,56mm
Pojemność: 35 pocisków
Opis: Tylko dla terrorystów. Średnia celność, siła oraz 
duża szybkostrzelność. Mimo średniej siły i celnoście, wystarczy 
1 strzał z odległości przeszło 50 metrów w głowę, a wróg pójdzie do piachu.


G3/SG-1 Sniper Rifle
Cena: 5000$
Kaliber: 7,62mm
Pojemność: 20 pocisków
Opis: Tylko dla terrorystów. Ma bardzo mocne naboje i dobre przybliżenie, 
strzela pojedynczo. Wysoka cena czyni go jednak mało popularnym. 
Moim zdaniem najlepszy karabin snajperski w grze (są 2).


M249 PARA
Cena: 5750$
Kaliber: 5,56mm
Pojemność: 100 pocisków (!!!)
Opis: Najdroższa broń w grze. Ma stosunkowo do masy nieduży odrzut, 
jednak trudny do opanowania. Słabe naboje rekompensuje szybkostrzelność i pojemność magazynka. 
Należy również wspomnieć o bardzo długim przeładowaniu (wymiana taśmy z nabojami).
Broń tylko dla ogarniętych graczy.


SG-552 Commando
Cena: 3500$
Kaliber: 5,56mm
Pojemność: 30 pocisków
Opis: Tylko dla terrorystów. Posiada dużą szybkostrzelność, 
dobrą celność i siłę. 
Dodatkowo ma zamontowaną lunetę ze zbliżeniem 1,5x. Wadą jest odrzut.


SG-550 Sniper Rifle
Cena: 4200$
Kaliber: 5,56mm
Pojemność: 30 pocisków
Opis: Tylko dla antyterrorystów. Ma słabsze pociski niż G3/SG-1, 
ale strzela ciut szybciej, oraz posiada większy magazynek. 
Dodatkowo luneta z dużym zbliżeniem.
Nie polecam gdyż celniej strzelimy juz nawet z pistoletu.


Steyr AUG
Cena: 3500$
Kaliber: 5,56mm
Pojemność: 30 pocisków
Opis: Tylko dla antyterrorystów. Ma dużą szybkostrzelność, 
siłę pojedynczych pocisków, 
ale słabą celność. Posiada również lunetę o zbliżeniu 1,5x.


Steyr Scout
Cena: 2750$
Kaliber: 7,62mm
Pojemność: 10 pocsików
Opis: Słaba snajperka, po każdym strzale trzeba przeładować. 
Strzelać opłaca się jedynie w głowę, 
 beguiled.pngonieważ potrzeba minimum dwóch trafień w inne części ciała, aby zabić wroga. 
Bardzo rzadko stosowana broń.


Pozostały ekwipunek

Nóż - jedyna broń, której nie można odrzucić. Istnieją mapy, na których 
walczy się jedynie tą bronią.

Kevlar - $650, z reguły kupowana w momencie braku pieniędzy na kamizelkę z hełmem.

Kevlar + helmet - $1000, najczęściej kupowany 
 beguiled.pngancerz, gdyż ma hełm pozwalający czasem przeżyć strzał w głowę w przypadku rykoszetu.

Flashbang - $200, maksymalnie 2 sztuki. Powoduje błysk, 
oślepia wszystkich graczy (również rzucającego i jego drużynę) patrzących na niego 
bądź będących w bezpośredniej odległości w chwili wybuchu. 
W Counter-Strike'u: Source dochodzi jeszcze efekt ogłuszenia

HE Grenade - $300, celnie rzucony powoduje duże obrażenia. Na niektórych mapach 
stworzonych przez fanów są one jedyną bronią.

Smoke grenade - $300, wznieca zasłonę dymną, która umożliwia atak z ukrycia. 

Nightvision - $1250, daje lepszą widoczność w 
ciemnościach niż latarka. Mało popularna rzecz wśród graczy. 

Tactical shield - $2200 dostępna tylko dla antyterrorystów, chroni przed 
wszelkimi pociskami. Zakazana na wielu serwerach, ponieważ daje 
znaczną przewagę nad oponentami.

Defusal Kit - $200, dostępny tylko dla antyterrorystów. Przyspiesza 
 beguiled.pngroces rozbrajania bomby. Dostępny tylko na mapach Demolition (np. de_aztec). 

C4 - bomba przenoszona w plecaku. Dostępna dla terrorystów
na mapach Demolition, gdzie trzeba wysadzić dane miejsce. Bomba jest tylko 
jedna w czasie rundy. Przenosi ją jeden, wybrany losowo gracz, 
będący w drużynie terrorystów.

 

Źródło Cs-Dreams

Edytowane przez Stara babka chorowała

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dalej twierdzisz, że to Twój poradnik? Klik + To nie jest poradnik tamtego gracza, poradnik żywcem spisany z wiaderko.com...

Jak już kopiujesz czyjeś poradniki, to przynajmniej napisz źródło.

  • Ustrzel fraga! (+) 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hahahahahahahaha http://www.cscenter.pl/baza_poradnikow_do_counter_strike_1_6/8931-spis_broni_w_counter_strike.html




EJ, ale to nawet widać, że żywcem skopiowane bo pod niektórymi tekstami jest takie inne tło niż tu na forum :D Takie ciemniejsze :D
Znowu do łez :D :D :D

Edytowane przez Harmus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość została wygenerowana automatycznie.

Ten temat został oznaczony przez Moderatora jako spam i wyrzucony do -> archiwum.

Jeśli się z tym nie zgadzasz, report.png raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez KuToRi
      No siemanko, kolejny łatwy i zrozumiały (chyba) poradnik. Zapraszam do czytania i spróbowania zmienić teksturę w swoim modelu .
      W tym poradniku nie będą nam potrzebne program mdldec.exe oraz guistudiomdl.exe. Będą nam potrzebne tylko 2 programy: 
      Half live model viewer - linkacz do pobrania w tym temacie. KLIKACZ. Oraz Jakikolwiek program do tworzenia grafik (Gimp, Photoshop itp.) Ja w tym poradniku będę korzystał z Paint.net pobrać możecie go tutaj: paint.net.4.0.9.install.zip.
      I Irfanview: Irfan 32 and 64 bit.zip
      Paint.net jest łatwy do zainstalowania i chyba nie muszę wam tłumaczyć jak się go instaluje . 
      Ok, to już mamy załatwione teraz zajmiemy się całym edytowaniem, wybieramy z folderu models jakiś model z którego chcemy edytować tekstury, w moim przypadku będzie to mp5. Dla zapominalskich Program Files>Steam>Steamapps>Common>Half-life>cstrike(nie pomylić z cstrike_downloads!!)>models.
      Otwieramy model i klikamy funkcję "TEXTURES" Po czym ukaże nam się to:
       
      Mamy teksture, jest to tekstura rękawiczek które ja będę chciał edytować aby móc wam zaprezentować jak to zrobić . Oprócz tej tekstury wybieramy jakieś inne, ja wybiorę jeszcze teksture całej broni. Gdy już wybraliśmy exportujemy je na pulpit lub do jakiegoś folderu, klikamy export i pokazuje nam się okno z możliwością wybrania miejsca zapisania tekstur, wybieramy folder bądź pulpit i gotowe . A, no i zapisujemy z nazwą jaką chcemy (w moim przypadku 1 - rekawiczki i 2 - bron). 
      No i pięknie, teraz jeśli już to zrobiliśmy to klikamy prawym przyciskiem myszy na plik .bmp i otwieramy za pomocą Irfanview, jak już to zrobiliśmy to klikamy na Image oraz Increase color depth: 

      Następnie wyskoczy nam okienko, zaznaczamy tak jak na screenie: 

      Jeśli już to zrobiliśmy, zapisujemy plik File>Save as. ZAPISUJEMY POD INNĄ NAZWĄ!!! Jak już zapisaliśmy to zamykamy program. Teraz zaczynam edytować naszą teksture, klikamy prawym przyciskiem myszy na teksture którą zapisaliśmy pod inną nazwą i otwieramy za pomocą jakieś programy do grafik,
      No i edytujemy, możemy teraz dodawać jakąś grafike do tekstury broni lub rąk, pamiętajcie, że grafika musi być takiego samego rozmiaru jak tekstura!
      Jeśli już się pobawiliśmy wystarczająco teksturą zapisujemy plik w formacie .bmp, a no i zastępujemy plik z inną nazwą tą nową teksturą którą edytowaliśmy, jeśli nam wyskoczy komunikat że "ten plik już istnieje, czy chcesz go zastapic?" klikamy tak i zamykamy program. Po tym, jak zapisaliśmy, otwieramy znowu teksture edytowana za pomoca irfanview. Klikamy Image oraz Decrease color depth i klikamy ok, w okienku musi być tak: 
      Jak już tak zrobiliśmy, zapisujemy plik i zastępujemy nim plik z oryginalną teksturą z tą samą nazwa którą nazywaliśmy przy eksportowaniu w programie half live model viewer, inaczej nam nie zadziała .
      Ok, teraz odpalamy znowu model przechodzimy w "textures" i klikamy "Import texture" wybieramy teksture i klikamy ok, efekt powinien wyglądać tak: 
      Po czym możemy sprawdzić w "Weapon origin" jak to wygląda z podglądu 3 kamery? (jakoś tak xd). 
      Jak nam wszystko się podoba, zapisujemy plik i nazywamy go tak samo jak bieżący model w folderze models, czyli w moim przypadku to v_mp5.
      Kopiujemy do folderu, odpalamy gre i cieszymy się inną teksturą, gratki.
      Dobra, to już koniec, myślę, że wszystko pięknie ładnie wyjaśnione, jeśli macie jakieś problemy z tym to pisać na pw forum lub steam oraz discord .
      A, no i pamiętajcie że tak samo robimy z każdą inną teksturą misie <3. 
      Pozderki.
      PS. sorry za anime wy najgorsi hejterzy XD
    • Przez KuToRi
      Siemka, tak jak obiecałem kolejny poradnik tym razem związany z Usuwaniem animacji broni. Miłego czytania .
      Żadne inne programy nie będą nam potrzebne, link do nich macie tutaj. 
      A więc zaczynajmy, na samym początku wybierzmy sobie broń z której chcemy usunąć jakąś animacje, w moim przypadku będzie to m4a1.
      Program Files>Steam>Steamapps>Common>Half-life>cstrike(nie pomylić z cstrike_downloads!!)>models.
      Skopiujmy ten model do folderu którego chcemy żeby nie było syfu na pulpicie jak już pisałem w poprzednim poradniku. 
      Odpalamy drugi folder z programami do kompilacji i dekompilacji, przeciągamy model do programu mdldec.exe i pojawiają nam się pliki których nie usuwamy .

      Odpalamy plik z modelem i dajemy "origin" w celu wybrania animacji którą chcemy usunąć. Pod "Model display", "body parts" oraz "textures" mamy napis "Animation sequence" a pod nim "idle", klikamy na to i ukaże nam się kilka napisów, są to animacje, wybieramy które chcemy, w moim przypadku będzie to "Draw" "draw unsil" "reload" "reload unsil" Wydaję się być dużo ale wcale tak nie jest .

      Odpalamy plik .qc i zjeżdżamy na sam dół, ujrzymy tam napis 14 animation sequence(s) (w innych modelach może być inna liczba animacji), nas interesuje głównie teraz "draw" "draw unsil" oraz "reload" i "reload unsil"
      W $sequence "reload" "reload" fps tutaj wpisujemy 1300. jeśli chcecie aby animacja szła wolno, wpisujemy np. 12. Tak samo robimy z pozostałymi animacjami. A wygląda to tak: 
      Zapisujemy plik i przeciągamy go do guistudiomdl.exe i klikamy "compile", jeśli wszystko poszło jak należy, zamykamy program i kopiujemy model do folderu models.
      No i to tyle, mam nadzieję że wszystko pięknie ładnie wyjaśniłem, nie jest to trudne, jest to bardzo łatwe i nie potrzeba dużo czasu aby usunąć animację z broni.
      Pozderki misie.
    • Przez KuToRi
      Cześć, postanowiłem stworzyć poradnik jak Zmienić pozycję broni  w cs 1.6. Życzę miłego czytania mojego amatorskiego poradnika .
      Dobrze, zacznijmy od programów które będą odbywać tu znaczącą role, a pobrać możecie je tutaj:      
      Programy..rar
      Znajdziemy w folderze guistudiomdl.exe program który jest kompilatorem, będzie on nam potrzebny gdy zakończymy naszą pracę z edytowaniem pozycji broni .
      mdldec.exe program który odpowiada za dekompilacje naszego modelu w celu edytowania pliku .qc
      i studiomdl.exe bez którego nie skompilujemy pliku .qc
      Oraz program do podglądu broni/modelu Half life model viewer: HLMV.rar
       
      Dobra, programy mamy wytłumaczone, teraz przejdziemy do dalszej części poradnika.
      Teraz wybieramy jakiś model z folderu models. folder models można znaleźć w następujących folderach:
      Program Files>Steam>Steamapps>Common>Half-life>cstrike(nie pomylić z cstrike_downloads!!)>models.
      Jak już mamy folder to wybieramy jakiś model, w moim przypadku to będzie mp5.
      Tworzymy nowy folder o nazwie jakiej chcemy i tam kopiujemy nasz model, polecam skopiować do folderu ponieważ robienie tego na pulpicie jest bezsensowne i będziecie mieć syf od wszystkich plików modelu.
      Gdy już skopiowaliśmy model przejdźmy do dekompilacji modelu, przeciągamy nasz model do ikony programu mdldec.exe. Po zrobieniu tego ukażę nam się trochę plików które są ważnymi plikami i nie należy ich usuwać!

      jak widać, mamy kilka plików o zakończeniach .smd .bmp ale nas interesuję plik v_mp5.qc (w waszym przypadku inny.) Włączamy plik .mdl oraz .qc. plik .qc otwieramy za pomocą notatnika lub innego programu do edytowania tekstu.
      Wyświetli nam się okno z modelem klikamy weapon origin w dolnym pasku: 
      Gdy już to zrobiliśmy to między "weapon origin" a "Fullscreen" mamy na dole 3 kolumny z liczbami 0.000000.
      w tych kolumnach ustawiamy nasze zmiany w pozycji broni, dokładnie wam wytłumaczę co poszczególne kolumny robią . Pierwsza kolumna przesuwa nam broń na prawo lub lewo. -1 lewo, 1 w prawo, tych zer na przodzie nie ruszamy!!! Ja sobie ustawiłem -1 czyli w lewo, nie polecam dawać więcej niż -3 ponieważ prawie nie będzie widać naszego modelu samej prawej strony to nie dotyczy ponieważ mamy więcej wolnego miejsca .
      2 kolumna przesuwa nam model do przodu bądź do tyłu, -1 do tyłu, 1 do przodu, ja w tej kolumnie ustawiłem 2 lecz wy możecie mieć jeszcze dalej lub bardziej do tyłu.
      3 kolumna przesuwa nam wysokość broni -1 do góry, 1 do dołu, w tej kolumnie zaznaczyłem -1 ale to oczywiście wasz wybór jak będziecie mieć.
      Dobrze, mamy już ustawioną pozycje i teraz uruchamiamy plik .qc. Dopisujemy pod $cliptotextures "$origin" i tam dopisujemy nasze liczby ustawione w programie podglądu broni (WPISUJEMY TYLKO SAME NP. -2, 1, -2, BEZ ZER!!!) wygląda to tak:
       
      Gdy już to zrobiliśmy zapisujemy plik (ctrl+s).
      Teraz przeciągamy plik .qc do kompilator guistudiomdl.exe
      Wyświetli nam się okno, klikamy qc source i ujrzymy tam nasze ustawienia modelu .

      Klikamy compile i gdy będzie wszystko ok ukaże się nam wiadomość:
       

      Zamykamy program i przenosimy model do folderu models. 
      Uruchamiamy grę i możemy się cieszyć inną pozycją modelu .
      Mam nadzieję że poradnik się spodobał, jeśli czegoś nie rozumiecie, lub nie działa wam, piszcie pw.
      A już niedługo ukażę się poradnik jak usunąć animację z broni
      Pozderki misie kochane
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Polityka prywatności